וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי עסק יצרני או סטארטאפ ואין לכם סרטון אנימציה/תלת מימד? אתם כנראה מאחור

בשיתוף ANIMADE

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 8:58

בעולם מתחדש בו בכל יום קמים אלפי אם לא מאות אלפי עסקים וסטארטאפים חדשים, המחדשים לנו משהו מצד אחד וחולשים על אותם התחומים מצד שני - העסק או הסטארטאפ שלנו חייב להיות מיוחד. במאמר הבא נרחיב על שתי פעולות משמעותיות היכולות לייחד ולהבליט אותנו על פני המתחרים

שופינג אונליין. ShutterStock
פרסום/ShutterStock

עסק יצרני או סטארטאפ - חייבים 'לדפוק כניסה'

השוק, כמעט בכל תחום חיים, רווי בעסקים עתיקים וחדשים. סטארטאפים לא מפסיקים לצוץ ולחדש לנו עוד ועוד ובקיצור, מי שלא מיוחד - פשוט לא יבלוט. עסק יצרני או סטארטאפ חייבים ליצור סביב מה שהם מביאים באזז שיהיה מספיק חזק ובועט כך שכל מי שאיכשהו מתעניין בתחום הזה ישים לב אליו ישר. עם השנים הצורך לבלוט ולמשוך לקוחות גדל וכמובן ממשיך לגדול בקצב מסחרר. בשנים המוקדמות של עולם הפרסום, עסקים השתמשו בכתבות בעיתון על מנת להגיע לכמה שיותר עיניים. במקביל גם שלטי חוצות הפכו למהלך שיווקי, דיי יקר, אך יעיל. בהמשך, כאשר הטלוויזיה הפכה נפוצה יותר, מהר מאוד הגיעו הפרסומות 'להציק' ובעצם למשוך את תשומת ליבנו לצורכי שיווק.

כל הפלטפורמות שהצגנו כאן עדיין קיימות ובהחלט 'נותנות בראש'. אך בשנים האחרונות האינטרנט עשה קפיצה משמעותית והפך חד משמעית ל'מכונת כסף ופרסום'. רוב האוכלוסיה משתמשת באינטרנט כבר כמעט להכל. אם לקניות בסופר, צפייה בסרטים וסדרות, הזמנה ממסעדות וכן התעדכנות שוטפת ברשתות החברתיות.

בקיצור, אם אתם רוצים שהעסק שלכם יגיע לכמה שיותר עיניים, בלי מגבלה של גבולות מדיניים, קבלו שני רעיונות שיפיצו את הבשורה בצורה הטובה, המסקרנת והמיוחדת ביותר.

סרטון אנימציה

מסתובבים להם ברחבי האינטרנט מיליוני סרטוני פרסום שונים, מגוונים ושיווקיים להפליא. ליצור סרטוני וידאו יצירתיים ומיוחדים להפליא, זו עבודה דיי קשה. עולם הסרטונים כבר מאוד פורה וכשמדובר בשחקנים, במאי, לוקיישן וכו' - כנראה שגם איפשהו קיים גבול ליצירתיות.

למזלנו הרב, החלו לתפוס תאוצה גם חברינו האנימטורים המוכשרים ולהוכיח לנו כי עולם הפרסום לגמרי יכול ללכת עם אנימציה יד ביד. כשאנחנו יוצרים סרטון אנימציה לעסק שלנו, אנחנו גם מחדשים וגם מבחינת יצירתיות - השמיים הם הגבול.

סרטון תדמית אנימציה - בכוחו למשוך הרבה מאוד צופים בשל החופש ביצירתיות, הצבעים והעניין לעיניים, הקלות והנגישות בהעברת רעיון מסוים ללקוח. לסרטוני האנימציה יש יתרון משמעותי בכל הנוגע למשיכת קהל ויצירת אפקט ההפתעה אצל הצופה.

סרטון תלת מימד

בן הדוד של האנימציה ובאיזה שהוא מקום - השדרוג, גם הוא כאן כדי להפוך את אפשרויות השיווק שלנו להרבה יותר מגוונות. כמו האנימציה, סרטוני תלת מימד מאפשרים חופש אדיר של יצירתיות ובמה לדמיון פורה ורחב. האפשרות להציג רעיון או מוצר בתלת מימד פותחת בפנינו מהלכים שיווקיים שלא ידענו עד היום. עבור עסק יצרני או סטארטאפ סרטון מוצר תלת מימד מאפשר לנו לקחת מוצר קיים או רעיון שעדיין לא יצא לכדי ביצוע ולהציג אותו על כל צדדיו בצורה הטובה ביותר. מרמת הזוויות השונות ועד לחלקים הכי קטנים מהם הוא מורכב. הצגת מוצר בסרטון תלת מימד מחולל פלאים ברמת האמינות שהוא מייצר אצל הלקוח ובכך מגדיל בטירוף את שיעור ההתעניינות והרכישות.

אם פתחתם עסק או יצרתם סטארטאפ ואתם מעוניינים לתת גז בעניין השיווק, כדאי מאוד שלא תחששו ללכת על תחום שבו גם השמיים הם לא הגבול. סרטון אנימציה או תלת מימד יתנו מענה שיווקי שיעלה על הציפיה וחד משמעית ירים את העסק שלכם גבוה!

בשיתוף ANIMADE
  • עוד באותו נושא:
  • פרסום
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully