וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות אחרונה למשקיעי הנדל"ן: יחידות במתחם יוקרתי בהוד השרון במחיר אטרקטיבי של 125,000 בלבד!

בשיתוף קבוצת שדות שביל התפוזים

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 16:19

פרויקט "שביל התפוזים" בהוד השרון הוא הזדמנות עצומה למשקיעי נדל"ן שיכולים לעשות אקזיט עם השקעה שתניב תשואות גבוהות במיוחד

פרויקט "שביל התפוזים" בהוד השרון מציע למשקיעי נדל"ן, מביני עניין, הצעה חסרת תקדים! קרקע פרטית בטאבו באזור יוקרתי, בהוד השרון, אחת מהערים המבוקשות ביותר באזור השרון, במחיר אטרקטיבי ונמוך במיוחד של 125,000 שקלים בלבד! על פי ההערכות של שמאות מקרקעין מחמירה (תקן 22), מדובר בעסקת "אקזיט", שכן קיים צפי רווח של מאות אחוזים!

קבוצת שדות שביל התפוזים. ShutterStock
נותרו יחידות אחרונות לשיווק בישראל/ShutterStock

משקיעי הנדל"ן שהבינו את גודל ההזדמנות, זיהו את הפוטנציאל האדיר בעסקת הנדל"ן המדוברת ורכשו קרקע בפרויקט "שביל התפוזים", ייהנו מהשבחת הקרקע ויוכלו למכור אותה בצפי של יותר מפי 4 משווי השקעתה. דהיינו, השקעה בסכום של 125,000 שקלים, עשויה להניב למשקיעים רווח עתידי של כ-500 אלף שקלים ויותר!

נותרו יחידות קרקע אחרונות! למידע נוסף אודות פרויקט "שביל התפוזים" יש להשאיר את הפרטים הבאים ונציגינו יצרו איתך קשר בהקדם:

הוד השרון מונה כיום יותר מ-60,000 תושבים. על פי יעדי תוכנית המתאר בעשור הקרוב, מתוכננות להתווסף כ-27 אלף יחידות דיור חדשות לעיר, אשר צפויות להגדיל את אוכלוסיית הוד השרון פי שלוש. העיר ידועה כעיר נחשקת ויוקרתית ומציעה לתושביה שירות ציבורי ברמה גבוהה כגון: גינות ציבוריות, טיפוח שטחים ציבוריים, כבישים נגישים, בתי ספר, אירועי תרבות ופנאי ועוד. המחיר הממוצע לנדל"ן בהוד השרון הוא מהגבוהים בארץ, ועומד כיום על סכום של 2.55 מיליון שקלים ומעלה.

פרויקט "שביל התפוזים" בהוד השרון ממוקם במיקום מרכזי, דבר שמעלה באופן משמעותי את הביקוש לקרקעות ומשביח את ערך הנדל"ן. כמו כן, המתחם נמצא בסמוך לבנייה קיימת ולמוסדות חינוך מהשורה הראשונה, ואף קרוב לנתיבי תחבורה ראשיים כמו: כביש 6, כביש 4 וכביש 531.

בנוסף לכדאיות ההשקעה, המשקיעים ייהנו מליווי אישי וצמוד, ייעוץ מקצועי, ייעוץ משפטי ואוזן קשבת של מיטב המומחים מטעם קבוצת שדות, חברה בעלת ניסיון עשיר ומוניטין רב שנים בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובעולם.

קבוצת שדות תסייע לכם בביצוע עסקת נדל"ן משתלמת ומיטבית עבורכם - הירשמו עוד היום לפרטים נוספים ותבטיחו את עתיד משפחתכם!

*הקרקע אינה זמינה לבניה

בשיתוף קבוצת שדות שביל התפוזים
  • עוד באותו נושא:
  • הוד השרון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully