וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרת נקודות חן - המרכזים המומלצים, מחירים, ומענה לכל השאלות

בשיתוף לייזר פרו

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 11:56

מהן נקודות חן, כיצד ניתן להסיר נקודות חן ללא סימן או צלקת, כיצד פועלת טכנולוגית הלייזר, האם ניתן להסיר נקודות חן מהפנים, מהו מחיר טיפול הסרת נקודות חן בלייזר והיכן נמצאים הסניפים הקרובים לביתכם?

הסרת נקודות חן תוצאות: מיד אחרי ולאחר חודש החלמה. יח"צ,
הסרת נקודות חן תוצאות: מיד אחרי ולאחר חודש החלמה/יח"צ

נקודות חן מופיעות על גופם ועל פניהם של רוב האנשים בעולם. הן יכולות להיות שטוחות או לבלוט מעל פני העור. מרביתן של נקודות החן שפירות אך לעיתים יש צורך באבחון מעמיק (במקרים בהם נקודת החן משנה את צבעה, גודלה או צורתה). נקודות חן מרובות, כהות או בולטות המופיעות על הפנים או במקומות חשופים כגון צוואר, מחשוף או ידיים, עלולות להוות מטרד אסתטי של ממש ולפגוע בדימוי העצמי.

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים להסיר נקודות חן באמצעות טכנולוגית הלייזר הנחשבת ליעילה, בטוחה ומהירה יותר משיטות אחרות. טכנולוגיה זו, מאפשרת התאמה מדויקת של הטיפול לגודל נקודת החן, מיקומה ועומקה וכך מתקבלת תוצאה אידיאלית של עור אחיד ללא סימן או צלקת. המרכזים האסתטיים לייזר פרו הנמצאים בפריסה ארצית לטיפול הסרת נקודות חן ב: גבעתיים, תל אביב, ראשון לציון, קריית חיים, אשדוד, אשקלון, כפר סבא, באר שבע, נתניה, כרמיאל, בני ברק, עפולה, חיפה, קריית מוצקין, קריית ביאליק, אריאל, חצור הגלילית מציעה מגוון טיפולים מתקדמים באמצעות טכנולוגיות הלייזר החדשניות בעולם ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

נקודות חן, מהן וכיצד הן נוצרות?

נקודות חן נוצרות בעקבות שגשוגם של תאי מלנוציטים בשכבות הדרמיס או האפידרמיס בעור. ברוב המקרים מתפתחות נקודות החן כבר ברחם אך הן מופיעות על פני עורנו במהלך השנתיים הראשונות לחיינו. הסיבות להיווצרותן של נקודות חן הן תורשתיות. (נקודות חן המופיעות כבר בגיל הילדות ונקראות נקודות חן מולדות והן מתרבות בעיקר בעשור השני והשלישי לחיינו כתוצאה מהצטברות מלנוציטים בעור, המייצרים את הפיגמנט האחראי לצבע. חשיפה לשמש נחשבת לגורם חיצוני וסביבתי המביא להיווצרות נקודות חן ולכן מומלץ להשתמש בקרם הגנה בעת חשיפה מרובה לשמש. ישנם סוגים שונים של נקודות חן ביניהם: נקודת חן כחולה ונקודת חן אדומה.

סיבות להסרת נקודות חן

אסתטית- זוהי הסיבה הפופולרית ביותר להסרת נקודות חן. מטופלים רבים מבקשים לשפר את הרגשתם האישית כאשר נקודות החן פוגעות בביטחונם העצמי. (במקרים אלו, מומלץ טיפול הסרת נקודות חן בלייזר, המביא לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר).

תפקודית- נקודת חן בולטת מעל פני העור על גבי הפנים, עלולה להפריע בעת הגילוח. נקודת חן הממוקמת בצוואר עלולה להפריע בעת ענידת שרשרת ועוד.

רפואית- כאשר מתעורר חשד כי מדובר בנגע ממאיר או כזה העלול להיות ממאיר, יש צורך בהסרת נקודת החן במלואה לצורך אבחון מעמיק.

שיטת הסרת נקודת החן נקבעת על פי הסיבה להסרתה. להסרה אסתטית תשמש טכנולוגית הלייזר ולסיבה רפואית יש צורך בשיטה כירורגית המאפשרת הסה מלאה של נקודת החן לצורך שליחה לפתולוגיה ואבחון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
דוקטור אלכסנדר - מטפל בהסרת נקודות חן בלייזר מתקדם במרכזי לייזר פרו. יח"צ,
דוקטור אלכסנדר - מטפל בהסרת נקודות חן בלייזר מתקדם במרכזי לייזר פרו/יח"צ

כל מה שרציתם לדעת על הסרת נקודות חן בלייזר

מתי מומלץ להסיר נקודת חן בלייזר ?

הטיפול באמצעות טכנולוגית הלייזר, נחשב לאסתטי וליעיל ביותר הקיים, המביא לתוצאה של מראה עור אחיד וחלק. מומלץ להשתמש בשיטה זו כאשר נקודת החן שפירה (תקינה בריאותית.)

האם הטיפול בלייזר כואב?

הטיפול בלייזר אינו כואב. הוא יוצר תחושת חימום ופולס רגעי הנמשך שניה אחת בלבד.

האם ניתן להסיר נקודות חן בפנים ?

יותר מכך! מומלץ להסיר נקודות חן בפנים רק בטכנולוגית לייזר המביאה להליך ריפוי טבעי של העור ומאפשרת קבלת מראה עור אחיד, חלק וללא סימן או צלקת.

כיצד טכנולוגית הלייזר מעלימה את נקודות החן?

קרני הלייזר צורבות את נקודת החן ומביאות להיווצרות גלד שטחי. הגוף מאותת לעור להתחיל בהליך החלמה טבעי של העור באזור המטופל.

מתי מומלץ לבצע טיפול הסרת נקודות חן?

הטיפול אפשרי בכל זמן בשנה ללא הגבלה של סוג עור כהה או בהיר

מתי ניתן לחזור לשגרה?

חזרה לשגרה אפשרית כבר ביום הטיפול

כמה טיפולים נדרשים להסרת נקודות חן?

לרוב, די בטיפול אחד כדי לקבל תוצאה מושלמת אך לעיתים נדרשים טיפול או שניים נוספים לצורך חיזוק התוצאה הסופית.

מה משך הטיפול להסרת נקודות חן ?

משך הטיפול תלוי בכמות נקודות החן אותן יש להסיר. במידה ומדובר על נקודת חן ממוצעת, יארך הטיפול דקות בודדות.

הליך טיפול הסרת נקודות חן בלייזר

טיפול הסרת נקודות חן בלייזר מתבצע באמצעות טכנולוגיה מוגנת פטנט בשם MICRO NON ABLATIVE FRACTIONAL LASER TECHNOLOGY. המכשיר מייצר 300-600 חורים מיקרונים המחממים את הרקמה העליונה ומסירים את נקודת החן. הטיפול יוצר רקמה בריאה המחליפה את אזורי הרקמה הפגועה. פעולה זו מביאה לתוצאות הטובות ביותר בהסרת נקודות חן. טכנולוגית הלייזר מביאה לייבוש נקודת החן ולהתקלפות ספונטנית של השכבה העליונה בעור בצורה טבעית. העור מתחדש ללא סימן או צלקת וזו הסיבה שטיפול זה הוא המומלץ ביותר במיוחד בהסרת נקודות חן מהפנים.

עלות טיפול הסרת נקודות חן בלייזר

ברשת לייזר פרו מודעים לגורם המחיר כרכיב מכריע בהחלטה באם לעבור טיפול הסרת נקודות חן בלייזר ולכן, מחיר הטיפול הוא אטרקטיבי ונוח במיוחד ונע בין 500-800 ₪ להסרת נקודת חן בודדה ובהסרת יותר נקודות חן המחיר יורד משמעותית. זהו מחיר אטרקטיבי ביותר בהשוואה לשיטות הסרת נקודות חן אחרות.

לייזר פרו- מקצוענים בטיפולי לייזר מתקדמים

רשת המרכזים האסתטיים לייזר פרו בפריסה ארצית, מתמחה בטיפולי לייזר מתקדמים. טכנולוגיות הלייזר החדשניות ביותר בעולם מבית פוטונה לייזר, אייקון פלומר וסינרון. כל הטיפולים מתבצעים בהליך מהיר, לא פולשני וללא כאבים ומשאיר את העור ללא סימן או צלקת. הטכנולוגיה מאפשרת התאמה מדויקת לסוג נקודת החן, גודלה ועומקה ובכך מביאה לתוצאה מושלמת של עור אחיד וחלק.

למרכזי לייזר פרו לפרטים ולסניף הקרוב לביתכם התקשרו: 073-374-6644

לאתר הרשת הקליקו כאן

בשיתוף לייזר פרו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully