וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המקום פצצה והאווירה כייפית"

בשיתוף מסעדת טורטה

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 8:14

כך נכתב על מסעדת טורטה המקסיקנית שבאילת באחת מעשרות ההמלצות הנלהבות של לקוחות שמתפרסמות באתר Tripadvisor הבינלאומי ובדף העסקי של Google. נכנסנו לראות, לטעום ולהתרשם וגם אנחנו התלהבנו

טורטה אילת. יח"צ,
חוויה קולינרית מהנה. טורטה אילת/יח"צ

הגענו לאילת, אני ושלושה חברים, וחיפשנו מקום לאכול צהרים. מסעדה טובה, שהמקומיים מכירים וממליצים, אוכל קליל ומהיר במחיר סביר ושזה יהיה מקום שניתן להגיע אליו בלבוש נוח ולא מחייב ולשבת באווירה מקומית ולא תיירותית מדי. שאלנו מספר מקומיים איפה יש מסעדה כזו ומיד עלו מספר שמות והשם שחזר על עצמו שוב ושוב הייתה מסעדת טורטה - מסעדה מקסיקנית שמציעה אוכל מקסיקני ישראלי: טורטיות, סלטים ותוספות שונות ולדבריהם הכי מתאימה לסוג האוירה שחיפשנו באילת.

גלשנו בגוגל בכל האתרים וראינו שהמסעדה מקבלת המון ביקורות יוצאות דופן שמחזקות את ההמלצות של המקומיים, בין היתר: באתר הבינלאומי הנחשב Tripadvisor שם קיבלה המסעדה דירוג מקסימלי על פי חוות הדעת של הסועדים במקום והעפילה למקום השישי מתוך כמאתיים מסעדות באילת. וכן בדף העסקי של המסעדה ב-Google שם מופיעות כ-300 חוות דעת. הופתענו גם לגלות שחוות הדעת הן לא רק של מקומיים אלא מרחבי הארץ מצפון עד דרום וגם מתיירים מחו"ל שאכלו במסעדת טורטה וכתבו חוות דעת מעולות.

המסעדה נמצאת בשדרות התמרים, שהיא השדרה הראשית של העיר, שדרה שהפכה עם השנים לשדרת האוכל האיכותית והמרכזית בעיר למביני עניין. הגענו למסעדה וגילינו מקום ממותג מקצה לקצה ברמה גבוהה עד לרמת המגבונים, נייר העטיפה של הטורטיה, המגשים והאריזות. המסעדה היא מסעדה פינתית עם מרפסת נעימה. יש במקום קסם גדול, מסוג המקומות הקלילים שכיף להגיע אליהם ושבהם האוירה, השרות והאוכל גורמים לך לחזור אליהם שוב ושוב.

המקום משפחתי, חם ומזמין, בעיצוב שהוא שילוב של עץ, מתכת ואריחים ליד הפס הפתוח בו מתבצעת האפייה של הטורטיות. במקום מושמעת מוסיקה נעימה שמתאימה לכל מצב רוח ולכל גיל.

טורטה אילת. יח"צ,
סלטים נהדרים ושלל רטבים. טורטה אילת/יח"צ

ישבנו במרפסת באוויר הפתוח ויש גם אפשרות מצוינת לאכול בפנים, שם יש כסאות גבוהים ודלפקים. הזמנתי טורטייה בגודל כפול ובחרתי מהמבחר העשיר של בשרים: בשר כבש בשילוב עם אנטריקוט ומריחות אבוקדו וצ'ימיצ'ורי, שזו אחת מהאפשרויות של מה שהולך עם מנת הבשר, יש אפשרות גם למריחות אחרות על הטורטיות: טחינה שנעשית במקום, סלסות מתוקות וחריפות, ממרח טורטה הבית ועוד...

יעל הלכה על ספייסי טורטה, שזה שילוב של אנטרקוט עם נקניקיות מרגז והיא נהנתה מאוד. נטע בחרה במנת מעורב מקסיקני שהוא שילוב של טחול, פרגית ולבבות והמנה זכתה ממנה לציון מושלם. אפילו נדב שלא אוכל בשר ואלרגי לגלוטן, מצא בדיוק את מה שמתאים לו ובחר בטורטייה צמחונית ללא גלוטן שבה היה שלל ירקות, פטריות ובצל על הפלנצ'ה. הוא הוסיף סלט ירקות ואבוקדו בנוסף לאפשרויות אחרות: סלט עגבניות חריף, סלט בצל סגול ועוד. במקום בשר הוא בחר חזה עוף טבעוני על הגריל (נאמר לו שיש גם אפשרות של המבורגר-פטריות טבעוני).

במקום יש גם בר חופשי של חמוצים ורטבים, צבעוני ומרשים. אנחנו עדים שהסלטים נהדרים וגם שלל הרטבים: רוטב טורטה, איולי שיפקה, רוטב שום, ברביקיו צ'ילי ועוד (ספרנו 12 רטבים שונים) ובנוסף יש חמוצים ומעמיסים מהבר כמה שרוצים. הסלטים טריים ומכינים אותם במקום וזה אכן הורגש בטעם.

לתוספות שבצד כל אחד מאיתנו בחר משהו אחר מתוך האפשרויות הבאות: כרובית בציפוי פריך, צ'יפס בטטה וצ'יפס מקסיקני והם הגיעו בתיבול הבית המיוחד של המקום. הצוות הכין לנו את המנות שהזמנו לנגד עינינו וזו הייתה חוויה בפני עצמה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טורטה אילת. יח"צ,
בשרים עסיסיים ונימוחים בפה. טורטה אילת/יח"צ

אנחנו יכולים להעיד שהטורטיות היו מעולות, עם בשרים עסיסיים ונימוחים בפה, כל טורטייה הייתה רכה ואיכותית, המקום נעים ונקי ללא רבב. ראינו גם שיש משלוחים וטייק אווי ושהמקום פתוח עד השעות הקטנות של הלילה.

יש לציין שהמלצות הלקוחות שהיו כאן לפנינו נכונות במה שכתבו על האוכל וגם אנחנו אהבנו.

רצינו להחמיא למנצח על החוויה הקולינרית המהנה ונאמר לנו ששמו יניב והוא מנהל את המקום. יניב סיפר לנו שהמסעדה פותחה תוך שילוב של תהליכים ייחודיים שהובאו בחלקם מחו"ל עם דגש על איכות וגם הכול נעשה במקום מול עיני הלקוחות. הוא גם סיפר שלמסעדה יש תבלינים סודיים שפותחו במיוחד והרטבים והמריחות מוכנים במקום. הטיפול בבשר נעשה ללא מגע יד ומגיע מוכן ממפעל חיצוני שמכין את הבשרים במתכונים בלעדיים למסעדה. יניב לחש באוזננו שבקרוב טורטה מתרחבת לזיכיונות במתכונת מצומצמת במקומות נבחרים על מנת לשמור על הייחודיות ורמות האיכות והשרות הגבוהות.

עוד משהו קטן ששמנו לב אליו ועורר בנו חיוך היו הסלוגנים שמתנוססים בכל מקום כמו: "כל הדרכים מובילות לטורטה" ו-"טורטה-תזמין! תטעם! תבין!", לא נותר לנו אלא לומר - הם באמת נכונים ומוצדקים.

הצצנו שוב בביקורות של הלקוחות והוספנו ביקורת נלהבת שלנו. הנה כמה מתוך עשרות הביקורות שקראנו:

חוות דעת מיולי 2021 - Google

"נקי, טרי, טעים, מעוצב, רטבים מעולים מרוכזים ולא מימיים וכל תוספת, צ'יפ, פוטטו, טבעות בצל נהדרות. תמורה מעולה ביחס למחיר! בקיצור מגיע להם 5 כוכבים"

חוות דעת ממרץ 2021 - Tripadvisor

"מומלץ מאד! אוכל מצוין. מבחר גדול. מנות בגדלים שונים. נקי, סופר נחמדים. הבעלים נמצא במקום ושומר על האיכות. ארוחה מהירה וטעימה מאד, משלוחים. ממליצים מאד"

הסכמנו איתם: אהבנו מאוד ואין ספק שנשוב לאכול בטורטה בכל פעם שנהיה באילת.

מסעדת טורטה, אילת. מסעדה מקסיקנית

כתובת: שדרות התמרים 34 אילת

טלפון להזמנות: 08-9555424

אתר המסעדה

פייסבוק

אינסטגרם

איזי

בשיתוף מסעדת טורטה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully