וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשיבות של קירוי מרפסות

בשיתוף אלופי העץ

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 13:31

באיזה אמצעי איטום בוחרים, מה לגבי המראה הכללי ומה עושים אם חס וחלילה יש בעיה? בשביל קירוי מרפסת, שתאפשר לכם לשהות בה בקיץ ובחורף בלי תלות במזג האוויר, אתם חייבים חברה מקצועית, עם תודעת שירות גבוהה - בדיוק כמו "אלופי העץ"

מרפסת היא מקום נעים וטוב, שמועיל לכל בית ומבנה. אבל לא תמיד אנחנו מצליחים להפיק מהמרפסת את התועלת הרצויה, מחמת העובדה שהיא חשופה, חמה בקיץ ונרטבת מהגשמים בחורף, מה שיוצר מצב בו אנחנו לא תמיד יכולים ליהנות מהמרפסת שלנו ולהשתמש בה.

כאן נולד הצורך למצוא פתרונות עבור קירוי מרפסות. יש כיום לא מעט שיטות שמאפשרות לנו לקרות מרפסת ולסגור אותה ברמה מסוימת, על מנת לאפשר לעצמנו שימוש וניצול של השטח למרות היותו מוגדר כמרפסת.

איך מקרים את המרפסת?

ישנם חומרים רבים ופתרונות שונים עבור סגירת מרפסות וקירוי, אך כמובן שלפני שבוחרים צריך לדעת מהן האופציות, מה מתאים לנו ומה ישלים לנו את המרפסת בצורה הטובה ביותר לטובת שימוש מועיל ונוח. האופציות הבולטות הן קירוי בפרגולת אלומיניום, קירוי בפרגולת עץ תוך שימוש באמצעי איטום מתאימים כמו סנטף, פנלית וכדומה.

המטרה היא להשיג קירוי יציב ואטום היטב. הדרך עוברת בבניית תשתית יציבה, המהווה את הבסיס לקירוי. על גבי התשתית הזו ניתן יהיה לקבע את הקירוי בצורה יציבה ועמידה.

המראה של הקירוי

חשוב לזכור שלא כל אופציה מתאימה לכל מרפסת. הדבר תלוי בגורמים שונים כמו גודל המרפסת, מספר הקירות שיש בה, דירה פרטית או בניין מגורים וכן הלאה. יחד עם זאת, תמיד צריך לקחת בחשבון את המראה ולבדוק האם התוצאה מתאימה בעינינו, והאם היא אהובה עלינו, האם היא משתלבת יפה עם המרפסת בפרט ועם החזות החיצונית של המבנה בכלל, והאם הקירוי לא יפריע לבניין כולו מבחינה אסתטית. הנושא של המראה מהווה מרכיב משמעותי בבחירת חומר הגלם לקירוי המרפסת ושיטת הקירוי.

חומרי הגלם השונים והמגוונים לקירוי הם: קירוי מרפסת באלומיניום, קירוי עם סנטף (מומלץ למרפסות עם פרגולת עץ או בטון), קירוי מעץ, קירוי עם איזכורית מבודדת, קירוי מרפסת עם זכוכית מחוסמת, קירוי עם ברזנט או בד אטום, פרספק, קירוי עם פוליגל וקירוי עם רעפים.

אלופי העץ. אלופי העץ,
לכו עם המקצוענים/אלופי העץ

מקצועיות היא ערך רב חשיבות

חשוב מאוד לזכור כי רמת מקצועיות היא ערך מרכזי בכל מה שקשור לקירוי מרפסות למניעת חדירת מים בכל מצב, שכן מדובר על קירוי שנועד לשמור על המרפסת יבשה לחלוטין, כך שכל בעיה בקירוי וכל סדק צר עלול להיות מוקד לבעיות, כולל נזילות, טפטוף, טחב וכיוצא כאלו.

כדי למנוע מצבים בהם עליכם להתמודד עם נזקים שכאלו במרפסת מקורה, אתם צריכים לבחור כבר בשלב הראשוני בחברה מקצועית ומובילה בנושא קירוי מרפסות. כך, אתם יודעים שיש גוף מקצועי שעומד מאחורי העבודה ואתם בטוחים שלא צפויות תקלות והמרפסת המקורה שלכם אטומה כראוי.

אחריות למקרה שיצוצו בעיות

כיוון שבעיות עלולות לצוץ גם במרפסות מקורות ברמת מקצועיות גבוהה, חשוב לוודא מראש כי החברה בה בוחרים נמצאת כאן למעננו, עם אחריות למשך תקופה מספקת, בה נוכל להיות בטוחים כי העבודה בוצעה כהלכה וכי אם יש תקלה מסוימת או בעיה בקירוי המרפסת, החברה זמינה למעננו עם שירות מעולה ומענה מתאים לשביעות רצוננו.

אז אם יש לכם מרפסת ואתם רוצים לנצל אותה בימות החורף וגם בימות הקיץ, אם אתם רוצים לאפשר לעצמכם להיות בה גם אם יורד גשם וגם אם שמש זורחת בחוץ - קירוי מרפסות הוא הפתרון הנכון עבורכם. כי מרפסת מקורה יכולה לשמש אתכם כמעט כמו חדר ממש, בלי להיות תלויים במזג האוויר ובמה שקורה אצל השכנים מלמעלה.

התאמת פתרון מותאם ספציפית למרפסת

לכל מרפסת צריך למצוא את הפתרון הספציפי המתאים לו. לכן, כדאי לבדוק אופציות ולקבל הצעות מאנשי מקצוע בתחום קירוי מרפסות בהתאמה למרפסת שלכם.

בחברת אלופי העץ תוכלו למצוא את כל הפתרונות לקירוי המרפסת שלכם במגוון אפשרויות שונות.

בשיתוף אלופי העץ
  • עוד באותו נושא:
  • מרפסות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully