וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכונני לקבל מחמאות!

בשיתוף רחלי בראל

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 12:12

רחלי בראל מביאה מהפכה של שמחה לעולם האנטי אייג'ינג. במקצוע שלה, כדרמה-תרפיסטית, היא מבצעת טיפולי דרמה-בלייד בשיטת פילינג אמריקנית, בה משתמשות הכוכבות הכי זוהרות של הוליווד. נשים שמגיחות מהקליניקה הבייתית שלה מדווחות שהן לא מפסיקות לקבל מחמאות

רחלי בראל. טום עמוס ויעקב מדר,
רחלי בראל/טום עמוס ויעקב מדר

תהליך אנטי אייג'ינג הוא צורך שאליו נחשפת אישה שמתקרבת לגיל 40. כולנו רוצות לשמר את עור הפנים במצב טוב ולקבל מראה רענן וקורן אם אפשר. כאשר חיפשנו חידוש בתחום, קבלנו מספר המלצות על הקליניקה הבייתית של רחלי בראל מפ"ת. נשים המטופלות אצלה מדווחות על מראה זוהר ובריא לאורך זמן ומעידות כי כל קרם, סרום וגם איפור שהן מניחות על הפנים, נראה ומרגיש הרבה יותר טוב מבעבר.

קפצנו להתרשם וכבר מדלת הכניסה אפשר היה לחוש את האווירה הביתית והמקצועית שיש במקום. הלקוחות נראות כמעריצות ורחלי מרחפת ביניהן אופטימית ומסופקת. נשים שפגשנו בקליניקה מעידות שהמראה שלהן, בעקבות הטיפול, משדר בריאות ואסתטיות ושהן מרגישות בשיאן. הקליניקה הפכה לשם דבר בגוש דן ומעוררת שיחה רצינית בתחום.

רחלי, שהיא דור שלישי למשפחה בוכרית שעסקה במקצועות הטיפוח, גדלה בארה"ב והגיעה לאם המושבות בעקבות סיפור אהבה ממושך עם איש העסקים יעקב לוזון. היא קוסמטיקאית מובילה כבר 20 שנה ושילבה לימודים בארה"ב ובישראל. לשיטת דרמה-בלייד נחשפה בעת השתלמות מקצועית שערכה אצל דרמטולוג בניו יורק. רחלי הבינה שיש כאן פתרון מתקדם והחלה ללמוד ולחקור את התחום, תוך שהיא עצמה עוברת טיפולים ומבחינה שמראה העור משתפר במהירות ולאורך זמן.

רחלי בראל. טום עמוס ויעקב מדר,
רחלי בראל/טום עמוס ויעקב מדר

רחלי מתארת: "האסימון נפל לי מייד. ראיתי את השיפור במראה עור הפנים והתחושה המרעננת נשארה למשך שבועות ארוכים. כל סרום או קרם שהנחתי על העור התיישב באופן מושלם. עם השנים פיתחתי פרוטוקול טיפול עצמאי כדי להביא את הבשורה לנשות ישראל מגיל 30."

התרשמנו שהטיפול אינו פולשני והמטרה היא לטפל בעור בצורה מבוקרת בעזרת חומרים ידידותיים למניעת נזק עתידי. רחלי מאמינה בשיטה שמאפשרת לעור להגיע למצב שהוא מתחדש, בריא וקורן.

השיטה הזו אינה חדשה ומקובלת בעולם כבר 50 שנה. אליזבת טיילור ומרילין מונרו עברו טיפולים כאלה להברקת העור ולהשגת מראה חלק לפני צילומים. האפקט הזוהר מיידי מתקבל מייד וללא צורך להשבית את היום.

רחלי בראל מספרת: "אפשר לעשות את התהליך כטיפול של 20 דקות בפני עצמו, כולל מסיכת פנים ופיניש. הטיפול יכול לבוא גם כבסיס לשאר הטיפולים הקוסמטיים שנעשים בעזרת מכשור מתקדם כמו פוטו-תרפייה וכו'. אני נוקטת בשיטה שונה בנוף ונמנעת משימוש בתכשירים ופילינגים שמקשים עליי לדעת מה יהיו התוצאות שלהם לטווח רחוק. לא אקח סיכון גם אם באותו הרגע זה יראה מצוין. טיפול בחומר לא מבוקר יכול להכניס את העור למתח מיותר מה שיגרור תופעות לוואי ובעיות עור במהלך החיים. אנו חיים במדינת מדבר עם שמש חזקה ונשים חוששות בצדק מפיגמנטציה. אפשר לטפל ולטשטש כתמים מדאיגים אבל יש להיזהר משימוש בחומרים עם ריכוז גבוה ולחשוב קדימה. אסור לעשות אובר פילינג. השיטה הכי נכונה היא פחות פולשנית כשמסירים רק שכבה קרנית שבה יש 30 שכבות של תאים מתים. ככה אני משאירה עור נקי שיוכל לקלוט טוב יותר את החומר גם במכון בזמן הטיפול ובהמשך גם בבית".

לקוחה וותיקה מספרת: "הטיפול הזה נפלא כי הוא חסר כאב ותופעות לוואי. למעשה הטיפול נעים עד שלעיתים אני ממש נרדמת. פגשתי את רחלי כשהייתי בהיריון ושמחתי ללמוד ממנה שהטיפול מתאים לנשים הרות ומניקות בגלל שלא מחדירים למחזור הדם שום חומר. הטיפול מפחית פצעונים, מטשטש קמטוטים ומטפל בפיגמנטציה ולאחריו, האיפור מתיישב מעולה על הפנים."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רחלי בראל. טום עמוס ויעקב מדר,
רחלי בראל/טום עמוס ויעקב מדר

רחלי בראל מסכמת: "בעת הסרת שיער פלומתי, הטיפול מגרד קלות את העור וזה תהליך שמדמה גילוח. כל השיטות להסרת שיער הן כואבות ופולשניות והשיטה שאני פועלת בה לא יוצרת בעיה. זו שיטה עדיפה בהרבה על פני הסרת שיער בחוט שמכאיבה מאוד או טיפול בשעווה שיוצר עור אדום ורגיש ולעיתים יוצר פצעים. הסרת שיער באפילציה כואבת וצריך סבלנות רבה לשם כך. גם השימוש בלייזר מסוכן כי מדובר באזור הורמונאלי ולא כל לייזר יתאים לכל אחת. . שיטות הסרת שיער כואבות ופולשת. בגדול, שיער פלומתי תמיד יחזור לצורתו הטבעית."

השיטה שהומצאה ע"י פלסטיקאים ודרמתולוגים שימשה בעבר לניקוי סטרילי של עור הפנים לפני ניתוח או פילינג עמוק וכימי. מאז הומצא להב מיוחד שאיתו רחלי יוצרת את התוצאות המרהיבות.
הלהב הוא חד פעמי, בטוח ומיוחד. רחלי קוטמת את החלק המת של השערה ואין כאן פגיעה בצמיחה מהשורש לעומת טיפולי שעווה שתולשים שיער מהשורש ועלולים לגרום לפצעים וצמיחת השערה מתחת לעור.

לפני פרידה שמחנו לגלות שרחלי בראל מתכננת ללמד את השיטה שלה בסדנאות מצומצמות לקוסמטיקאיות שייארחו אותה בקליניקות שלהן ברחבי הארץ. גם בקהילה שלה מבינות שטיפול "דרמה-בלייד" שלוקח 20 דקות כולל טיפול גבות ומתומחר ב-150 שקלים בלבד, הוא הבשורה החדשה של הקיץ.

הטיפול יכול לבוא גם כתוספת לטיפול פנים קלאסי.

בשיתוף רחלי בראל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully