וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצופים: היום עיצוב היא כבר לא מילה גסה

בשיתוף ריצופים

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 12:39

אם פעם בית מעוצב היה רק נחלת העשירון העליון, היום המצב שונה בתכלית. שוק עיצוב הפנים עבר שיכלול מהותי בשנים האחרונות ושחקנים שפעלו במגרש זה והיו נגישים יותר למעצבי פנים, אדריכלים וקבלנים עשו את ההתאמה הנדרשת כדי להגיע לכלל הקהל

ריצופים. עיצוב: נירית ואקס,
ריצופים/עיצוב: נירית ואקס

התוצאה היא הנגשה נוחה המתאימה לכל כיס המאפשרת חוויה יוצאת דופן של מעורבות אישית בתהליך העיצוב ואף גם ללא סיוע של איש מקצוע מהתחום. דרישת הקהל וההתבגרות שלו הולידה פתרונות מתאימים וכיום נוכל למצוא אולמות תצוגה משוכללים בהם נוכל לראות ולגעת בכל מה שנצטרך על מנת להפוך את החלל בו אנחנו שוהים לנעים, יפה ואיכותי יותר.

הכירו את ריצופים

ריצופים היא חברה לאספקת כל מה שתרצו כדי להפוך את ביתכם לבית מעוצב. כזאת שעברה את התהליך שהזכרנו ועשתה את זה ממש מלמטה. ריצופים הוקמה ב 1987 ע"י האחים סרור והחלה את דרכה כחברה לאספקת חומרים ואביזרים לעיצוב חללי פנים לשוק המקצועי בד בבד לצד הפעלת זרוע ביצועית לשיפוצים כחברת בת, דבר אשר הוליד ניסיון רב מהשטח עצמו המתגלגל כיום אלינו הצרכנים בדמות יכולת מקצועית לייעוץ איכותי ובגובה העיניים והמון הבנה בתחום.

לחברה אולם תצוגה של כ-1,000 מטרים רבועים בו תוכלו למצוא מגוון ענק של מוצרי איכות יוקרתיים לגימור הבית במחירים שמתאימים לכל כיס.

ריצופים. עיצוב: נירית ואקס,
ריצופים/עיצוב: נירית ואקס

האם ביקור בריצופים יחסוך לנו התרוצצות מעייפת בין אולמות תצוגה שונים?

השאיפה שלנו כצרכנים היא שיהיה לנו בית אחד לכל הפתרונות. זאת אמנם שאיפה יומרנית אבל מאוד הגיונית. כזאת שאם נמצא כמותה היא תחסוך לנו המון כאב ראש והתרוצצות בין ספקים שונים וחשוב לא פחות, היא גם תעניק לנו יכולת מיקוח לקבלת מחירים טובים יותר, מכיוון שאם אנחנו קונים הכל במקום אחד אז בהחלט נוכל לדרוש מחיר טוב יותר על הקנייה הכוללת.

בריצופים מצאנו פתרון מאוד משביע רצון לשאיפה זו. אולם התצוגה עשיר מאוד בכל מה שנצטרך על מנת לאבזר ולעצב מחדש את ביתנו וניכר עליהם שיש להם ניסיון והיכרות מעמיקה של עולם השיפוצים ועיצוב הפנים.

חשבו פה על גם על נוחות וחילקו את אולם התצוגה בצורה יעילה ומסודרת

אל תיבהלו מאולם התצוגה הענק, הוא מחולק בצורה מופתית לתתי מחלקות קטנות יותר ומאוד נעימות לעין. נוכל ממש לראות מקרוב כל דבר וגם לגעת ולהרגיש את האיכות או אם אנחנו מתחברים למרקם ולצורה.

חדרי התצוגה הנעימים כוללים מחלקת כיורים בה ניתן למצוא את כל סוגי הכיורים הקיימים בשוק. מחלקת דלתות ממיטב המותגים המובילים. חיפויי קיר איכותיים ומרשימים. ברזים מכל הדגמים וממיטב המותגים המובילים בעולם. מחלקת ריצוף עשירה עם טכניקת דפדוף סופר יעילה בין האריחים שמאפשרת לנו לבדוק ולבחור בין עשרות סוגים שונים של ריצופים מבלי להתבלבל.

זאת ועוד כל מה שנצטרך כדי להביא את המהפך שיש לנו בדמיון לבית החלומות שלנו או רק לשדרג בקטנה אזור אחד בבית בלי ללכת לאיבוד.

ריצופים. עיצוב: נירית ואקס,
ריצופים/עיצוב: נירית ואקס

למצוא ספק איכותי שהוא "האבא והאמא" לכל מה שנצטרך לעיצוב הבית

בריצופים מצאנו ספק ונותן שירות איכותי שלוקח אחריות על כל מה שנצטרך. זה גם חוסך לכם המון כאב ראש, גם עושה סדר בדברים נותן לכם אפשרות לקבל מחיר טוב יותר. שווה ביקור.

אתם מוזמנים לאתר הבית: https://www.ritzufim.co.il/

בשיתוף ריצופים
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב בית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully