וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הר הכסף - איך הוא יכול לשרת אותנו

בשיתוף פלס סוכנות לביטוח

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 9:53

ההורים פתחו חשבון חיסכון ולא סיפרו עליו? פוליסת ביטוח ישנה נשכחה? אתר הר הכסף מאפשר למצוא כספים נסתרים אלה ולמנוע מהם ללכת לאיבוד

שטרות של שקל. ShutterStock
כסף/ShutterStock

תתארו לעצמכם שאתם מגלים יום אחד, שיש לכם פוליסות ביטוח "רדומות" שלא ידעתם על קיומן או לא זכרתם שרכשתם, יש לכם חשבון בנק שפתחתם לפני שנים ולא השתמשתם בו ועדיין בו יש כסף. אין ספק שאלה מסוג הגילויים שיכולים לשמח כל אחד ואחת. על פניו, אנחנו יכולים להניח שזה בלתי אפשרי. הרי מרבית האנשים יודעים כמה חשבונות בנק יש להם, בדרך כלל מדובר באחד-שניים, מרבית האנשים גם זוכרים אילו פוליסות ביטוח יש להם מאחר והם נדרשים לחדש אותן כל שנה. אך זה לא מדויק ולשמחתנו, יש לנו דרך לאתר פוליסות וחשבונות "רדומים" או אבודים.

זה בדיוק תפקידו של אתר הר הכסף. מדובר על אתר אינטרנט שמאפשר לנו באמצעות פריטים אישיים, לגלות בצורה פשוטה וקלה, האם יש לנו חשבונות בנק ששכחנו מקיומם או פוליסות ביטוח ששכחנו מהם, מסיבה כזו או אחרת. אחרי שנשתמש באתר, נוכל להוציא את הכסף מהחשבון או לבחון האם וכיצד אפשר ליהנות מהפוליסות שאיתרנו.

כיצד הופכים חשבונות בנק לרדומים, ואיך שוכחים מפוליסות ביטוח?

במצב רגיל, לא היינו צריכים את אתר הר הכסף. לא היינו צריכים לאתר חשבונות בנק רדומים או פוליסות ביטוח ישנות. אך כפי שנוכל לראות מיד, זה מצב הגיוני וטבעי לחלוטין, שלא מעט אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים איתו.

למשל, יכול מאוד להיות שפתחנו חשבון בנק בגיל 18 לצורך מסוים ושכחנו מקיומו. יכול להיות שההורים שלנו פתחו עבורנו חשבון לצורך תוכנית חסכון והם שכחו מכך או שכחו לומר לנו זאת. בהחלט ייתכן שרכשנו בעבר פוליסת ביטוח ושכחנו מקיומה. הרבה מאוד אנשים לא בודקים בהכרח את תלושי האשראי שלהם ולא שמים לב שהם משלמים מדי חודש תשלומים למקומות שהם אינם מכירים. ייתכן שאחד מהם זו חברת ביטוח, אצלה הם רכשו פוליסה ושכחו מקיומה.

מדוע אנחנו צריכים את אתר הר הכסף

כאמור, אנחנו יכולים לראות שבמקרים רבים לא שמים לב לחשבונות בנק או פוליסות ביטוח שעומדות לרשותנו. דרך אתר הר הכסף, יש לנו אפשרות לדעת בדיוק מה מצבנו הפיננסי באופן מלא. האתר מזהה כל חשבון בנק וכל פוליסה שקיימת על שמנו, על פי תעודת זהות. זה מאפשר לנו לקבל תמונה מלאה על מצבנו הכספי.

חשוב להדגיש, למדינה יש אינטרס שאנחנו נשתמש בסוג כזה של אתר, ולו בשביל שכספנו לא יילך לאיבוד. אם נניח יש לנו חשבון בנק רדום, ואפילו אם יש בו סכומים נמוכים, מוטב שאנחנו נוכל להעביר אותו לחשבון פעיל ולא להשאיר אותו שם. אחרי שנעביר את הכסף, יהיה ניתן לסגור את החשבון ואנחנו לא נצטרך לעקוב אחריו יותר ולא נעשה בו שום שימוש. כך הכל יהיה מסודר ומאורגן במקום אחד.

בשיתוף פלס סוכנות לביטוח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully