וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנת פירות קפואים עם ג'וסי פירות קפואים

בשיתוף ג'וסי פירות קפואים

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 14:49

אנחנו רגילים לחשוב שכדאי לאכול רק פירות טריים אך למעשה לקניית פירות קפואים יש יתרונות ושימושים רבים

פירות קפואים. ShutterStock
פירות קפואים/ShutterStock

במשך שנים התרגלנו לחשוב שהדבר הנכון בשבילנו, הוא לצרוך פירות טריים כאלו שאנחנו יכולים לקנות ברשתות שיווק, ירקניות ומכולות. פירות טריים, כוללים בתוכם ברזל, מינראליים, ויטמינים ומרכיבים אחרים שהם חיוניים לגוף האדם ולבריאות שלנו.

אך במהלך הזמן התברר שלא חייבים לצרוך אך ורק פירות טריים. אנחנו יכולים ליהנות ממרכיבים דומים גם כשאנחנו מזמינים פירות קפואים, ובמקרים רבים זה אפילו הרבה יותר משתלם, מאחר והם מחזיקים מעמד יותר זמן.

אנחנו יכולים לעשות בהם שימושים שונים, בין אם זה לשייקים, מוזלי, ארטיקים, יוגורטים, מיצים ועוד מגוון רחב של מאכלים ומשקאות. אם אנחנו רוצים ליהנות משירות וקטלוג עשיר של פירות קפואים, אזי שעלינו לפנות אל חברת ג'וסי פירות קפואים. החברה מציעה שירותי משלוחים לאזורים נרחבים בישראל, דרך אפשרות הזמנת מוצרים ושירותים באינטרנט. כמו כן, ניתן להגיע אל משרדי החברה ולאסוף באופן עצמאי את המשלוח.

חברת ג'וסי פירות קפואים מציעה ללקוחות שלה קטלוג נרחב של פירות מסוגים וטעמים שונים, בין אם מדובר על פירות שכיחים כמו בננות, תפוחים, תפוזים, תותים, קיווי ועוד. יחד עם זאת, החברה גם מציעה בקטלוג שלה מגוון רחב של פירות קפואים ייחודיים, לדוגמא: אוכמניות, רימון, פסיפלורה, ליצ'י, אנונה ועוד שורה ארוכה של פירות שלא ניתן למצוא בכל רשת שיווק או בכל סופר.

למה משתלם לעבוד עם ג'וסי פירות קפואים?

לפני שנסביר למה משתלם לעבוד דווקא עם ג'וסי פירות קפואים, צריך להבין תחילה למה משתלם לקנות פירות קפואים באופן קבוע. להבדיל מפירות טריים אשר יכולים להחזיק מעמד שבוע עד שבועיים לפני שאנחנו נאלצים לזרוק אותם, פירות קפואים יכולים להחזיק מעמד זמן רב במקפיא ואנחנו יכולים לעשות בהם שימושים שונים, מבלי שנגרם לפירות הקפואים נזק, וכן מבלי שאיכות הפרי תיפגע.

כאמור, יש לנו אפשרות לעשות בהם שימושים רבים ומגוונים, הן לארוחות ספציפיות והן למאכלים ומנות ייחודיות.

חברת ג'וסי פירות קפואים, כאמור, מספקת לנו אפשרות ליהנות משירות מגוון ברמה גבוהה, אשר כולל אפשרות הזמנת פירות דרך האינטרנט, משלוח עד הבית, אפשרות להזמין פירות קפואים במשקל חצי קילו גרם, קילו ושני קילו. אנחנו יכולים לעשות את ההזמנה בצורה פשוטה וקלה, ולקבל את המשלוח עד הבית או עד העסק.

שירות ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים

ג'וסי פירות קפואים עובדת לא רק עם לקוחות פרטיים, אלא גם עם לקוחות עסקיים, בראש ובראשונה עם קייטרינג לאירועים. החברה משתפת פעולה עם מגוון רחב של חברות קייטרינג הפעילות בכל רחבי הארץ, הן באירועים פרטיים והן באירועים עסקיים ואחרים. חברות אלו פונות אל ג'וסי פירות קפואים וזו מספקת להן מענה שלם, על מנת שהן יוכלו להציע ללקוחות שלהן מנות הכוללות בתוכן מרכיבים אלו.

בין אם מדובר בשייקים, מיצים, מאכלים ומשקאות נוספים. היתרונות של ג'וסי פירות קפואים עבור אותן חברות קייטרינג בא לידי ביטוי בכמה נקודות: ניסיון שעומד לרשות צוות החברה, קטלוג עשיר של פירות קפואים ברמה הגבוהה ביותר, אפשרות לרכוש כמויות גדולות של פרי מסוים או פירות באופן כללי, וכן אפשרות ליהנות משירות הזמנות מהיר מכל רחבי הארץ, כולל אפשרות לאיסוף עצמי במידת הצורך.

בסיכומו של דבר, כל חברת קייטרינג נהנית מאפשרות להציע ללקוחות ולאורחים שלהם מגוון רחב של מנות עם פירות קפואים בזכות השירות של ג'וסי. אז אם תרצו ליהנות משירות מקצועי ואיכותי, זה הזמן לפנות אל צוות החברה וליהנות מחוויית שירות ופירות קפואים ברמה הכי גבוהה שיש.

להזמנות התקשרו לג'וסי פירות קפואים במספר: 055-686-8848

בשיתוף ג'וסי פירות קפואים
  • עוד באותו נושא:
  • פירות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully