וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדלים חתולים? בחנות החיות של מנשה בטיטו תוכלו לבחור את כל הציוד הנדרש לגידול מיטבי

בשיתוף מנשה בטיטו

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 10:50

מגדלים חתולים? מנשה בטיטו מציע עבורכם את כל הציוד הנדרש לגידול מיטבי של חתולים בפרט וכל שאר חיות המחמד בכלל

חתול מעבר לגדר עץ. ShutterStock
חתול/ShutterStock

מנשה בטיטו החליט לפתוח חנות חיות שתכלול את כל הציוד הנדרש לגידול בעלי חיים ללא יוצא מן הכלל. רבים שנדרשים לחדש את כל הציוד הנדרש לגידול חתולים או שאר חיות המחמד מתקשים למצוא מלונות בגודל מתאים, סוגי מזון איכותיים, משחקים מתאימים או מבחר אביזרים נלווים. לכן, מנשה בטיטו שעוסק בתחום שנים רבות, החליט להקים חנות חיות גדולה שתאפשר לכל בעל חיית מחמד להגיע ולקבל את כל מבוקשו במקום אחד.

גם אתם התרגלתם לעבור בין מספר חנויות עד שהצלחתם למצוא את המזון המדויק, המלונה המתאימה או המשחק האיכותי ביותר? אצל מנשה בטיטו תוכלו למצוא את כל הפריטים הללו ועוד רבים נוספים בחנות גדולה אחת. חשוב להדגיש שמעבר לציוד הרב והאיכותי, מנשה בטיטו בוחר להעניק שירות אישי לכל לקוח. השירות האישי של מנשה בטיטו בא לידי ביטוי בסיוע מקצועי בבחירות שלל מוצרים, בהכוונה אודות סוגי מזון מתאימים לחתולים או לשאר בעלי חיים ועוד.

חתול אוכל מזון לחתולים. ShutterStock
מזון לחתולים/ShutterStock

מנשה בטיטו מציע פתרון לכל בעיה - החתול לא אוכל מספיק? כנראה שתצטרכו להתאים לו מזון בטעם אחר

לקוחות רבים של מנשה בטיטו מגיעים אליו פעם אחר פעם בגין הציוד האיכותי והשירות האדיב והמקצועי. גם כשמנשה בטיטו אינו נמצא בחנות, כל אנשי הצוות שלו מכירים היטב את המלאי ויודעים להתאים מוצרים מדויקים לכל לקוח. גם אם אתם לא מבינים כלום בכל הקשור לציוד לבעלי חיים, מחנות החיות של מנשה בטיטו תצליחו לצאת עם ציוד מותאם ואיכותי ולא פחות חשוב מכך, עם ידע נרחב אודות ההבדלים בין כל סוגי הציוד.

אז אם גם אתם מגדלים חתולים, חשוב לדעת שחתולים רבים נמצאים במצב של חוסרים תזונתיים עמוקים באופן קבוע. הדבר נובע משתי סיבות אפשרויות. הראשונה היא אכילה שאינה מספקת והשנייה היא אכילה של מזון שאינו מספיק מזין ואיכותי. לשתי הסיבות הללו מנשה בטיטו מציע פתרון מידי. הפתרון לחוסר האכילה הוא בחירת מזון בטעם חדש. מנשה בטיטו מוכר סוגי מזון השונים זה מזה גם בטעם. אם החתול שלכם לא אוכל מספיק, ייתכן שהחלפת טעם המזון יעשה את העבודה. אצל מנשה בטיטו תוכלו לבחור מזון איכותי לכלבים, לחתולים ולשאר בעלי החיים בשלל טעמים לבחירה עד שתצליחו לאתר את הטעם האהוב על חיית המחמד שלכם. מזון איכותי וטעים יבטיח שיפור ניכר בבריאותם של כל חיות המחמד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

כך מנשה בטיטו וכל הצוות המקצועי יסייעו גם לכם לבחור את הטוב ביותר עבור כל בעלי החיים

הפתרון לאכילת מזון שאינו מספיק מזין ואיכותי היא בחירת סוגי מזון הכוללים כמות גדולה של ויטמינים ומינרלים חיוניים. מנשה בטיטו מציע לכל הלקוחות שלו מבחר סוגי מזון מועשרים בוויטמינים ומינרלים שונים כך שהם יסייעו להשלמת כל הפערים התזונתיים שנוצרו. חשוב להדגיש ולומר כי בחנות של מנשה בטיטו תוכלו למצוא אך ורק מזון איכותי ועשיר בכל טוב כך שכל בחירה תביא לשיפור המצב הבריאותי.

במידה וערכתם בדיקות ונמצא שחיית המחמד שלכם אכן צריכה להשלים פערים תזונתיים, מנשה בטיטו והצוות המנוסה שלו ידעו להתאים לה את סוג המזון שכולל את הכמות הגדולה ביותר של החוסרים התזונתיים השונים. אז תפסיקו להתפשר על בריאות החתולים, הכלבים או שאר חיות המחמד שלכם והגיעו לחנות של מנשה בטיטו.



אתר: www.n22.co.il

בשיתוף מנשה בטיטו
  • עוד באותו נושא:
  • חתולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully