וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותנטית ומהממת

בשיתוף הגלריה המקסיקנית

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 14:49

טיול אחרי צבא הביא את אורן זכור לייבא ריהוט ופרטי נוי אתניים מקוריים מדרום אמריקה, מקסיקו ולאחרונה גם מהודו. העסק גדל והתרחב והפך לחנות ענקית בשם "הגלריה המקסיקנית" ביישוב קטן בגליל. הישראלים מתלהבים ונוהרים לרכוש פריטים שישדרגו להם את הבית. ביקור מרגש

הגלריה המקסיקנית. יח"צ,
רהיטים יפיפיים. הגלריה המקסיקנית/יח"צ

בלב הגליל הירוק, בצפון משגב, יש חנות קסומה של ריהוט בשם הגלריה המקסיקנית. נמכרים בה רהיטים יפיפיים, כלי בית, שטיחי קיר ודברי נוי אחרים. כולם ייחודיים ואותנטיים ומיובאים מדרום אמריקה, מקסיקו והודו. למקום נוהרים חובבי ריהוט ויופי מכל חלקי הארץ, בגלל המגוון המדהים והעיצוב המקורי, שאין דומה לו בריהוט המוכר לנו מחנויות הרהיטים אחרות. את החנות הקים אורן זכור לפני 30 שנה והוא גם הבעלים והמנהל היום. זכור, הוא חלוץ היבואנים של ריהוט אותנטי מדרום אמריקה ומקסיקו בישראל.

הרומן של זכור עם הריהוט המיוחד הזה, התחיל בטיול שלאחר צבא לדרום אמריקה ולמזרח, שארך ארבע שנים. הוא ראה את היופי של עיצובים לבית והתאהב. "כשחזרתי לארץ, לקחתי את כל החסכונות שהיו לי ונסעתי שוב לדרום אמריקה." הוא נזכר. "הסתובבתי בכפרים והבאתי משם לארץ את הפריטים המיוחדים שנדלקתי עליהם. זה התחיל משטיחים, תמונות קיר ופסלונים שייצרו הכפריים והתרחב לרהיטים וכל פרטי העיצוב לבית".

היום זכור בעלים של חנות ענקית של כ-1000 מ"ר. מדובר במבנה מקסיקני של שתי קומות וזו חוויה בפניי עצמה להסתובב בחנות: "האופי והעיצוב מלפני שלושים שנה עדיין אהוב על רבים. יש פריטים, אהובים במיוחד, שנמכרים כל השנים. זה היה חדשני לפני שלושים שנה ועד היום אנשים אוהבים אותם בצורה מדהימה. בשנים האחרונות יש גם עלייה גדולה במכירות באון ליין. מקבלים שם תמונה ברורה של כל הפריטים שנמכרים אצלנו ותהליך הקנייה קל וידידותי", הוא אומר.

הגלריה המקסיקנית. יח"צ,
המגוון מדהים והעיצוב מקורי. הגלריה המקסיקנית/יח"צ

מבין הפריטים שראינו ואהבנו היה בר משקאות מרשים עם ציור של שני סוסים מביטים זה לזה, שידה יפיפייה ארוכה עם ארבע דלתות הזזה בדוגמת פרחים מופשטים בצבעוניות עדינה, שידה קטנה עם חזית שנראית כמו שמיכת טלאים צבעונית ואלה רק דוגמאות בודדות מכל העושר, הגיוון והיופי שבגלריה. זכור, שעסוק מעל לראש בגלריה, התפנה לענות לכמה שאלות שלנו:

איך שיווקת בהתחלה?

"הייתי עושה ירידים בכל מיני מקומות בארץ. פריטי הנוי לבית - הפכו ללהיט ענק. קנו המון. תוך שלושה חודשים - אזל כל המלאי, אז נסעתי להביא מלאי חדש. עם הזמן, התמקדתי גם במקסיקו. עם ההכרות העמוקה שלי את השווקים, התחלתי להתלהב גם מהרהיטים והתחלתי לייבא אותם. היה לי מחסן גדול ברשפון וחנות מצליחה ברחוב שיינקין בתל אביב".

איך התגלגלת לגליל?

"זה התחיל מטיול שלי ושל אשתי בצפון הארץ. הבנו ששם אנחנו רוצים לחיות, בטבע. אז עברנו לחיות בגליל ביישוב קטן במשגב. שנתיים נסעתי הלוך ושוב בין רשפון והגליל וב-1999 העברתי את העסק לגליל. מאז אני פה".

מה הכי פופולרי בחנות?

"הריהוט שהתחלתי לייבא מהודו והריהוט המקסיקני שאני מייבא מזמן הם הלהיטים הקבועים. אני בין היבואנים היחידים בארץ שמייבאים ריהוט מקסיקני. נשארתי רק בדברים האתניים המיוחדים. אני מוציא 'פיסים' מיוחדים. יש לי ליינים, שהם לא המיינסטרים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הגלריה המקסיקנית. יח"צ,
טאץ' עיצובי לבית. הגלריה המקסיקנית/יח"צ

ממה עשויים הרהיטים?

"הריהוט ההודי מעץ סיסם, עץ ליבנה, הריהוט האינדונזי מעץ טיק שלקוח מבניינים עתיקים - זה עץ שחודש עם מראה מאוד מיוחד ויש את הרוסטיקה המקסיקני שהוא יפה וצבעוני ואנשים מתלהבים ממנו".

איזה סוגי ריהוט אתם מציעים למכירה?

"שולחנות אוכל, שידות טלוויזיה, כורסאות וספות, שידות וקונסולות לכניסה לבית, אי למטבח, כסאות וספסלים ויש גם מיטות ושידות למיטה. בנוסף, יש פרטים מיוחדים כמו יחידות בר משקאות שנותנים טאץ' עיצובי לבית".

מי הקהל שקונה?

"יש מגוון רחב מאוד של אנשים שאוהבים לפחות רהיט אחד בבית שיעורר תשומת לב מיוחדת. זה משדרג את כל החלל. הם מגיעים אלינו ורבים חוזרים שוב ושוב. אנחנו מוכרים גם לצימרים וגם לפרטיים בכל הארץ.

הבאתי עכשיו מכולה עם פריטים מדהימים מהודו. אני עדיין מתלהב מכל משלוח. נשארתי נאמן לליינים האלה וזה הוכיח את עצמו. להחזיק עסק 30 שנה זה לא טריוויאלי, זה מגיע מהמחויבות העמוקה שלי לעסק, הרצון שלי להביא דברים מיוחדים והאהבה שלי למה שאני עושה. זה פרויקט חיי".

יש מחיר להצלחה?

"להצליח בעסק כזה כרוך בהרבה שעות עבודה. אי אפשר לבנות מקום כזה ולתת לו לעבוד. זאת עבודה יומיומית לדאוג לו כל הזמן, להביא דברים ולשנות. אנחנו צוות של הרבה אנשים כולם עובדים מסורים, שמאד אוהבים את המקום ומשקיעים את הנשמה. כולנו מחוברים למקום ולאנרגיות שלו".

מה מייחד את השירות שלכם?

"הסבלנות האינסופית שיש לי ולכל הצוות והמוטו שלנו: אצלנו הלקוחות מחליטים. אצלנו קונים מהלב. אין קטע של מכירה בלחץ. הכול נעשה בכיף, ובהרמוניה עם האווירה של המקום, שכוללת גם אספרסו בר מפנק לקפה טעים. ייחוד נוסף שלנו: אף פעם אל תיקנה בגלריה משהו שאתה לא אוהב ואם אתה מגלה בבית שזה לא מתאים לך - אל תשאיר את זה אצלך, פשוט תחזיר ותקנה משהו אחר, או שתקבל את הכסף בחזרה. מה שתבחר".

הגלריה המקסיקנית

טלפון: 04-9800161

פייסבוק הגלריה המקסיקנית

אינסטגרם

אתר

בשיתוף הגלריה המקסיקנית
  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully