וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

C היופי : קליניקה לטיפוח ואסתטיקה בהרצליה המציעה מגוון רחב של טיפולי יופי לגברים ונשים כאחד

בשיתוף C היופי

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 8:26

בקליניקה תמצאו מגוון רחב של טיפולי יופי ואסתטיקה לנשים וגברים כאחד עם המכשור והתכשירים הכי מתקדמים בארץ. הקליניקה פועלת כבר 14 שנה ועד לא מזמן הייתה ממוקמת ברמת אביב, קרוב לאוניברסיטה. מי מנהלת את המקום החדש ואילו שירותים ניתן למצוא בו? בכתבה שלפניכם

קרן לוי שיא היופי. קרן לוי שיא היופי,
קליניקה לטיפוח ואסתטיקה בהרצליה - c היופי/קרן לוי שיא היופי

הכירו את קרן לוי

לקליניקה של קרן , C היופי, מגיעים אנשים מכל המגזרים והגילאים - גברים ונשים, דתיים וחילוניים, נערות ונערים וכו'. החיבור לטיפוח נוצר אצל קרן עוד בילדותה, בזכות אמה וסבתה שהטיפוח היה חלק בלתי נפרד משגרת חייהן.

"גדלתי בצרפת, בת למשפחה עם נשים מאוד קלאסיות ומטופחות", מסבירה קרן. "כל הילדות הייתי צמודה לסבתא שלי שהחזיקה שגרת טיפוח יומיומית ולדודה שלי שהיא קוסמטיקאית מדופלמת עוד הרבה שנים לפניי. "כבר בגיל 15 התחלתי לנקות ולסדר גבות. כמובן שעשיתי מלא טעויות ודיקקתי אותן כשניסיתי לגזור. במקביל החלפתי כמה קוסמטיקאיות שקצת הרסו לי ובגיל 23 היו לי גבות ממש דקות וזה פשוט לא היה יפה. העניין הזה הטריד אותי וגם הרים אותי הכי הרבה. עוד לפני שנכנסתי לתחום חשבתי איך לטפל ולתקן את הגבות האלו בדרך הכי טבעית. משהו שבאמת אפשר לשמור לטווח הארוך מאוד, משהו שמחזיק מעמד להרבה זמן, נראה טבעי ובמחיר הגיוני. לפני שעברתי להרצליה, הייתי ממוקמת ליד אוניברסיטת תל אביב והגיעו אלי המון סטודנטיות. כל סטודנטית שהגיעה לעיצוב גבות, הייתה לרוב עם חורים ונזקים כאלה ואחרים בגבות. לאחר מספר חודשים הן כבר היו במצב של גבה תקינה, טבעית ויפה - מבלי הצורך להשלים, לצייר ולחפש איך לתקן את הנזק שנעשה.

"מגיל צעיר יחסית התחלתי לעשות בניית ציפורניים. כילדה, עוד בצרפת, כססתי ציפורניים והדבר ליווה אותי שנים רבות. הציפורניים שלי לא היו במיטבן - חלשות ומוזנחות. התחלתי לעשות בניית ציפורניים באופן קבוע 4 שנים ברציפות, על מנת להפסיק לכסוס. זה היה תהליך ארוך ולא פשוט, אבל התמדתי בזכות זה שפשוט היה לי כיף להגיע כל פעם לטיפול. זה היה הזמן איכות שלי, הייתה אווירה נעימה ותמיד שיחות וצחוק עם עוד אנשים שבאים לטיפולים במקום. במהלך הזמן התחלתי לשחק עם המחשבה שאולי זה יהיה התחום שלי. ראיתי שזה תחום מאוד רחב שמאפשר לי לבחור את הנישות שהכי מעניינות אותי.

"ומשם השמיים יהיו הגבול. בגיל 22 טסתי לאיה נאפה, במקרה (או לא במקרה) העבודה הראשונה שלי הייתה מכירת מוצרי קוסמטיקה, כמו עוד הרבה צעירים ישראלים שמנסים את מזלם בחו"ל. תוך כדי העבודה התחברתי שם לכמה מקומיים ופשוט לא חזרתי! התאהבתי באווירה, באנשים, בשינוי שקרא לי והחלטתי להישאר לכל השנה. לאחר 3 חודשים של עבודה קיבלתי הזדמנות לעבור הכשרה בחברת קוסמטיקה מאוד גדולה ומוכרת ולטפל בלקוחות עם התכשירים של החברה. כך עבדתי כמעט שנה, שאחריה עברתי עם אותם הבעלים לחנות הדגל באנגליה. במהלך תקופה זו צברתי המון ידע, ניסיון וביטחון בתחום הזה.

"לאחר שנתיים חזרתי לארץ. התחתנתי עם אלון (שעם השנים הפך להיות הגרוש הכי מדהים שיכול להיות) יש לי שתי בנות לורין ומאי, שהן החברות הכי טובות שלי. יש לנו קשר מאוד מאוד מיוחד ותמיד יהיה"

הגעתם ל-c היופי? אתם בידיים מקצועיות. קרן לוי,
הגעתם ל-c היופי? אתם בידיים מקצועיות/קרן לוי

"אני תמיד חייבת להיות שונה" מצחקקת קרן. "דווקא הלימודים הראשונים שנרשמתי היו לאיפור קבוע והדגשת תווי פנים, מיד אחרי קוסמטיקה ורק לבסוף את כל תחום הציפורניים והסרות שיער. לרוב, בעלות קליניקות מתחילות ללמוד ציפורניים או קוסמטיקה ואז מגיעים לאיפור קבוע. כאשר כל אחד מהמקצועות האלו זה עולם ומלואו וקיימים אינספור קורסים, נישות ושיטות. במהלך השנים עברתי לא מעט קורסים והכשרות בתחום הקוסמטיקה. התחילו להגיע אליי לאיפור קבוע נשים מכל מיני מקומות בארץ. מפה לאוזן. כל אחת הביאה את אמא שלה, אחותה, חברה.."

בשנת 2015 קרן לוי התחילה ללמד ב-2 בתי ספר מובילים בארץ לאיפור קבוע בעודה מלמדת מספר טכניקות חדשות בתחום. "חשוב לי תמיד לשמור על רמת המקצועיות שלי, מאחר והקצב של התקדמות בתחום הזה פשוט מדהים ומהיר", מדגישה קרן. "אני כל הזמן דואגת ללכת להשתלמויות של מאסטרים בתחום, כדי תמיד להשתפר ולהתמקצע ולדעת את כל החידושים האחרונים.

"השאיפה היא שתהיה לי את היכולת לעזור לאנשים לשפר כמעט כל בעיה אפשרית בפנים. רק השנה החוקרים בעולם גילו שמיקרופיגמנטציה זה הפתרון היחידי בעולם להעלמת כהויות מתחת ומסביב לעיניים!! בקיצור השמיים הם לא הגבול!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אילו שירותים מוצעים בקליניקה?

בין הטיפולים המרכזיים בקליניקה ניתן למנות:

● הסרות שיער לכל הגוף - ללא כאבים, תוצאות מטיפול ראשון. לנשים וגברים כאחד.
● טיפולי פנים מתקדמים וטיפול בבעיות עור שונות.
● הדמיית זקיקי שיער. מילוי והצללה לקרקפת, שחזור קו שיער טבעי.
לגברים ולנשים הסובלים מדלילות בשיער.
● איפור קבוע וחצי קבוע - הדגשת תווי פנים עיניים ושפתיים וטשטוש כהויות.
● גבות - עיצוב, ניקוי, ושיקום גבות.
● טיפול בדלילות, אסימטריה, חורים וצלקות בגבות בשילוב טכניקות שונות - מיקרובליידינג, הצללת פודרה ושיטת השערה. מדובר בשיטות בהן ניתן לשוות לגבות בדיוק את המראה הרצוי, עם תוצאה טבעית לחלוטין ולאורך זמן.
● אנטי אייג'ינג - טיפולים למיצוק העור, פוטותרפיה (מסכת לד) ומזותרפיה (מחטים זעירות). לאחר מספר טיפולים בודדים כבר ניתן לראות אפקט על העור שנראה מורם ומוצק יותר.
● שעווה.
● אפילציה.
● בניית ציפורניים, לק ג'ל, וטיפול לכוססים.
● טיפול בפטרת ציפורניים.

מגוון טיפולי אסתטיקה. c היופי,
מגוון טיפולי אסתטיקה/c היופי

האם רוב לקוחותייך הן נשים?

"ממש לא רק נשים. גם גברים מגיעים לכל טיפול אפשרי. טיפולי פנים, הסרות שיער ותתפלאי, גם לאיפור קבוע. יש מילוי קרקפת, טשטוש צלקות, תיקון אסימטריה בגבות, מחיקת כתמי עור ועוד. לדעתי אין דבר שלא אפשרי".

המקום החדש בהרצליה

"השנה, אחרי לא מעט שנים ברמת אביב, עברתי להרצליה לקליניקה יותר מרווחת ונעימה. ניצלנו היטב את השנה המטורפת שהייתה עם הסגרים המרובים למעבר, עיצוב ושדרוג המקום החדש עבור לקוחותינו.

בשנה הקרובה הולכים להיכנס בקליניקה כמה טיפולים נוספים שכבר נורא חיכיתי להכניס וכוח אדם נוסף. כמו כן, כבר מספר שנים אני עובדת בשיתוף פעולה עם רופאים מקצועיים המתמחים בנושא הזרקות, חומצה היאלורונית, בוטוקס וכו' ונמשיך בדרך זו גם בקליניקה החדשה.

"גם הבן זוג שלי בעיצומה של הסבה מקצועית מתחום התיירות שהדרדר בעקבות משבר הקורונה, לתחום הטיפולים הקוסמטיים ובשאיפה שייכנס איתי לעסק. בשנה האחרונה הוא עבר מספר קורסים והוכשר למטפל מוסמך בהסרת שיער בלייזר ואפילציה, ובדרך להיות אסתטיקאי מוסמך בשאיפה שזה ייתן יותר מענה לגברים ונשים בקליניקה, יחד איתי."

קרן לוי. c היופי,
קרן לוי/c היופי

יחס מיוחד לבני ובנות נוער

לא רק גברים ונשים מגיעים תכופות לקרן, אלא גם בני נוער רבים. באכפתיות וברגישות רבה קרן מבצעת אבחון וייעוץ לצעירים וצעירות רבות בכל הנוגע להסרת שיער, אקנה, בעיות בעור ועוד. "הרגישות שלי לילדות גבוהה בגלל הבנות שלי, ובנוסף בגלל כל הטעויות שעשיתי לעצמי כנערה. פעמים רבות אני מייעצת לנערות בנוגע לשעווה, הסרת גבות ושפם בפעם הראשונה, אם ומתי להתחיל לייזר. כל הפסיכולוגיה סביב האקנה וכל מה שקשור לנוער בתחום האסטתיקה ויופי שיעזרו להם להרגיש יותר טוב".

לסיכום, מדובר באישה מקצועית וחזקה, שבנתה את עצמה מאפס בכוחות עצמה בזכות האמונה וההתמדה בתחום ובעצמה, אך ללא שום ספק בעיקר בזכות- הכישרון . מעבר לכך, כשתגיעו לטיפול אצל קרן

ב C היופי, תגלו את המקום המקצועי והבטוח למגוון טיפולי יופי וקוסמטיקה לנשים, גברים ובני נוער.
לפרטים נוספים בקרו בחשבון הפייסבוק או כתבו @c_hayofi_cosmetics באינסטגרם.

בשיתוף C היופי
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully