וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר בריחה בחיפה - החוויה הטובה ביותר לכל אדם

בשיתוף Questroom

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 15:33

חדרי הבריחה המאפשרים לקבוצות חברים או חברים לעבודה לפתור בצוותא חידות ולהתגבר על אתגרים כבשו את העולם וגם את ישראל. איך זה עובד ואיך תבחרו את החדר המתאים?

חדר בריחה. יח"צ,
חדר בריחה/יח"צ

אם שמעתם לא פעם את המושגים: אסקייפ רום או חדר בריחה, אך עדיין לא יצא לכם לבקר בהם, חשוב מאוד שתדעו שמדובר על חוויה שבהחלט כדאי לכם לחוות לפחות פעם אחת. חדרי הבריחה הם חדרים פופולאריים מאוד בעולם כולו. כיום בישראל ניתן למצוא כ-300 חדרי בריחה, כאשר כל פרק זמן כלשהו נפתח חדר בריחה חדש בשל האטרקטיביות של החדרים הללו והפופולאריות שלהם. אם אתם מחפשים חדר בריחה בחיפה בכדי להבין במה בדיוק מדובר, חשוב מאוד שתבחרו אותו בצורה הנכונה על מנת שתהיה לכם חוויה טובה ואטרקטיבית.

מהו חדר בריחה?

חדר בריחה הוא משחק חברה מציאותי שבו אנשים ננעלים בחדר ביחד עם משתתפים אחרים כאשר המטרה שלהם היא להשתמש בחפצים שונים בחדר על מנת לפתור סדרה של חידות, למצוא רמזים שונים, לפענח צופנים ובסופו של דבר להימלט מהחדר לפני שהסתיימו 60 הדקות שהוקצבו לקבוצה מראש. המקור של חדר בריחה הוא משחקי מחשב שיש להם שם וקונספט דומה. אולם, בעוד שבמשחקי מחשב אתם משחקים באמצעות שחקן כלשהו, בחדרי בריחה אתם השחקנים ואתם משחקים באופן פיזי את המשחק. חדרי הבריחה כובשים כיום את העולם כולו וכמובן שגם את ישראל. כיום ניתן למצוא חדרי בריחה בחיפה, חדרי בריחה בדרום, חדרי בריחה במרכז ועוד.

מה הרעיון מאחורי חדר בריחה?

הרעיון שעומד מאחורי חדרי הבריחה הוא לאפשר לכל אדם שנכנס אליו להתנתק לחלוטין מהמציאות ולהיכנס לתוך העלילה שעומדת במרכז החדר. כלומר, האדם נכנס לחדר יחד עם הקבוצה שאיתה הוא הגיע. החדר מאובזר ובעל תפאורה מושקעת שתורמת רבות לאווירה והאנשים שנכנסים לחדר נכנסים אליו ללא טלפונים או מכשירים חכמים אחרים. הניתוק מהמציאות הוא מוחלט וההרגשה היא שאתם נשאבים לתוך העלילה.

ישנם לא מעט עלילות בחדרי בריחה ועליכם לבחור את העלילה שאתם הכי מתחברים אליה. אתם יכולים להיות אסירים בבית כלא על לא עוול בכפיכם כאשר המטרה שלכם היא לצאת מהכלא, אתם יכולים להיות בלשים שרודפים אחר רוצח סדרתי ועוד. מדובר ללא ספק בחוויה ייחודית מאוד שכל אדם היה רוצה לחוות לפחות פעם אחת בחייו. האפשרות להיכנס באופן ממשי לתוך משחק או סרט ולהיות השחקנים בו, זה ללא ספק דבר מרגש. החדר מעניק אתגר לכלל משתתפיו בשל החידות שיש לפתור או התעלומות שיש לפתור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כיצד זה עובד בפועל?

הרעיון הוא מאוד פשוט. יש לכל הקבוצה שהגעתם יחד עימה ביו שעה לשעה וחצי לפענח סדרה של חידות בכדי לצאת החוצה. הדרך החוצה תהיה כרוכה בגילוי רמזים, פתיחת מנעולים ועוד. לכל חדר כמובן יש את הסיפור והאווירה שלו. בחדר בריחה קבוצתי תדרשו לשתף פעולה על מנת להצליח לצאת מהחדר. מדובר על חדר שמתאים מאוד עבור ימי גיבוש לעובדים שכן, הוא דורש עבודת צוות ומדגיש את החשיבות של תרומת הפרט לקבוצה כולה ועבודה משותפת נכונה לצורך מימוש מטרה. חדרי בריחה דורשים דמיון, יצירתיות וכוח מחשבה והם ללא ספק מאתגרים כמעט כל אדם שנכנס אליהם.

כיצד תבחרו חדר בריחה בחיפה?

אם אתם מחפשים חדר בריחה בחיפה, חשוב כאמור שתבחרו אותו בצורה הנכונה. עליכם לבחור את חדר הבריחה בהתאם לדרגת הקושי שלו. אם מעולם לא הייתם בחדר בריחה לא כדאי שתבחרו חדר בריחה למתקדמים. חשוב שתוודאו מראש שהחדר מתאים לכמות המשתתפים בקבוצה שאתם מגיעים עימה ושהוא מעניין אתכם מבחינת העלילה שהוא מציע. כמובן שחשוב מאוד לוודא שהחדר מושקע ומיוחד מבחינת התפאורה והאווירה שבו.

בשיתוף Questroom
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully