וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת חברה אונליין באינטרנט: כך תעשו זאת מהר ותחסכו אלפי שקלים

בשיתוף יופיטר

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 17:38

הדרך לפתיחת חברה בישראל מלאה בבירוקרטיה, אבל יש דרך מצוינת לחסוך זמן ואנרגיות. הכירו את יופיטר, המערכת החכמה שתהפוך את החיים שלכם לקלים

יופיטר. canva,
הקץ לבירוקרטיה המתישה/canva

הדרך לפתיחת חברה במדינת ישראל רצופה באתגרים בירוקרטיים שונים, כמו גם בהחלטות פנים ארגוניות כבדות משקל (כן, כן, אפילו בטרם הארגון נולד). בין השאר, עליכם לבחור שם לחברה, לנסח תקנון ולמנות דירקטורים - ואלו לבדם שלבים שדורשים משאבים של זמן, חשיבה והשקעה כספית. לאחר שתעברו את השלבים הללו, עליכם לבצע הליך חוקי של פתיחת חברה, הכרוך בפרוצדורה של מילוי טפסים לרשם החברות. מהם הטפסים שעליכם להגיש? והאם יש דרך לקצר את הדרך משמעותית, להקל עליה לאין ערוך ולהפוך את כל התהליך לפשוט, ידידותי ווירטואלי? (התשובה - בהחלט כן!).

המסמכים, הטפסים ומה שביניהם

הנה המסמכים והטפסים שיש להגיש לרשם החברות לצורך רישום החברה:

1. בקשה לרישום חברה חדשה במסגרתה מצוינת שמה הנבחר של החברה והגדרתה העתידית (חברה בע"מ או לא).

2. טופס בעלי מניות אותו ממלא כל בעל מניות בחברה. מטרתו של טופס זה הוא הצהרה בעיני החוק כי בעל המניות אכן כשיר חוקית להחזיק במניות החברה.

3. הצהרת דירקטורים המציג את הרכב הדירקטורים בחברה.

4. תקנון חברה מלא.

יופיטר. canva,
אילו מסמכים צריך?/canva

להתראות, בירוקרטיה

כשהבחנו בתהליך הארוך, המייגע והסבוך שעוברים בעלי חברה בדרכם להקים חברה חדשה - החלטנו להרים את הכפפה וליצור מערכת אונליין, נוחה מאוד לשימוש ובעיקר כזו שחותכת את הבירוקרטיה ומסייעת לתהליכים, מסובכים וארוכים ככל שיהיו, להיות הרבה יותר פשוטים. בין שלל השירותים שלנו תוכלו למצוא גם שירות של פתיחת חברה אונליין בע"מ אצל רשם החברות, מבלי שתצטרכו לעשות כמעט דבר!

כל היתרונות לשימוש במערכת יופיטר

• טיפול מקצועי על ידי עורך דין - הטיפול במסמכים מתבצע על ידי עורך דין מומחה בדיני חברות.

• שכר טרחה נמוך - בהשוואה לפניה לעורכי דין אחרים, שכר הטרחה שלנו נמוך משמעותית.

• חסכון אדיר בכסף - רישום מקוון יכול לחסוך לכם 500 ש"ח בפתיחת החברה ובתשלום האגרה לרשם החברות. אנחנו נדריך אתכם כיצד ליהנות מהחיסכון הזה!

• תהליך מהיר מאוד - פתיחת חברה תוך יום עסקים אחד ועד לשני ימי עסקים בלבד. הכי מהיר והכי מדויק, כדי שתוכלו לעסוק בהקמת העסק שלכם.

• תהליך וירטואלי ונוח - אין צורך בפגישות, איתור חנייה או השקעת זמן ארוך בפגישות, כל שנדרש מכם הוא להשתתף בפגישת אונליין קצרה של מספר דקות בלבד, במהלכה נחתום על מסמכים.

• ממשיכים לחסוך לכם כסף - הניסיון והמקצועיות שלנו עוזרים לכם בעסק. נשמח להעניק לכם טיפים חשובים שיחסכו לכם מאות ואלפי שקלים על עמלות בנקאיות בחשבון החברה.

• תמיד איתכם - זקוקים לשירותים משפטיים משלימים? אנחנו כאן בשבילכם! עם תמחור קבוע מראש, מקסימום סבלנות ומקצועיות אינסופית, אנחנו כאן בשבילכם לכל אורך דרככם העסקית.

בשיתוף יופיטר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully