וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוס אשראי לעסקים: חברת ECO Solutions עוזרת לכם לקבל הלוואה מהירה לעסק

בשיתוף ECO Solutions

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 8:43

בשנה האחרונה יותר ויותר עסקים מחפשים את ההכוונה הנכונה על מנת לייעל את ניהול העסק וליצור עוד רווחים. אז איך גיוס אשראי יכול לעזור לעסק שלכם? ומה הדרך הקלה ביותר עבור לקיחת הלוואה?

נפגשנו עם כריסטיאן דאוד, מנכ"ל חברת "אקו סולושיין", המתמחה בפתרונות פיננסיים לעסקים, על מנת להביא לכם את כל המידע הרלוונטי על תהליך הייעוץ הפיננסי וההלוואות שאתם יכולים להשיג בקלות, בדגש על גיוס אשראי.

ECO Solutions. כריסטיאן דאוד, מנכ"ל ובעלים ECO Solutions,
ECO Solutions/כריסטיאן דאוד, מנכ"ל ובעלים ECO Solutions

גיוס אשראי - מתי יש בזה צורך?

כמעט בכל יום קמים מאות עסקים חדשים וכך גם נופלים, על מנת לוודא שתישארו בצד הצומח ובדרך הנכונה לעסק מצליח, אנחנו יכולים לעזור לכם לצאת מכל משבר כלכלי מהקטן עד הגדול ביותר ולקרב אתכם לאזור הבטוח והנוח של ניהול העסק.

"הרבה עסקים חווים משברים כלכליים העלולים לגרום נזק רב בהמשך במידה וזה לא יטפול בזמן. זה יכול לנבוע מניהול לא נכון של העסק, הפסדים, הוצאות מרובות ועוד. תמיד יש פתרון, אך עם זאת, הבנקים לא מאפשרים לכולם לקבל את ההלוואה המתאימה והנוחה ביותר והבירוקרטיה יכולה להיות ארוכה ולא פשוטה.

במצב כזה יש לכם את האפשרות לפנות לחברות חוץ בנקאיות לבקשת גיוס אשראי לעסק. אך על מנת לעשות זאת בדרך הנכונה והבטוחה עבור העסק שלכם, תמיד מומלץ להתייעץ עם גורם מקצועי".

מי זכאי להלוואה בערבות המדינה?

"הלוואות בערבות המדינה הן הלוואות הניתנות לעסקים וחברות מקרן הלוואות ייעודית, אך הן ניתנות רק לבעלי עסקים העומדים בקריטריונים מסוימים. כל בעל עסק או חברה עם מחזור מכירתי שנתי של עד 100 מיליון ש"ח, זכאי להגיש בקשה להלוואה בערבות המדינה. לא כל הבקשות להלוואה זו מאושרות ולכן יש חשיבות רבה בליווי אישי של יועץ פיננסי מקצועי.

על ידי איסוף של כל הנתונים המדויקים על העסק, אנחנו בונים תוכנית מסודרת להגשת הבקשה יחד עם כל המסמכים במטרה להגדיל משמעותית את הסיכויים לקבלת ההלוואה. בזכות שקיפות מלאה שלכם מול היועץ הפיננסי, התהליך יהיה הרבה יותר קצר ופשוט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

איך יועץ פיננסי מטעמכם יכול לעזור לבעל העסק?

תהליך הקמה ופתיחה של עסק הוא לא פשוט וגם לא זול בכלל. כמות אחריות בלתי נתפסת מהתעסקות בכוח אדם, לוגיסטיקה ועד תשלומים, מכירות ותפעול של העסק שלך.

עם תוכנית עסקית מהיום הראשון בו העסק רק נפתח, תוכלו להיות בטוחים כי אתם במסלול בטוח להצלחה וניהול נכון ואפקטיבי.

כריסטיאן מוסיף: "קיימים המון עסקים שרק בשלב מאוחר מדי הבינו כי ההתנהלות שלהם לא מייצרת רווח וזה פתח מסוכן למשבר כלכלי. גם במקרים כאלו, אנחנו כאן על מנת לסייע ולהחזיר לבעל העסק את השקט הכלכלי והניהול השוטף והנכון של העסק. יועץ פיננסי מקצועי עם ניסיון בתחום, יבנה עבורך תוכנית עסקית עם מטרה אחת בלבד - הצלחה משותפת שלנו ובשקיפות מלאה שלכם".

מה היתרונות בליווי האישי של "אקו סולושיין"?

1. בניגוד לחברות גדולות, כאשר מדובר בייעוץ פיננסי אישי, השגת המטרה וההצלחה שלך היא משמעותית הרבה יותר. באקו סולושיין לצוות חשוב לתת ללקוחות את הטוב ביותר ותמיד להיות זמינים עבורם בכל רגע.

2. בזכות ניסיון של שנים והיכרות עם שוק הפיננסים, אקו סולושיין יכולים לבצע ניתוח נכון של כלל הנתונים הרלוונטים ולמצוא את הפתרונות היעילים והטובים ביותר עבור העסק שלך ולהבטיח אחוזי הצלחה גבוהים.

3. באקו סולושיין מציעים מגוון פתרונות בהתאמה אישית בזכות קשרים עם בנקים ברחבי הארץ, ובכך הם מעניקים לכם את כל הכלים הניהוליים לשליטה כלכלית לטווח הארוך.

איך לבחור נכון ולהימנע מטעויות?

בבחירת יועץ פיננסי לקבלת הלוואות בקלות המתאימות גם לצרכים שלכם, חשוב לשים דגש על המקצועיות, הניסיון ועם התמחות בייעוץ עסקי. המצב הרגיש בו העסק שלכם נמצא הוא לא מקום לטעויות, לכן חשוב שתקבלו את הטוב ביותר עבור העסק, לשימור של כמה שנים קדימה ובמטרה רק לצמוח וליצור שגרת ניהול שקטה ונכונה".

ECO Solutions מציעים לכם מגוון פתרונות בהתאמה אישית על פי ניתוח ושקיפות של כלל הנתונים - "ההצלחה שלכם זו המחויבות שלנו". האתר החדש שלנו עומד לרשותכם, לפרטים נוספים ויצירת קשר לייעוץ ראשוני.

בשיתוף ECO Solutions
  • עוד באותו נושא:
  • הלוואה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully