וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים חיוך מושלם?

בשיתוף ד"ר יגאל שמעונוב

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 12:56

אצלנו תקבלו ציפוי שיניים, סגירת מרווחים, שינוי הגוון של השיניים ואפילו שדרוג הצורה שלהן. כל זה, תוך הקפדה על מראה טבעי לחלוטין. בקיצור, אתם תדאגו להגיע אלינו וד"ר יגאל שמעונוב, ידאג לחיוך שלכם.

מבטיח שביעות רצון מלאה. ד"ר יגאל שמעונוב. יח"צ,
מבטיח שביעות רצון מלאה. ד"ר יגאל שמעונוב/יח"צ

רבים מאיתנו נמנעים מלחייך בגלל שיניים מוכתמות, עקומות או כאלה שיש ביניהן מרווחים גדולים. יש מי ששוקל לנסוע לטורקיה למייקאובר זול של השיניים, אבל לטיפול הזול הזה, יש להוסיף זמן מבוזבז בטיסות והוצאות כספים סביב הטיפול - אז יש לנו חדשת מרגשות עבורכם ועבור כל מי שהחיוך חשוב לו: טיפולי אסתטיקה מתקדמים לשיניים באיכות הגבוהה ביותר במחירים אטרקטיביים, אצלינו, בגבעתיים, במרפאה של ד"ר יגאל שמעונוב.

ד"ר שמעונוב הוא רופא שיניים בהכשרתו, שעבר הכשרה מקצועית מעמיקה בנושא טיפולי אסתטיקה לשיניים הן בישראל והן באירופה והוא עובד בשיטות הכי מתקדמות שיש בעולם. בנוסף, מספקים במרפאה של שמעונוב גם טיפולי שורש ושיקומי פה, כאשר השתלות מתבצעות על ידי כירורג מומחה.

גם אנחנו רוצים חיוך מושלם, אז פנינו לד"ר יגאל שמעונוב.

מה אנחנו צריכים לעשות כדי להגיע לחיוך המושלם?

ד"ר שמעונוב: "באו אלינו למרפאה ונסגור עבורכם מרווחים בשיניים בעזרת ציפוי מיוחד, נשנה את גוון השיניים לגוון מושלם ואם תרצו - נשדרג לגמרי את מבנה השיניים. אני מבטיח שכל השדרוג הזה ייראה טבעי לגמרי. אז אם חלמתם על חיוך מושלם, אני אגשים לכם את החלום".

למי מיועד הטיפול?

"לכל אחד. אנחנו מקבלים אצלנו מבוגרים כשלחלק מהטיפולים אנחנו מקבלים בני נוער מגיל 16 ומעלה ולאחרים המגבלה היא מגיל 18".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

למה לבוא דווקא אלייך?

"כי יש לי ידיים טובות מאוד, אני רגיש למטופלים ועובד עם טכנאים ברמה מאוד גבוהה. אני מעודכן בכל הספרים המדעיים והמכשור הכי עדכני ואני עובד בשיטות חדשות, שרבים בכלל לא מכירים. אני למשל משתמש במשקפי הגדלה דומות לאלה שמשתמשים הרופאים בחדרי ניתוח. המשקפיים הללו מתלבשים על העיניים ועושים לי זום, מה שמשפר ומדייק את הטיפול ואת איכות הטיפול.

"אנחנו מבטיחים תוצאה עם שביעות רצון מלאה של המטופל. הטיפול יימשך עד שהמטופל יהיה מרוצה לגמרי. בנוסף, אנחנו נמצאים במרכז הארץ, בגבעתיים ויש חניה מול המרפאה כשאנחנו מכסים את עלות החנייה למטופלים. בקיצור: הטיפול הכי איכותי במחיר נוח ובמיקום מנצח".

שיניים לפני ואחרי הלבנה. מרפאת ד"ר שמעונוב. יח"צ,
שיניים לפני ואחרי הלבנה. מרפאת ד"ר שמעונוב/יח"צ

במה כרוך ציפוי של השיניים?

"יש שני סוגים של ציפויים: טיפול בקומפוזיט וציפוי חרסינה. קומפוזיט, הוא חומר גמיש, שניתן לפסל באמצעותו את השיניים באופן מיידי ביד חופשית. מה שאומר, שתוך שעות בודדות ניתן לשנות לכם את החיוך. זה טיפול במחיר נמוך באופן משמעותי מציפוי חרסינה שמצריך שיוף של השיניים וכרוך ב 2-3 מפגשים. ציפוי החרסינה עמיד ל-10-15 שנה והציפוי בקומפוזיט עמיד ל 5-6 שנים".

ואיך תלבין לנו את השיניים?

"זה טיפול אפקטיבי ומהיר. אנחנו מלבינים שיניים תוך שעה אחת והחיוך יותר בהיר ונעים למראה. ההלבנה שאנחנו משתמשים היא פיתוח ישראלי חדש ומוגן פטנט: הלבנה אקולוגית מחומרים ידידותיים לסביבה. הפטנט מונע כאבים ורגישויות, עם מינימום תופעות לוואי וזה בשונה משיטות אחרות של הלבנת שיניים. בשיטה שלנו הרגישות בזמן הטיפול היא מאוד קלה.

"הניקוי שלנו פועל נגד כל הפיגמנטציה שנצברה. זה מאוד רלוונטי למי שהפסיק לעשן אבל לא מתאים למעשנים כבדים שעדיין מעשנים. מתאים גם למי ששותה הרבה תה וקפה שמכתימים את השיניים ולכל מי שבמשך השנים צבע השיניים דהה. ויש גם בונוס: היו מטופלים אצלינו שסבלו מריח פה שהעידו, שהתופעה הפסיקה בעקבות הלבנת השיניים. ההלבנה מחזיקה בין שנה - שנה וחצי".

מה היתרון של ההלבנה שעושים אצלכם על הלבנה בלייזר?

"לייזר זה טיפול שונה לגמרי והוא עולה בערך פי שניים מטיפול ההלבנה שלנו, כשהתוצאות מהלבנת לייזר, לא שונות מהתוצאות שמקבלים אצלינו במרפאה. אגב, חשוב לדעת שרק לרופא שיניים מותר לעשות טיפולי לייזר. לא מספיק רק לתפעל את המכשיר".

ואם אנחנו רוצים ליישר את השיניים?

"קודם אנחנו מבצעים סריקה של השיניים ומקבלים הדמיה של תהליך הטיפול ואיך בדיוק תיראה התוצאה הסופי של השיניים. ואז אנחנו מבצעים יישור שיניים שקוף, על ידי פלטות שקופות שמתאים כמעט לכל מקרה. הטיפול אורך כשישה חודשים בממוצע, שזה תהליך הרבה יותר מהיר מיישור שיניים סטנדרטי שאורך בין שנה וחצי לשנתיים".

איך זה עובד עם הפלטת השקופות האלה?

"אתם מקבלים סט של קשתיות שקופות ומחליפים קשתית כל שבועיים עד לסיום התהליך. את הקשתית מורידים בזמן האכילה ואפשר להוריד אותה לפגישות חשובות ולאירועים מיוחדים. בכל מקרה, השקיפות של הקשתית גורמת לכך שקשה להבחין בה".

מה אומרים הלקוחות?

"הלקוחות מתלהבים ומביעים את שביעות רצונם בעל פה ובכתב. כך, למשל, כתבה לנו מטופלת באתר הפייסבוק של המרפאה: "התנסיתי בציפוי שיניים שחוקות ולא אחידות מרוב סתימות קודמות שלא החזיקו ונפלו. הציפוי נתן פתרון למראה מושלם. מוסיף גובה לשן, גוון אחיד, אפילו בהיר יותר, שמחזיק להפתעתי לאורך זמן. הטיפול מהיר ולא כואב מול רופא מנוסה ומבין באסתטיקה. מומלץ בחום!!"

עכשיו עם החיוך המושלם שלנו אנחנו רוצים גם אף מושלם ושפתיים חושניות. אפשרי?

"בהחלט! אנחנו מספקים פתרונות מצוינים גם לזה. עובד איתנו רופא שמתמחה במילוי ועיבוי שפתיים, מילוי קמטים ומילוי קו לסת. לתיקון הקטן באף, אנחנו מציעים טיפול פורץ דרך של התערבות שהיא כעין מיני-ניתוחון, שאורך כמה דקות ומחזיק שנה.

"למילויים אנחנו עובדים עם בוטוקס ועם החומצה היאלרונית הכי איכותית שיש בשוק. אלה חומרים יוקרתיים כשהחומרים אצלינו מחזיקים יותר זמן מאחרים והם יותר עדינים ובטוחים. מעבר לכל זה, העובדה שאני רופא תורמת לאמינות הגבוהה שלנו".

והמחירים?

"המחירים מאוד נגישים, נוחים ותחרותיים. אתם מקבלים את הטיפול ברמה הכי גבוהה שיש ובמחיר אטרקטיבי".

רוצים חיוך הורס? מתחשק לכם להראות יותר צעירים?

המרפאה של דוקטור יגאל שמעונוב, היא המקום בשבילכם.

הכי מקצועי, הכי ידידותי ובמחיר סביר. מחכים לכם!

לקביעת תור התקשרו לטלפון: 053-4484040

ווטסאפ: 054-5874761

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ד"ר יגאל שמעונוב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully