וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד Sportivo כבשה את עולם מכשירי הכושר בישראל

בשיתוף Sportivo

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 10:15

מכשירי כושר ביתיים מאפשרים לנו להתאמן גם כשאנחנו לחוצים בזמן או שמזג האוויר בחוץ לא מאפשר זאת. נגמרו התירוצים

ספורטיבו. depositphotos,
Sportivo/depositphotos

כל אחד מאתנו רוצה לשמור על כושר במידה זו או אחרת. למען הבריאות, אנו מוכנים להקפיד על תזונה נכונה וגם לזוז כמה שיותר. אבל לא כולם אוהבים או יכולים לצאת החוצה כדי לעסוק בפעילות הגופנית האהובה עליהם. לפעמים אין ממש זמן לעשות זאת ובמקרים אחרים תנאי מזג האוויר השוררים בחוץ אינם מאפשרים לצאת. מכל מקום, כשמכשירי הכושר נמצאים אצלכם בבית, אין תירוצים ואין סיבה לוותר על פעילות גופנית טובה. וזה בדיוק מה שעושה Sportivo, מנגישה את מכשירי הכושר הטובים ביותר לביתו הפרטי של כל מי שרוצה להקפיד ולשמור על כושר.

מכשירי כושר שכדאי להכיר מקרוב

מכשירי כושר עוזרים לנו להישאר בכושר באופן תמידי, בייחוד כאשר הם נמצאים אצלנו בבית. האופניים הנמצאים בסלון או בחדר המיועד לכך מזכירים לנו שהגיע הזמן לעשות כושר כמו שצריך, גם אם לא בדיוק היה לנו זמן עד עכשיו. מכל מקום, ניתן לשמור על בריאות וכושר באמצעות שפע של מכשירים שמציעה Sportivo, וחשוב להכיר את הבולטים שבהם:

1. אופני ספינינג.

אופני ספינינג הם מבין המכשירים הנפוצים ביותר הקיימים בבתים רבים. פעילות על גבי האופניים מסייעת לחזק את שרירי הרגליים וגם שורפת לא מעט קלוריות. כך שאם המטרה היא לרדת במשקל, אופני ספינינג מספקים פתרון מצוין. נוסף על כך, לאופניים כמה מאפיינים משמעותיים שכדאי להכיר כמו מנגנון לקביעת אימון, אפשרות להתאים את גובה הכיסא והכידון לגבהים שונים, גומי למניעת החלקה, 3 תכניות אימון שעוזרות להיכנס לכושר במהירות ועוד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ספורטיבו. יח"צ,
Sportivo/יח"צ

2. מכשירי חתירה.

מכשירי חתירה הם מבין המכשירים הנפוצים יותר הקיימים בחדרי הכושר, והם אלה המאפשרים לבנות מסת שריר איכותית. המכשיר הזה יכול גם להפוך לחלק בלתי נפרד מהבית שלכם והוא כולל לא מעט מאפיינים ייחודיים: דוושות שיש להן תופסני בטיחות לנעליים, כיסא נוח ומרופד, מנגנון של 12 רמות התנגדות, אפשרות לעבודה על זרועות, ורגליים, בטן וגב ועוד.

3. אליפטיקל.

יש אנשים ספורטיביים יותר ואחרים קצת פחות. על כל פנים, האליפטיקל הוא אחד המכשירים הידידותיים ביותר החביבים גם על מי שלא מתאמן באופן קבוע, אך רוצה להיכנס לעובי הקורה כדי להתחיל להתעמל. המכשיר נועד לשפר את הביצועים שלכם מבחינות רבות: האליפטיקל מחזק את שרירי הליבה, משפר את היציבה ומסייע לאיזון. כמו כן, ניתן להתאים את הקצב שלו למתאמנים. לדוגמה, קיימת אפשרות לווסת את רמת הקושי - הליכה או ריצה - בהתאם לצורך.

לסיכום, ראינו עד כמה מכשירים שנמצאים בכל חדר כושר יכולם להגיע אליכם הביתה ולשפר את איכות החיים באופן משמעותי. אם גם אתם רוצים להיכנס לכושר, להוריד קצת קלוריות ולהתחיל להתאמן באופן קבוע, אין סיבה שלא תרכשו לכם מכשירי כושר איכותיים ותתחילו להתאמן בבית. לפרטים נוספים היכנסו לאתר של Sportivo ותוכלו להזמין את המכשירים אונליין בהזמנה מאובטחת.

בשיתוף Sportivo
  • עוד באותו נושא:
  • חדר כושר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully