וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש דור חדש של מערכות ERP - הן נבנו לעולם של ניידות וגמישות עסקית

בשיתוף אלמוג ERP

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 14:20

למרות ההתקדמות המהירה בעולם המחשוב הארגוני, עולם ה-ERP התקדם בקצב איטי יותר. המערכות החדשות מדביקות את הקצב

פתרון ERP מקצה לקצה. יח"צ,
פתרון ERP מקצה לקצה/יח"צ

עולם המחשוב הארגוני עבר בשנים האחרונות מהפכה עצומה, שירותים רבים עולים לענן, ארגונים מעניקים לעובדים את היכולת לעבוד בכל מקום וזמן. והביצועים וחווית המשתמש שינו את פניהם. עם זאת, בעולם ה-ERP השינויים היו איטיים יותר, כאשר חלק מהמערכות הוותיקות בשוק ה-ERP הציגו רק שינויים קטנים יחסית למהפכה הדיגיטלית שעברנו. מכיוון ש-ERP הן מערכות מאסיביות חוצות ארגון, שמנהלות תחומים רבים ומשמעותיים - כמו אוניות גדולות שמנסות להסתובב בים, היכולת של המערכות הוותיקות לבצע שינויים מהותיים בדרך העבודה היא הדרגתית בלבד.

אך בכל שוק, לעולם לא נותר וואקום, וחברות זריזות והחכמות ימלאו את הפער עם דור חדש של מערכות ERP, יעילות, חכמות אשר משתלבות בתשתית מודרנית בצורה משולמת. דוגמא בולטת היא חברת אלמוג. היא אמנם אינה שחקן חדש בשוק (בפורטפוליו שלה ניתן למצוא סיפורי הצלחה של חברות כגון סופרפארם, ERN, PWC, חצי חינם , מאפיית לחמים ועוד), אך היא בהחלט קראה את המפה נכון, הרבה בזכות העובדה שהיא עובדת ישירות ובאופן צמוד עם הלקוחות שלה ושואבת מכך תובנות. עם השקעה משמעותית בפיתוח, אלמוג הציגה לשוק מערכת הדור הבא.

יוני ליפשיץ, מנכ"ל אלמוג ERP. שניר קציר,
יוני ליפשיץ, מנכ"ל אלמוג ERP/שניר קציר

מה זו מערכת ERP הדור הבא?

יוני ליפשיץ, מנכ"ל: "אנחנו נמצאים בעידן של מחשוב בו המשתמשים מצפים שמערכות יעבדו בצורה חלקה ואינטגרטיבית. הם לא רוצים לקבל מערכת הבנויה מתוספים, ומ"פאטצ'ים" שמדביקים כדי לסגור פערים. לכן, אלמוג נבנתה כמערכת כוללת, אשר מצד אחד כוללת מודולים שמעניקים פתרונות מותאמים אישית, אבל כולם בנויים בצורה אחידה על גבי מערכת אחת. זה מספק ללקוחות יעילות, יכולת להוסיף יכולות חדשות ללא חשש לגבי תאימות, וביטחון שהם מקבלים ביצועים מעולים".

בין המודולים שאלמוג מספקת, ומאפשרת לה לתת מענה מדויק לצרכים של לקוחות, ניתן למצוא ניהול כספים, ניהול לוגיסטיקה ותפעול, לקוחות, CRM, ייצור, רכש, בקרה תקציבית ייבוא ועוד.

"בנוסף, מערכת ERP הדור הבא חייבת לתמוך בניידות, ובעבודה מכל מקום. עובדים, בכל הרמות, רוצים וחייבים לקבל מידע זמין בכל מקום. המערכת שלנו נבנתה לניידים - ללא צורך בתוספים או בתמיכה של אפליקציות חיצוניות. לדוגמא, אנשי מכירות העובדים בשטח מקבלים בזמן אמת מידע כגון מפרטים של מוצרים, זמינות במלאי ואפשרויות תמחור. המידע הזה הופך את אנשי מכירות הרבה יותר יעילים, שלא לדבר על חסכון בעלויות הנגרמות מטעויות אנוש. כאשר כל המידע גם עובר online למשרד האחורי בצורה מדויקת ומסודרת, גם המחלקה הפיננסית וגם ההנהלה יכולים להתבסס על מידע מסודר, עדכני ונקי מטעויות".

מאפיין חשוב נוסף של אלמוג ERP הוא ממשקי API שפיתחה החברה כדי לאפשר אינטגרציה יעילה מול מערכות חיצוניות, כגון ממשקי סליקה, מערכות מסחר אלקטרוני, מלאי ומערכות ניהול אחרות.

מעבר ליתרונות הטכנולוגיים, אלמוג גם מציעה ללקוחותיה פתרון מקצה לקצה במקום אחד. החל מהאיפיון הראשוני, דרך אינטגרציה יעילה ועד לתמיכה ופיתוחים מותאמים אישית - הכל נעשה דרך הצוות המעולה ועתיר הניסיון של אלמוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פתרון ERP שנבנה לעולם של ניידות. יח"צ,
פתרון ERP שנבנה לעולם של ניידות/יח"צ

למי מתאימה מערכת אלמוג ERP?

"אנחנו פונים לחברות בגודל בינוני ומעלה שמסתכלות קדימה ומחפשות את הכלים הגמישים שיתמכו בצמיחה לאורך שנים. הפתרונות שלנו הם מהירים ומדויקים בדיוק למה שאתם צריכים עכשיו, ומסוגלים להתפתח יחד איתכם לפי הצרכים המשתנים שלכם בעתיד", אומרת ענבל דניאל-ספראי, סמנכ"לית מכירות.

"אלמוג זו קבוצה של מקצוענים המתחברים אל העסק שלכם עם כל הנשמה. אין לנו חטיבות, מחלקות או אגפים. אנחנו זמינים בכל שעה שבה העסק שלכם עובד. אני מזמין אתכם לפגישה כדי שתראו את ההבדל בעצמכם", מסכם יוני ליפשיץ, מנכ"ל אלמוג.

בשיתוף אלמוג ERP
  • עוד באותו נושא:
  • ניהול
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully