וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממכוני היופי והטיפוח הגדולים בעולם אל סלון ביתך - טכנולוגיית מכשירי היופי הביתיים נוחתת בקניון רחובות

בשיתוף Renovae

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 10:20

מכשירי היופי הניידים לשימוש ביתי של חברת Renovae הבינלאומית - נוחתים בישראל. סניף הדגל של החברה שנפתח בקניון רחובות, כבר מושך אליו אלפי נשים וגברים שמעוניינים להעניק לעצמם עור בריא, טבעי ומראה רענן וזוהר. וכל זה בשימוש של מספר דקות ביום בלבד

רנובה. רנובה,
רנובה/רנובה

המהפכה הטכנולוגית של עולם היופי הטיפוח כבר כאן. אם בעבר בשביל לדאוג למראה עור הפנים והצוואר שלנו, היינו צריכים ללכת למכוני יופי וטיפוח, לקוסמטיקאית או לעבור טיפול באמצעות ציוד רפואי מסורבל ומיושן, היום, כל אחת (ואחד) מאיתנו יכולה לעשות זאת בקלות, במהירות, בבטיחות, ולא פחות חשוב, מבלי לצאת מהבית. טכנולוגיה חדשנית בתחום הטיפוח והאנטי אייג'ינג, מאפשרת היום לכל אחת להפוך לקוסמטיקאית מומחית וליהנות מטיפולים מתקדמים, אצלה בבית.

בדיוק כפי שמחשבי הענק שבעבר היו תופסים חדר שלם - הפכו ללפטופים קטנים ועוצמתיים יותר, בדיוק כמו שהסלולרי המגושם הפך לאייפון מתקדם, כך גם ציוד הטיפול הענק שניתן היה למצוא רק במכוני היופי, עבר טרנספורמציה ושדרוג משמעותי והפך לנגיש, נייד וקומפקטי יותר . נשים וגברים שבוחרים במכשור החדשני, לא רק חוסכים לעצמכם זמן משמעותי הכרוך בנסיעות ותפעול לוגיסטי (לצאת מהעבודה מוקדם יותר, לדאוג לבייביסיטר) אלא בעיקר יוצרים לעצמם חיסכון של אלפי ועשרות אלפי שקלים על טיפולים פיזיים, במכוני יופי ובקליניקות.

"זו הטכנולוגיה שהכי קרובה ל"מכונת זמן"

היא משקמת את העור, מבריאה אותו ומחזירה לו את המראה הצעיר והרענן. בין אם מדובר במיצוק העור, הפחתת קמטים, צוואר נפול, החייאת שכבות העור העמוקות,
שיקום העור כתוצאה מנזקי אקלים והגיל, ובין אם מדובר טיפול והרגעת עור מגורה ואקנתי, נפיחות וכהויות בעיניים ועוד מגוון בעיות עור שונות, מכשירי הטיפול הבייתים המתקדמים של חברת רנובה מעניקים פתרון בטוח לכל בעיה, ומחזירים לעור שלנו את הגוון הזוהר, הטבעי והנקי.

שימוש של מספר דקות ביום, בנוחות ביתנו, במכשירים הניתנים לנשיאה בכל תיק
(וכיס מכנס) יעניק לנו את אותן יתרונות של טיפול יופי במכון טיפוח, ואף יותר.

נושאת הבשורה

מי שאחראית על יבוא הטכנולוגיה החדשנית לישראל, היא החברה הבינלאומית רנובה. החברה שהחליטה להנגיש לקהל הישראלי את המכשור המתקדם, ולפתוח את סניף הדגל שלה בקניון רחובות, נחשבת למובילה בעולם הביוטי.

מאז שהוקמה, אי שם בתחילת שנת 2014, חברת רנובה נחשבה לפורצת דרך בתחום, ומאז היא לא עוצרת. במשך יותר מ- 7 שנות פעילות בעולמות הבריאות והאסתטיקה היא צברה כבר אלפי לקוחות מרוצים מכל רחבי העולם ולא בכדי. צוות החברה מורכב ממומחים ובעלי ניסיון רב בבריאות העור, כמו כן גם בטיפול הגוף ובכושר גופני, אשר דואגים לתחזק את ניסיונם באופן שוטף על מנת להישאר בפסגת ההתפתחויות הטכנולוגיות בעולם בתחום הבריאות והיופי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

המוצרים

מלבד טכנולוגיה מתקדמת, מדובר במכשור בטוח שמתאים לכל סוגי העור, והשימוש בו מתבצע ללא פעולות פולשניות, ללא הזרקות וללא כאבים. כחלק מההשקה היוקרתית של חברת רנובה בישראל, החברה מציעה טיפול פנים, עיניים וצוואר חינם עבור קהל לקוחותיה, שיוכל להיווכח ביתרונות הטיפול ובתוצאות המרשימות לעור הפנים שמגיעות בסוף הטיפול.

חברת רנובה מציעה מגוון מכשירי יופי בייתים בטוחים ויעילים לטיפול בבעיות שונות,
ועם אחריות לכל החיים, בסניף החדש והנוצץ שלהם בקניון רחובות.

רנובה. יח"צ,
רנובה/יח"צ

מוצר הדגל שלהם מעניק למטופל או המטופלת מראה עור בריא, רענן וזוהר. הכירו את FaceSense X - קדמת הטכנולוגיה העולמית לטיפולים ביתיים. מכשיר FaceSense x משלב מגוון טכנולוגיות מתקדמות המתאימות לכל סוגי העור.
לטיפולי אנטי אייג'ינג, פיגמנטציה, אקנה ועוד.

הוא מסייע בהחדרת תכשירים נלווים בצורה מקסימלית, משפר את מראה העור הכללי
מחזק את השרירים, תורם לפיסול הפנים, מעניק עור מהודק, מתוח וזוהר.
מדובר מכשיר טיפול מהפכני המשלב 3 טכנולוגיות- RF, תאורות פוטותרפיה (אדום, כחול וירוק) וויברציה (מיקרו רטט).

* טכנולוגיית הRF

העברת זרמים חשמליים לשכבות העמוקות של העור המונעים נזקים לשכבת האפידרמיס העליונה של העור. זרמים אלו מחממים את רקמות שכבת העור התחתונה ומייצרים גירוי שמייצר קולגן המטפל ומשפיע ישירות על עור הפנים, מסווה קמטוטים, מרענן את מרקם וגמישות העור ומשפר סימני צילוק ואקנה.

FaceSense X. רנובה,
FaceSense X/רנובה

*תאורות פוטותרפיה- תאורה ירוקה (אנטי מלנין)

מטשטשת צלקות אקנה, מפחיתה נזקי שמש וסימני פיגמנטציה, מדכאת ומעכבת יצירת מלנין בשכבות העמוקות, מרגיעה את העור ומפחיתה מלזמה

FaceSense X. רנובה,
FaceSense X/רנובה

*תאורה אדומה (אנטי אייג'ינג)

ממריצה ייצור סיבי קולגן, ממריצה יצור והתפתחות של תאי פיברובלסט
מפחיתה קווים וקימטוטים, מהדקת וממצקת את העור, מגבירה את זרימת הדם
מרפאת את העור, מקדמת ומעודדת התחדשות תאית.

FaceSense X. רנובה,
FaceSense X/רנובה

*תאורה כחולה (אנטי בקטריאלית- אנטי דלקתית)

מטפלת בבעיות אקנה, מנטרלת חיידקים המזיקים לעור הפנים. מפחיתה בלוטות שומן מוגדלות, מחטאת את שכבות העור העמוקות.

את מוצר הדגל הייחודי של חברת רנובה ועוד מכשירי יופי בייתים שחוללו מהפכה בתחום הביוטי והבריאות, ניתן להשיג בסניף: - קניון עופר רחובות, רח' בילו 2.

לאתר רנובה ישראל, לחצו כאן

בשיתוף Renovae
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully