וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה בטיטו - יזם חדש בתחום הייעוץ לעסקים ופרטיים שכובש את הרשת

בשיתוף מנשה בטיטו

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 8:33

אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לקבל הכוונה מקצועית, כדי לשפר את מצב העסק שלכם, פנייה ליועץ היא הצעד הנכון ואין מישהו מתאים יותר מאשר מנשה בטיטו. קיבלנו ממנו כמה טיפים חשובים

מנשה בטיטו מייעץ לעסקים ולאנשים פרטיים בכל הקשור לבניית אסטרטגיה עסקית ושיווקית, התנהלות פיננסית נכונה והכוונה לעורכי דין ויועצים רלוונטיים. כיועץ, הוא מכיר היטב את רזי השיווק הדיגיטלי והעולם הפיננסי, מכיר יועצים ועורכי דין בתחומים השונים והכי חשוב - יודע לארגן את כל הבלגן בניהול העסק, להכווין ולהמליץ על פעולות שחשוב לבצע כדי להרים את העסק ולשפר את מכירותיו. בשיחה איתו ניסינו להבין כיצד הפך לכל כך מוכר בתחום וגם לדלות כמה טיפים שכל אחד יכול לעשות בעצמו, מבלי לשלם.

מנשה בטיטו. מנשה בטיטו,
מרכז לייעוץ והכוונה לעסקים ופרטיים/מנשה בטיטו

מי אתה, מנשה בטיטו?

מנשה בטיטו בן ה-52, נשוי ואב ל-3 ילדים ומתגורר בדימונה. "עברתי המון גלגולים בחיים, עד שהגעתי לעסוק בייעוץ לעסקים." מספר מנשה בטיטו. "בעברי עבדתי כשליח של חברת שליחויות בדרום הארץ וכן כבנקאי טלפוני באחד הבנקים הגדולים בארץ. לפני כשנתיים אף הוצאתי ספר "מפתח להצלחה", אשר נהיה לרב מכר, אך עדיין לא סיפק רווחיות גבוהה, כפי שציפיתי לה.

לאחר שהספר יצא סוף סוף לחנויות, מצאתי את עצמי ללא מטרה, ללא הכנסה קבועה מספקת ובעיקר - עם רצון להתקדם בחיים ולמצוא את העיסוק הבא שלי. יום אחד לפני כשנה, בעודי מחפש את עצמי מהבחינה המקצועית, אשתי רות אמרה לי 'תקשיב, אתה הכי אוהב להתעסק ולעזור לאנשים, כדאי שתפתח את התחום הזה. די, אתה עוזר לכולם ולא מרוויח כסף. הגיע הזמן שתעשה משהו עם זה'. והיא באמת צדקה, לאורך כל החיים עזרתי לחברים וקרובי משפחה בכל הקשור להלוואות ומשכנתאות, בזכות ההיכרות המעמיקה שלי עם עולם הפיננסים בזמן עבודתי בבנק ובתחום השיווק שתמיד היה לי חיבור אליו. תמיד ידעתי למי ולאן להפנות את אותם האנשים שפנו אליי לעזרה, שיקבלו את השירות הטוב והמתאים ביותר עבורם." מספר מנשה בטיטו.

"לאחרונה גם הקמתי קורסים דיגיטליים להגדלת המרות לעסק, אשר יעניקו לכל בעל עסק את היכולת להגדיל המרות מאלו אשר ביקרו באתר בעזרת מספר כלים פשוטים וקלים ליישום. ההצלחה של הקורסים ניכרת לעין, כאשר כל מי שעבר את הקורס ופועל בדיוק על פי השיטה, מצליח להגיע לתוצאות מעולות תוך זמן קצר", מוסיף מנשה בטיטו.

מנשה בטיטו. מנשה בטיטו,
קורס להגדלת המרות שבאמת עובד/מנשה בטיטו

איך תוך מספר חודשים בודדים הפכת לסנסציה בתחום וצברת כ"כ הרבה לקוחות?

"כאמור, אחרי שאשתי פתחה לי את העיניים וזרעה את הרעיון בראשי, החלטתי לפתוח את המרכז לייעוץ והכוונה לעסקים ואנשים פרטיים." מסביר בטיטו. "הדבר הראשון שהכי חשוב לעשות בבואכם להקים עסק חדש - הוא שיווק ופרסום בדיגיטל. ישנן דרכים רבות ומגוונות לפרסום ברחבי הרשת שדורשים השקעה החל מכמה שקלים בודדים בחודש ועד אלפי שקלים מדי יום".

וכמו שהבטחנו, כאן מגיע הטיפ הראשון למי שמעוניין ליצור חשיפה ברשת מבלי להשקיע הון על ההתחלה - פתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי.

"את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי פתחתי דרך חברת FIX CARD, אשר פועלת בלמעלה מ-30 מדינות בכל העולם ומאפשרת פתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי בגרסה חינמית וכן גרסאות משודרגות בעלות של עד 10 דולר בחודש.

מעבר לתרומה האדירה של כרטיסי ביקור דיגיטליים לשמירה על איכות הסביבה (פחות כרטיסי ביקור מנייר = פחות כריתת עצים וזיהום סביבתי), לכרטיסי ביקור דיגיטליים מספר יתרונות בולטים אשר תורמים לקידום העסק - הצגת כל המידע הרלוונטי אודות העסק, דרכי יצירת קשר, תמונות מוצרים או שירותים הניתנים על ידי העסק, חסכון על הדפסת ושיווק פלאירים וכרטיסי ביקור מנייר ועוד. תהליך הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי באתר הוא מהיר ופשוט, כך שגם מי שמוגבל טכנולוגית, יצליח לעשות זאת תוך מספר דקות בודדות בעזרת צפייה בסרטון הדרכה קצר וקליל.

הצעד השני שלי להגדלת פעילות וחשיפה ברשת, היה לבנות אתר אינטרנט. גם כאן החלטתי שאני לא מוכן להשקיע עשרות אלפי שקלים וזמן ממושך של בניית אתר, אלא לבנות אתר אינטרנט עם חברת FixSite בניית אתרים. היה לי חשוב שבניית האתר לא תעלה לי הון תועפות עוד לפני שהתחלתי להרוויח, וכן שהאתר יהיה תדמיתי ובנוי טוב, כך שאנשים יוכלו למצוא אותו בקלות בגוגל."

חברת FixSite מעניקה מספר שירותים, ביניהם ניתן למנות בניית אתר אינטרנט, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן, ניהול אינסטגרם, שרותי אנליטיקה, מחר ותכנון אסטרטגיות שיווקיות וכן ניהול לקוחות בעלויות ששוברות את שוק בניית האתרים.

מנשה בטיטו. מנשה בטיטו,
הצטרפו לשינוי שיוביל את העסק שלכם קדימה/מנשה בטיטו

לסיכום, כל מי שאי פעם הקים וניהל עסק יודע - הדרך לתוצאות טובות, רווחיות והצלחת העסק דורשת עבודה מתמדת. מדובר בתהליך ארוך שלא נגמר כל עוד העסק עובד, עם הרבה עליות וירידות, הצלחות וכשלונות. הסוד להצלחה, מעבר לאיכות ואמינות העבודה והשירותים המוצעים לעסק, הוא כמובן שיווק נכון וכן פנייה לאנשי מקצוע הרלוונטיים שיכולים לתרום רבות לבעלי עסקים אשר לא בקיעים מספיק בתחומים שונים כגון שיווק, התחום הפיננסי ועוד. מנשה בטיטו מעניק ללקוחותיו לא רק מעטפת פתרונות מקיפה בתחום הפיננסי, המשפטי והשיווק הדיגיטלי, אלא גם מכווין לנותני שירות מקצועיים אשר גובים מחיר הוגן ומתאים גם לעסקים הקטנים. לפרטים נוספים, בקרו באפליקציה של מנשה בטיטו שפותחה דרך צדק טל.

בשיתוף מנשה בטיטו
  • עוד באותו נושא:
  • ייעוץ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully