וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת רפאל: "שכונת כוכב הים בנתניה היא הזדמנות פז למי שחולם לגור ליד הים"

משה שטרן, בשיתוף קבוצת רפאל

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 13:36

נתניה היא אחת הערים היפות בישראל, והיא נמצאת בתנופה אדירה בשנים האחרונות. לא פלא שיזמי הנדל"ן הגדולים בארץ קופצים על ההזדמנות לבנות ולהשקיע בה. נפגשנו עם דוד רפאל, בעלי ומנכ"ל "קבוצת רפאל" לשיחה על העתיד של נתניה והפרויקט החדש שלו, "כוכב הים"

פרויקט "כוכב הים" של קבוצת רפאל. לגור ליד הים, ללא הרעש של תל אביב. דוד רפאל,
פרויקט "כוכב הים" של קבוצת רפאל. לגור ליד הים, ללא הרעש של תל אביב/דוד רפאל

נתניה היא העיר הגדולה והמרשימה ביותר בשרון, ובשנים האחרונות היא עלתה מדרגה: היא שודרגה מבחינה חיצונית, הוקמה בה מכללת נתניה הנחשבת לאחת הטובות בארץ, נבנו בה שכונות חדשות ואיכותיות אשר משכו אליה משפחות צעירות מכל רחבי הארץ ועוד. תושבי נתניה החדשים מספרים על עיר שתענוג לחיות בה, בעיקר בשל אוויר הים הצלול, חופי הים הנקיים, ערבי קיץ נעימים בטיילת, אזורי הבילוי והמסעדות, החינוך המצוין, אירועי התרבות, מקומות העבודה וכמובן משרדי ההייטק הנוצצים. ובעיקר- הם מציינים לטובה את העירייה המשקיענית הדואגת לשיפור מתמיד באיכות החיים של התושבים.

זו הסיבה כי קבוצת רפאל, חברת הנדל"ן הידועה בבעלות דוד רפאל, בחרה להקים את הפרויקט היוקרתי החדש שלה בנתניה. הכירו את "נתניה כוכב הים", פרויקט מגורים יוקרתי העתיד להיבנות במרכז העיר נתניה, בסמוך לטיילת העיר ולחוף הים. "זוהי הזדמנות יוצאת דופן למי שמתכנן לעבור לגור בנתניה בעתיד הקרוב", סיפר לנו דוד רפאל, בעלים ומנכ"ל החברה. נפגשנו עם רפאל בטיילת המרשימה של העיר על מנת לשאול אותו על המהפך שעברה העיר נתניה בשנים האחרונות, ולברר איתו פרטים נוספים על "נתניה כוכב הים", הפרויקט המדובר ביותר בעיר.

נתניה- לא מה שחשבתם

"פעם, בשנות ה-80-90 נתניה הייתה נחשבת לעיר נופש לכל דבר, והיא הייתה היעד הראשון שאליו נסעו זוגות צעירים לירח הדבש שלהם", סיפר לנו רפאל. "מאז הייתה קצת ירידה בכמות התיירים בעיר בעיקר בשל בעיות תדמית, אבל כפי שראינו, העיר חווה סוג של רנסנס היום. לפי רשות האוכלוסין, נתניה נמצאת במגמת הגירה חיובית ואוכלסיית העיר גדלה בכ-3000 נפשות בשנת 2020".

מה הוביל לשינוי המדהים הזה באופי העיר ובתדמית שלה?

דוד רפאל: "זה היה רק עניין של זמן. נתניה היא עיר נהדרת ורצועת החוף כאן היא מהיפות במדינה. אני חושב שיש כאן כמה גורמים שגרמו לנתניה להפוך להיות לעיר הכי אטרקטיבית בשרון: קודם כל, הגיעו לכאן המון צרפתים, עולים ונופשים. הם הביאו איתם שיק פריזאי, כולל בוטיקים ומאפיות יוקרתיות. לא סתם התחילו לקרוא לנתניה "פריז הקטנה". זו אוכלוסיה איכותית ועשירה מאוד. כמו כן, עיריית נתניה החלה להשקיע מאוד בשיפור הנראות של העיר, בכמות מרכזי המסחר והקניונים, וכן באטרקציות לתיירים. התיירים שחזרו סוף סוף מביאים איתם פרנסה וכך העיר משגשגת".

מה עוד מבדיל את נתניה מערים אחרות במישור החוף? למה לא תל אביב, או רעננה?

"קודם כל, תל אביב הפכה ליקרה מאוד בשנים האחרונות. מי שחולם לגור בקרבת החוף בתל אביב צריך להיות אדם מבוסס מאוד. נתניה היא אופציה מצוינת למי שחולם לגור ליד הים אבל לא יכול להרשות לעצמו לגור בתל אביב או בהרצליה. מלבד המחיר הנוח, אני לא חושב שקיימת עוד עיר כמו נתניה מבחינת הטבע ומקומות הנוי שהיא מציעה. למרות הקרבה לתל אביב, היא לא רועשת והמונית כמותה או כמו הערים הסובבות אותה. כל מי שמכיר קצת את נתניה מכיר את שלולית החורף, שבחורף מתמלאת בצמחייה וציפורים מדהימות. הפארקים, העצים, יער הסרג'נטים, הרכסים והצוקים של פולג, וכמובן שלושה עשר וחצי קילומטרים של חופים זהובים מהיפים בישראל. אין עוד עיר בישראל שיש לה כל כך הרבה ים".

קבוצת רפאל מציגה: הזדמנות פז לדירה ליד הים

אם לא השתכנעתם עדיין שכדאי לעבור לנתניה, חכו עד שתשמעו על הפרויקט החדש של קבוצת רפאל, "נתניה כוכב הים". מדובר במתווה בו המשקיעים בפרויקט רוכשים את הקרקע ובסיום הבניה ייהנו הרוכשים מדירה בת 4 ו5 חדרים בעלות של כ-1.8 מיליון במקום כ-2.7 מיליון, שהוא המחיר של דירה בסיום הבניה של הפרויקט. מדובר כאן בהזדמנות משתלמת ביותר.

מה ייחודי בפרויקט "כוכב הים"?

"הקרקע ממוקמת בצמוד למלון איילנד ומלון כרמל, כ-300 מטר בלבד מקו החוף. התכנית מייעדת את המתחם להיות המרכז העירוני החדש של אזור השרון עם משרדי ממשלה שעתידים להיבנות באזור, מצפה כוכבים ובתי משפט. בצמוד לפרויקט ישנו פארק רחב ידיים המשתרע משדרות בן צבי עד בן גוריון ועד קו החוף. המיקום האסטרטגי של הפרויקט יאפשר לדיירים גישה נוחה לעורקי התחבורה הראשיים הקרובים אליו. בדומה לחזון של רוב הערים בישראל כיום, גם פרויקט זה מכיל עירוב שימושים ומיועד למגורים, משרדים ומסחר. בנוסף, בשכונה עתיד להיבנות פארק ציבורי גדול שיאפשר גישה ישירה לחוף הים. התחושה שתתקבל היא של נופש בחיי היום יום, בדומה למגורים בערים כמו מיאמי או סן טרופה"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דוד רפאל: "הזדמנות מצוינת להשקיע בנתניה לפני עליית המחירים הצפויה". קבוצת רפאל,
דוד רפאל: "הזדמנות מצוינת להשקיע בנתניה לפני עליית המחירים הצפויה"/קבוצת רפאל

מה הפרופיל של המשקיעים בפרויקט?

"בדומה לפרויקטים רבים כיום, גם פרויקט זה מכיל עירוב שימושים ומיועד למגורים, משרדים ומסחר ולכן יכול להתאים לזוגות צעירים, משפחות צעירות, משקיעים ועוד. העובדה שניתן להשקיע בפרויקט גם סכומים שאינם נחשבים לגבוהים בעולם הנדל"ן, מעניקה הזדמנות מצוינת גם לאנשים אלו להבטיח לעצמם השקעה עם תשואה גבוהה בעתיד. לא רק זאת, גם זוגות או משפחות שתמיד חלמו על נכס שמשקיף לים, יכולים להבטיח לעצמם זאת במחיר מצוין אם רק יתאזרו בסבלנות. זו הזדמנות מצויינת להשקעה בנתניה לפניי עליית המחירים הגדולה הצפויה" .

מתי מתחילים לבנות את הפרויקט?

דוד רפאל: "אנו נתחיל בבניית הפרויקט בעוד כשנה- הפרויקט מצוי בשלבי אישור הסופיים. מדובר במגדל דירות יוקרתי שיבנה ע"פ הסטנדרטים הגבוהים ביותר".

קבוצת רפאל היא חברת מהמובילות בארץ בתחום הבניה. יזם ומנכ"ל הקבוצה הוא דוד רפאל. קבוצת רפאל מתכננת פרויקטים למסחר, משרדים ומגורים וכן עוסקת בפינוי בינוי, ארגון קבוצות רכישה והשבחת קרקע.

משה שטרן, בשיתוף קבוצת רפאל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully