וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטה פסטה - מסעדת בוטיק איטלקית עם אוכל טרי שמוכן לנגד עיניכם

בשיתוף ג'סטה פסטה

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 11:36

בג'סטה פסטה תהנו לא רק מפסטה איכותית הנעשית במקום, מגוון אפשרויות רטבים ותוספות שיקלעו בול לטעמכם, בצק איטלקי איכותי ואווירה בסטייל, אלא גם מחווית צפייה בהכנת האוכל מול עיניכם וצבעוניות מנקרת עיניים. לעצלנים - אפשר גם להזמין משלוח. קפצנו לבדוק את האוכל

ג'סטה פסטה. ג'סטה פסטה,
ברוטב אדום, שמנת או בכלל ורודה - איך אתם אוכלים את הפסטה שלכם?/ג'סטה פסטה

תכירו את השותפים - ירון ידעי ואצ'י. ירון ידעי בן ה-29 ושותפו העסקי אצ'י פתחו את מסעדת ג'סטה פסטה לפני כחצי שנה, בעיצומו של הסגר. מדובר במקום קטן ואינטימי המקדש את האוכל האיטלקי, בו כל האוכל נעשה במקום, תוך מתן דגש על איכות חומרי הגלם וטריות המוצרים.

"ג'סטה פסטה נולד משני חלומות משותפים ליצור מקום ואוכל ייחודי. חלום של שובב קולינרי ואיש עסקים ממולח עם הרצון להרגיש עוד פעם אחת נוספת את טעמו של אוכל איטלקי אמיתי בישראל", מספרים ירון ואצ'י. "מי שביקר ברחבי הגלובוס ואיטליה בפרט, מכיר את חווית האוכל הטעים, אסתטי, איכותי, זה שלא נמאס לך לצלם ולטעום ולהבין מה לעזאזל שמו לך בצלחת. בשביל זה אנחנו פה. בג'סטה פסטה אנחנו עובדים בסגנון מטבח איטלקי פתוח מלא, שקיפות מלאה - מחיתוך חומרי הגלם האיכותיים מול הלקוח, ייצור הפסטה, ועד ההגשה בצלחת. בדגש על מנות מרגשות ולא שגרתיות, טעם מיוחד כמו בסמטאות הכי נחבאות באיטליה, בצקים ורטבים ייחודיים שיגרמו לכם להגיד "ואו". כל אלה מאפשרים לנו באופן מושלם לתת לכם את החוויה הקולינרית ברמה הגבוהה ביותר, והכל לנגד עיניכם. הטעם והחזון שלנו - החוויה שלכם".

ג'סטה פסטה. ג'סטה פסטה,
ירון ואצ'י - שובב קולינרי ואיש עסקים ממולח/ג'סטה פסטה

"החיבור שלי לעולם האוכל התחיל בגיל מאוד צעיר", נזכר ירון. "מגיל 12 עבדתי בשיפודיות ושווארמיות שונות. כשגדלתי, עברתי קורס טבחות במכללת רימונים בטבריה וכן לימודים במכללת השף בראשל"צ, לאחריהם עבדתי בכמה מסעדות מוכרות בתל אביב, בבתי מלון וכן הייתי השף הראשי בכמה מסעדות באשקלון. לתחום האוכל החלבי עברתי די מפתיע וגיליתי חיבור ואהבה גדולה. את המקום פתחתי בסגר, התחלתי לעבוד עם משלוחים בלבד בהתחלה ולאחר הסרת ההגבלות פתחנו את המקום לישיבה ויש ביקוש רב בשני האפיקים - גם משלוחים וגם ישיבה במקום".

המקום כולו מקושט בארגזי עץ מעוצבים, מנורות ייחודיות ומעניק אווירה כיפית וצעירה לארוחה מושלמת אל מול דלפק העבודה החי של המקום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מה בתפריט?

נתחיל מהמנה העיקרית והפופולרית במקום שהיא כמובן - הפסטה. כל הפסטות מוכנות במקום, עשויות קמח דורום איכותי. המגוון של הפסטות הוא עצום - ספגטי, פטוצ'יני, רדיאטורי, רגטוני, בלרינה, פסטה מקמח מלא ופסטה ללא גלוטן, מספר סוגי רביולי (גבינות, בטטה, פטריות וכמהין או ארטישוק ירושלמי) ומספר סוגי ניוקי (תפוח אדמה, בטטה או סלק).

ג'סטה פסטה. ג'סטה פסטה,
מגוון רחב של פסטות טריות הנעשות במקום מקמח איכותי/ג'סטה פסטה

לאחר שבחרתם את הפסטה החביבה עליכם, הגיע הזמן לרטבים:

● רוטב פומדורי לאהובי רוטב עגבניות קלאסי - עגבניות איטלקיות, שום, שמן זית ופרמזן,
● רוטב ארביאטה לחובבי חריף - רוטב עגבניות חריף, שום, בצל, צ'ילי חריף צרוב ופרמזן,
● רוטב שמנת קלאסי - קרם שמנת, שום, ופרמזן ונגיעות אגוז מוסקט,
● רוטב רוזיטה למי שאוהב את שילוב של רוטב עגבניות ושמנת,
● רוטב אליו אוליו - שום, שמן זית, פטרוזיליה ופרמזן,
● רוטב שורבה עצבנית - רוטב עגבניות, שום קונפי, פפריקה חריפה, כוסברה, פלפל ירוק חריף שלם ופלח לימון,
● רוטב ברביאטו - רוטב סלק עשיר, קרם שמנת, פטרוזיליה וופרמזן,
● רוטב פסטו עם בזיליקום, צנוברים, שמן זית, שום, ופרמזן ונגיעות שמנת
● רוטב פורמג'ו גבינתי מושחת במיוחד עם גבינת מוצרלה, צ'דר, ופרמזן ובשמל.

ג'סטה פסטה. ג'סטה פסטה,
פסטה בלרינה ברוטב ברביאטו - ורודה, עסיסית ומתפוצצת מטעמים/ג'סטה פסטה

לאחר בחירת הפסטה והרוטב מגיעים לחלק הכי כיפי והוא בחירת תוספות לפסטה. גם כאן מצאנו מגוון רחב של אפשרויות ביניהן ניתן למנות עגבניות שרי, עגבניות מיובשות, בצל מקורמל, זיתי קלמטה, חצילים קלויים, קוביות בטטה, זוקיני, פטריות טריות, תרד חלוט, ערמונית, כרובית, ברוקולי, ארטישוק, גבינה בולגרית, בייבי מוצרלה, גבינת עזים, אנשובי, סלמון צרוב ואיך לא - אקסטרה פרמזן.

בנוסף, לאלו שקשה להם להחליט על ההרכב המדויק של מנת הפסטה, קיימות מעל 12 סוגי מנות פסטה מיוחדות על פי מתכון השף, מגוון סלטים ירוקים, פוקאצ'ות טריות הנעשות במקום מבצק איטלקי איכותי בהתפחה של 72 שעות, בתוספת מטבלים נהדרים מעוררי תיאבון.

מתכונים, מתכונים, מתכונים

ירון לא שומר את כל המתכונים המיוחדים לעצמו ודואג לפרסם ברשתות החברתיות תמונות, מתכונים וטיפים לבישול מוצלח שצברו מאות אלפי צפיות ותגובות. עקבו אחריו באינסטגרם או בקרו בעמוד הפייסבוק.

המסעדה פתוחה בימי ראשון עד חמישי, בין השעות 12 בצהריים עד 11:30 בלילה. כרגע המסעדה סגורה בימי שישי שבת, עם תכנון לפתוח במוצ"ש בחורף הקרוב. למשלוחים חייגו 08-6149998 או פשוט תגיעו למסעדה הממוקמת בכתובת כיכר צפניה 7 מרכז אפרידר, אשקלון.

בשיתוף ג'סטה פסטה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully