וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוקטורים של האינסטלציה החכמה

בשיתוף ברבי טק

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 10:32

מקצועיות, סטנדרטים של היי טק ועבודה נקייה - חברת ברבי טק בניהול שלושת האחים לבית ברבי היא חברת בוטיק לאינסטלציה

ברביטק בפעולה - ביצוע תיקון פנים צנרת ברכבת ישראל. ברבי,
ברביטק בפעולה - ביצוע תיקון פנים צנרת ברכבת ישראל/ברבי

"ברבי טק" היא חברה משפחתית שעשתה היסטוריה כשהכניסה לתחום האינסטלציה אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שניתן בעזרתם לזהות רטיבויות וסתימות בצנרת בקירות ובתקרה ללא הרס וללא חפירות, אלא בעזרת שימוש במצלמות וציוד רובוטי מתקדם. מנהלי החברה הם גם העובדים שלה והם דור שלישי לשושלת אינסטלטורים המאמינים במקצועיות חסרת פשרות עם סטנדרטים של הייטק המשלבים יושרה ועבודה נקייה "כירורגית" בכל הקשור לצנרת.

לפני כחודש מצלצל הטלפון במשרדי חברת "ברביטק" . על הקו לקוחה אובדת עצות עם בעיית רטיבות חמורה בביתה הנסחבת מזה מספר שנים והיא אינה מקבלת מענה משום גורם אליו פנתה. הלקוחה שמתגוררת בבית קרקע באחד הקיבוצים בדרום, בנתה את ביתה לפני 11 שנה, אבל לאחר שלוש שנים מתום הבנייה, היא התחילה להבחין בבעיית רטיבות קבועה המופיעה כל קיץ מעל הפאנלים. היא החליטה להזמין את הביטוח ואלו הסבירו לה שהחיבור בין הרובה למרצפות לא היה סגור כמו שצריך. הם סגרו אותו, שמו יבשנים (מכשור מיוחד לייבוש מים מתחת לריצוף) ואמרו לה שמעתה הכל יהיה בסדר. אלא שכעבור שנה, הבעיה שבה וחזרה ושוב הביטוח הגיע ושוב לא מצאו כלום ושוב שמו יבשנים ושוב אמרו שהכל בסדר. בפעם השלישית בעלת הבית כבר הבחינה שהמצב לא רק שאינו משתפר אלא מאיים להרוס לה את הפרקט היקר שנמצא בחדר השינה. אז הפעם היא החליטה לפנות לשמאי פרטי ובמקביל חיפשה גם מאתר נזילות פרטי. שכן שלה המליץ לה בחום על חברת "ברבי טק" וכשאלה הגיעו לביתה, הם ביצעו בדיקות מקיפות וגילו שהניקוז של המזגן הוא זה שמטפטף כל קיץ מתחת לריצוף ומרטיב את כל השומשום (חומר המילוי שמתחת לריצוף) ובכל פעם שהדליקו את המזגן על קור, במקום שהמים יתנקזו לביוב, הם היו מתנקזים לשומשום שמתחת לריצוף וזה מה שגרם לרטיבות כל פעם מחדש. לאחר צילום הניקוז התגלה שהצינור אכן מונח בתוך הריצוף ואינו מחובר לביוב. לאחר טיפול קצר בבעיה, הסתיימו הנזילות בביתה של הלקוחה והיא חזרה לחייך ולהיות מרוצה.

שמואל, יוחנן ודוד ברבי. ברבי,
שמואל, יוחנן ודוד ברבי/ברבי

חברת "ברבי טק" הצליחה במקום בו אחרים כשלו, מכיוון שהם הגיעו מעולם האינסטלציה ומבינים איך אמורה להיות תשתית אינסטלציה תיקנית. עוד לפני כעשור, הבינו בחברה שעל מנת לתת את השירות הטוב ביותר ולהצליח לראות את עומק הבעיה בצנרת הביוב, יש להשתמש באמצעים הטכנולוגים הכי מדויקים, מתוחכמים והכי הייטק הקיימים בשוק. לשם כך, הם השקיעו במצלמות תרמיות, גלאים, מצלמות סיב אופטי 360 מעלות, רובוטים, מכונה לשטיפה בלחץ ועוד מכשירים שאיתם אפשר לבצע עבודות ללא הרס ותיקוני פנים צנרת כולל במקרים של רטיבות המגיעה כתוצאה מבעיה בצינורות הניקוז ברצפה, בקירות ובתקרה כתוצאה מגשמים. השירות נחלק לשלושה שלבים:

צילום צנרת -בדק הצנרת לפני קנייה ומסירה של בית, הנעשה בעזרת מצלמה משוכללת המצלמת את פנים הצנרת. בדיקה מערכתית המשקפת את המצב הקיים של צנרת המים והביוב והפקת דוח מקצועי. לשם כך נעשה שימוש בצילום חדשני של קווי הביוב.

איתור נזילות- סקירה מעמיקה לצנרת המים והביוב בדירה ע"י צילום תרמי, צילום פנים צנרת, בדיקות הצפה ולחץ מים.

שיקום ותיקון ללא הרס- שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ותיקוני צנרת אל הרס באמצעות מכשור טכנולוגי מהמתקדמים בעולם. תיקון פנים הצינור נעשה ללא שבירת הריצוף והקירות. מדובר בציוד שנכנס לתוך הצינור, מכרסם את המפגע ומתקן את החור הפנימי שנוצר מאותו מפגע כך שלא תהינה יותר נזילות. בזכות המכשור המתקדם, העבודה נעשית בצורה נקייה לחלוטין בלי לשבור כלום וללא קונגו, אלא עבודה כירורגית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פסולת בניין בתוך צינור ביוב - הגורם לסתימות. ברבי,
פסולת בניין בתוך צינור ביוב - הגורם לסתימות/ברבי

מה הייחודיות של ברבי טק יחסית לאחרים?

יוחנן ברבי, מנכ"ל ובעלים בחברה ברבי טק מסביר: "אנחנו למעשה חברת בוטיק לבעיות האינסטלציה השונות . אנחנו העיניים של: היזמים, הקבלנים, בעלי הבתים, קבלנים, רשויות מקומיות ועוד. דרכנו הם יצליחו לראות את מה שהאחרים לא יראו אף פעם. אנחנו העיניים שמגלות להם היכן יש בעיות ואיך אפשר להימנע מהן מראש. לדוגמא: אנו מגיעים לאתר ואז מבלי לפתוח את הקיר ובלי לחפור ברצפה, בעזרת המצלמות והציוד המתקדם אנחנו מכוונים את המכשור למפגע ושולפים אותו החוצה. זאת נקודת המפנה שהביאה לייחוד שלנו מול אינסטלטורים אחרים. בנוסף, צריך לזכור כי אנחנו מבצעים בעצמנו את עבודות האינסטלציה ולא שולחים עובדים אחרים לבצע את העבודה. היתרון הוא שכל האחריות מונחת על כתפינו ובתור בעלי העסק אנחנו יכולים לתת את התשובות המדויקות והרלוונטיות ביותר".

באילו בעיות אתם נתקלים בדירות חדשות ומה אתם מוצאים באותם צינורות שנסתמים וגורמים לסתימות ונזילות חמורות?

"הרוב המכריע של הבעיות שהחברה נתקלת בהם, נגרמות בבתים חדשים שבנייתם הסתיימה כשנה עד חמש שנים. הסיבה היא שרמת הפיקוח על הבנייה בישראל לוקה בחסר ואין בדיקה מעמיקה של מערכות הפנים וצנרת האינסטלציה בבניינים החדשים. בתוך הצינורות אנו מגלים בקבוקי פלסטיק, ברגים שנקדחו, ברזלים תקועים, ניקוז שאינו מחובר לקופסאות של צינורות הביוב. המשמעות של זה קשה עבור אנשים שזה עתה עברו לבית חדש וריהטו אותו בריהוט חדש ויקר ופתאום כל הבית מוצף ונוזל ואז זה עלול לפגוע גם בחשמל וגם בדיירים האחרים בבניין".

תיקון פנימי לצינור ללא הרס עקב חור שהתגלה בצינור. ברבי,
תיקון פנימי לצינור ללא הרס עקב חור שהתגלה בצינור/ברבי

שושלת של אינסטלטורים בכירים

את חברת "ברבי טק" הקימו שלושה אחים לבית ברבי שהם דור שלישי למומחי אינסטלציה: יוחנן, דויד ושמואל. השושלת החלה עם הסבא דויד שעסק באינסטלציה עוד כשהיה בתוניס. לאחר מכן המשפחה עברה להתגורר בפריז ובנו אברהם, המשיך לעסוק בתחום. לאחר שהמשפחה עלתה לישראל מטעמי ציונות והתיישבה במושב "גדיד" בגוש קטיף, אברהם בחר לזנוח מעט את עיסוקו ועבר לעסוק בתחום החקלאות. לאחר פינוי הגוש, המשפחה התפזרה בארץ, הבנים פנו לעיסוקים אחרים והאב חזר לעיסוק המוכר והטוב שלו- האינסטלציה. הבן שמואל היה הראשון שבחר ללכת בדרכי אבותיו ופנה להתמחות באינסטלציה של משרד העבודה ולאחר מכן יתר האחים הצטרפו והקימו יחד עסק.

האחים, בהשראת האב, מאמינים במקצועיות חסרת פשרות והבאת סטנדרטים של הייטק המשלבים יושרה ועבודה נקייה "כירורגית" בכל הקשור לצנרת. בסופו של יום הלקוחות אכן יודעים להעריך איכות.

לאתר החברה

לעמוד הפייסבוק

Office@berrebi.co.il

טלפון משרד: 972-054-4258848+

בשיתוף ברבי טק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully