וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בונים תיק השקעות? טיפים שיסייעו לכם לבנות נכון

בשיתוף SKN

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 12:59

כל משקיע יכול לבצע מספר רב של טעויות בעת בניית תיק השקעות. אך צריך לזכור כי כל טעות עלולה לעלות ביוקר ולהביא בין היתר גם להפסדים כספיים לא קטנים בכלל. איך תוכלו להימנע מלעשות טעויות בעת בניית תיק המיועד להשקעות? על ידי יישום הטיפים השונים עליהם נרחיב כאן

חישוב כספים באמצעות לפטום וסמארטפון. ShutterStock
השקעות/ShutterStock

אם תדעו ליישם את הטיפים השונים בעת בניית תיק ההשקעות זה יקל עליכם. זה יעמיד אתכם במצב שבו אתם אלה שנותנים את הטון וקובעים כיצד יראו כל הדברים. יש לכם בידיים אפשרות חסרת תקדים להביא את עצמכם למצב כלכלי מעולה.

התחילו בקטן על מנת ללמוד את התחום

יש משקיעים שכבר בתחילת הדרך רוצים לחלום בגדול. נדגיש כי לחלום בגדול זה לגמרי אפשרי ואפילו מומלץ מאוד לכל משקיע, אך בעת בניית תיק השקעות ישנה חובה לעשות זאת בצורה זהירה. משקיעים מתחילים צריכים להתחיל בקטן ועם הזמן לצמוח כמה שיותר גבוה. אך כל משקיע מתחיל שעושה צעדים פזיזים עלול לשלם עליהם ביוקר. אל תנסו לעשות צעדים שאינכם בטוחים לגביהם כי הנזק יגבר על התועלת. בסוף תמצאו את עצמכם מפסידים מכל כיוון שאליו תסתכלו.

הכי טוב לפזר סיכונים באופן מושכל

שמעתם בוודאי את המשפט - אסור לשים את כל הביצים בסל אחד. המשפט הזה מאוד רלוונטי כאשר אנו מדברים על תיקי השקעות. כל משקיע שכבר עבר דבר או שניים בעולם הזה מבין עד כמה המשפט הזה נכון. אחד מהטיפים הכי חשובים לכל משקיע זה לא להשקיע את כל הכסף במקום אחד. ברגע שתשקיעו את כל הכסף במקום אחד זה עלול להסתיים באסון. נפילה אחת קטנה עלולה להביא לכך שתפסידו את כל הכסף שחסכתם לאורך השנים. תיק השקעות מיועד בין היתר על מנת לפזר סיכונים באופן מושכל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

השתדלו לקבל המלצות מיועצי השקעות

בניית תיק השקעות זה לא עסק קל, בטח לכאלה שלא מכירים את העולם הזה. אך עדיין ישנו צורך לעשות החלטות קשות כדי להתקדם אל עבר המטרה הרצויה. אם לא תעשו צעדים משמעותיים תמצאו את עצמכם משתרכים מאחור ולא מממשים את הפוטנציאל. אז מה אפשר לעשות במקרה הזה? פשוט להתייעץ עם אנשי מקצוע שחיים את העולם הזה. אנשי מקצוע שמכירים את עולם ההשקעות על בוריו, והם כמובן יכולים לסייע לכם. הם יסבירו לכם מה נכון ומה לא נכון בהתאם למצב שבו אתם נמצאים.

הקציבו לעצמכם סכומי השקעה מדויקים

כל מי שמתעסק עם עולם ההשקעות יודע כי אפשר להרוויח ובאותה נשימה אפשר גם להפסיד. אף אחד לא יכול להבטיח לכל משקיע כי ברגע שהוא ישים את הכסף יהיה רווח גדול. כמובן שיש מקומות שבהם הסיכוי להרוויח הוא גבוה, וישנם מקומות אחרים שבהם הסיכוי להפסיד הוא גבוה. אך כל משקיע חייב להקציב לעצמו סכומי השקעה ברורים מראש כאלה שלא יגרמו לנזק עתידי.

עשו תמיד שינויים בהתאם למצב בשטח

תיק השקעות לא חייב להיות סטטי כל הזמן, ישנה אפשרות לשנות את ההשקעות. כל אחד יכול לעשות שינויים על פי המצב בשטח. לעיתים זה חשוב להיות עם יד על הדופק ולנסות לשנות מה שרק אפשר. מי שלא ינסה ללמוד מהטעויות ולתקן אותן עלול למצוא את עצמו מפסיד סכומים גבוהים. לכן אל תשאירו את תיק ההשקעות שלכם באותו המצב כל הזמן. תמיד תסתכלו איך תוכלו להפוך את ההשקעות לטובות ולמדויקות ממה שהן כרגע.

בשיתוף SKN
  • עוד באותו נושא:
  • השקעות
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully