וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשיבו לגוף. הוא יודע!

בשיתוף בר רובינשטיין

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 15:03

אבחון מדויק על פי התת מודע שלנו, ריפוי גוף-נפש על ידי תזונה מותאמת לסוג הדם, רפלקסולוגיה, צמחי מרפא, הומיאופתיה, ניקוי אנרגטי ודמיון מודרך. כל אלה, מתבצעים במקום אחד אצל בר רובינשטיין. הכירו את השיטה הייחודית וההוליסטית של בר רובינשטיין לאזן ולרפא אותנו

אבחון וטיפול במספר שיטות. בר רובינשטיין :. גיא רובינסון,
אבחון וטיפול במספר שיטות. בר רובינשטיין :/גיא רובינסון

רבים כבר יודעים ומבינים, שהגוף והנפש מחוברים ומשפיעים זה על זה, אבל מעטים באמת מיישמים את הידע הזה. רוב הרופאים, עדיין מטפלים בבעיה הנקודתית, בלי לראות את התמונה הכוללת, וזה בלי לקחת בחשבון את התמונה הרגשית והנפשית בנוסף לזו הפיזית.

מי שמשכילה לטפל בגוף-נפש בשיטה פורצת דרך בישראל: איזון חיים Life Alignment , היא הנטורופתית בר רובינשטיין. רובינשטיין, משלבת את הידע הנרחב שלה באבחון ובטיפול במספר שיטות: נטורופתיה, כולל התאמת תזונה בעזרת סוג הדם של המטופל, שילוב עם צמחי מרפא, פרחי באך, הומיאופתיה מודרנית, רפלקסולוגיה ודמיון מודרך. נפגשנו לראיון מרתק על הטיפול ההוליסטי של בר:

מה זה בעצם נטורופתיה?

בר רובינשטיין: "זה תחום ענק, המסתמך על תזונה שמתאימה אישית לכל אחד, לריפוי מחלות ולבעיות בריאותיות אחרות".

איפה למדת את כל התחומים בהם את מתמחה?

"נטורופתיה- 4 שנים, למדתי במכללת ברושים. אני חברה במועדון המטפלים הישראלי-שם למדתי שנה נוספת תזונה לפי סוג דם, ובמשך שנתיים התמחיתי בליווי חולי סרטן בעזרת כל השיטות שלמדתי. הומיאופתיה מודרנית למדתי מד"ר רואי גוניק שלמד ב- Dr. Reckeweg collage, שזו שיטה של מומחה גרמני שאותה ד"ר רואי גוניק מלמד בארץ. מד"ר גוניק למדתי טיפול, שהוא שילוב בין התפיסה ברפואה סינית לנטורופתיה, ואיזון גוף נפש דרך הומיאופתיה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מה ההבדל בין הומיאופתיה קלאסית למודרנית?

"בהומאופתיה הקלאסית, המטפל לומד את המטופל לאורך זמן עד שהוא מאבחן את המטופל ורושם לו תמצית אחת, שמגדירה את המכלול שלו. התמצית הזו אמורה לטפל בכל בעיותיו הפיזיות והרגשיות. את התמצית המטופל לוקח לאורך זמן. לצערי, להרבה מטופלים קשה להתמיד כשהם לא רואים תוצאות מיידיות. ואילו בהומיאופתיה המודרנית, הגישה היא יותר מערבית, יש ערבובים של מיצויים ושילובים שונים, שמתאימים לבעיה הספציפית, איתה מגיע האדם לטיפול בקליניקה. אני בונה תוכנית של תהליכים, ומדייקת יחד עם המטופל ממה מתחילים, כדי שקודם כל יחווה הקלה במצבו ויוכל להעמיק עוד ועוד במהלך הטיפולים".

"התזונה נותנת פתרון פיזי למה שקורה לגוף עכשיו, הזנה ראויה מאפשרת ריפוי."

הזרמת אנרגיה. טיפול אצל בר רובינשטיין :. גיא רובינסון,
הזרמת אנרגיה. טיפול אצל בר רובינשטיין :/גיא רובינסון

תתארי בבקשה תהליך של אבחון וטיפול

"אחת הדרכים לאבחן, שבה אני מתמחה, היא דרך קינסיולוגיה: בדיקת שריר. זו שיטה שמסתמכת על התת מודע ועל הידע התאי בגוף המטופל. השיטה מתבססת על המתח החשמלי שעובר בשרירי הגוף. כשמשהו נכון עבורך המתח החשמלי בשרירי הגוף יהיה חזק, כשמשהו לא טוב עבורך המתח החשמלי בשרירי הגוף ייחלש.

"אני מאבחנת את מצבו של המטופל באמצעות המתח השרירי של הידיים בעת שאלת שאלות מנחות. כלומר, המטופל מושיט לי יד, ומחזיק אותה בחוזק קבוע. אני שואלת את הגוף שאלה ומפעילה כוח התנגדות מתון (לחיצה קלה) על היד, בהתאם לשאלות הנשאלות היד נשארת חזקה או נחלשת ונופלת. כך, למשל, כשאני בודקת את ההתאמות התזונתיות, כדי לדייק אינדיבידואלית לכל מטופל מה נכון עבורו, אני אומרת למטופל לדוגמה: 'תחשוב על עגבנייה' ובוחנת איך מגיבה היד. על סמך, התשובות לשאלות שאני קולטת מטונוס השרירים של היד הן "כן" או "לא"- ניתן להגיע לרמת דיוק גבוהה של מה התת מודע של המטופל הזה יודע, על מה נכון לו ומה לא נכון לו מבחינת תזונתית. השיטה הזו הוכיחה את עצמה כמדויקת ויעילה.

"כשמטופל נכנס אצלי לקליניקה, דבר ראשון אני שואלת את הגוף שלו, ממה מתחילים. ושואלת לגבי כל שיטה שיש לי בסל הכלים, עד שהיד שלו עונה לי כן. זה מדהים כי הגוף והתודעה הגבוהה (תת המודע) של המטופל למעשה מובילים לסוג הטיפול ולקצב המדויק עבורו".

יש לך עוד כלים אבחוניים למה נכון ומה לא נכון לנו לאכול?

"כשיטת אבחון וטיפול אני נעזרת גם ברפלקסולוגיה. דרך כפות הרגליים משתקפת מפת הגוף, אני יכולה לדעת באילו איברים צריך לטפל, אילו חסימות פיזיות, רגשיות ואנרגטיות הגוף מחזיק, ודרך מגע וטכניקות עיסויי מסוימות לשחרר אותם, כך שהגוף יוכל להחזיר את עצמו לאיזון.

"אני נעזרת בהתאמת התפריט על פי סוגי הדם. לכל סוג דם, מתאימה תזונה אחרת ויש להימנע ממאכלים מסוימים. כמובן שאני מתאימה הכול אינדיבידואלית לכל מטופל, בהתחשב במצב הבריאותי שאיתו הגיע אליי, ובהתחשב במה הגוף שלו יכול כרגע לשנות".

איזו תזונה מתאימה לכל סוג דם?

סוג דם O

"זה סוג דם קדמוני של הציידים שהיינו בשחר האנושות. בעלי סוג דם O צריכים תזונה שמתבססת בעיקר על חלבונים, לכן מומלץ לאכול בשר וקטניות, בדרך כלל לוותר על גלוטן ומוצרי חלב (בקר). בעלי סוג דם O מאופיינים בקפיצות של אדרנלין, כמו שיש אצל ציידים כשהם עוברים למצב של דריכות לפני הצייד, בעת הצייד ועד שחוזרים לשבט. כלומר, בחיים המודרניים, הם חווים קפיצות מהירות למצבי סטרס (FFF) שלוקח להם כמה שעות להירגע ממנו. לכן חשוב לשלב פעילות ספורטיבית אינטנסיבית (אירובי, ריצה, קיקבוקס) ובעיקר בעת עצבים/כעס על מנת לשחרר אותם מהגוף. ולהעלות חזרה את הדופמין, את השמחה".

סוג דם A

"אלה הם צאצאים של אנשי החקלאות. אנשי צוות מעולים, אוהבי חברה ויציבות. הם מאופיינים בקפיצות קורטיזול, לכן צריכים שגרה רגועה יחסית, עם כמה הפסקות לאורך היום, ופעילות ספורטיבית רגועה (הליכה בים, פילאטיס, יוגה). להם מתאימה תזונה צמחית ואפשר גם להוסיף לתפריט שלהם דגים וביצים. הם זקוקים להרבה אנטי-אוקסידנטים שיש בפירות וירקות, דגנים מלאים וקטניות. המלצתי עבורם קודם כל, היא לצרוך לפחות 10 מנות ירק ביום. ו-3-5 פירות".

סוג דם B

"אלה טיפוסי הנוודים. אנשי הרים. הם הכי מתקדמים באבולוציה של האדם, סתגלנים, התזונה שלהם יחסית מגוונת והם מגיעים לאיזון הכי מהר מארבעת סוג הדם. הם אינדיווידואליסטים, אנשי רוח ויצירתיים. עליהם להימנע בעיקר מעוף, תירס, שומשום ועגבניות. כדי להשיב את גופם לאיזון עליהם לשלב בין עשייה פרקטית לעשייה יצירתית או תרגול רוחני".

סוג דם AB

סוג דם זה משלב את התכונות של סוג דם A וגם את אלה של סוג דם B. חשוב לציין לגביהם, שהם מושפעים בקלות מסטרס ומומלץ להם לקח הפסקות במשך היום להרים רגליים ולהשקיט את המחשבות. התזונה שלהם משלבת את התזונה של בעלי סוג דם A לזו של בעלי סוג דם B, עם נטייה יותר גדולה לתזונה של סוג דם A".

"העבודה שלי היא שליחות והשיטות בהם אני משתמשת לאבחון ולטיפול הן משלימות לעולם הרפואה. אלה טכניקות שהרופאים הקונבנציונליים לא מכירים."

שילוב פרחי באך בטיפול אצל בר רובינשטיין. גיא רובינסון,
שילוב פרחי באך בטיפול אצל בר רובינשטיין/גיא רובינסון

את מטפלת גם בשיטת ה .life-alignment-תסבירי מה זה

"זו שיטה נהדרת שפיתח קנדי בשם ג'ף לוין, על פיה לכל איבר בגוף יש תדר, שבו הוא פועל בצורה המיטבית. אנסה להסביר את הגישה שלי בבהירות, אנחנו התגשמות של אנרגיה לגוף פיזי, לכן, במקרים רבים, מחלות ותקלות פיזיולוגיות, נוצרות כי זו הדרך של העולם הפיזי (הגוף) לאותת לנו, כך שנבין שיש בעיה.

רגש או חוויות או זיכרונות הם לא דברים פיזיים-מוחשיים. זו החזקה של תבנית אנרגטית מסוימת. לכן, פעמים רבות, הבעיה נוצרת, כתוצאה מרגש כלשהו, שגורם לשינוי בשדה האנרגטי של הגוף ובתאים עצמם.

הרי, מדעית, כל התאים בגוף מתחדשים תוך 90 יום. אז אם כל התאים חדשים, למה הפתולוגיה נשארת? הסיבה היא שהתאים מעבירים ביניהם מסרים, מה שנקרה תקשורת בין תאית, כמו DNA שמועבר מדור לדור, כך בהתחדשות התאים עובר מסר מסוים לתא שנוצר.

המוח שהוא כמו המחשב הראשי, שולח אותות למערכת העצבים, למערכת ההורמונלית, ולשאר מערכות הגוף, על בסיס המסרים שמוחזקים בשדה. אני, כמו טכנאית חיצונית, שבאה לתקן את מה שהמחשב הראשי לא יכול לראות ולתקן, את המסרים המוחזקים בשדה.

איך אני עושה את זה? מה שגורם לפתולוגיה כאמור, הוא רגש. מדובר גם ברגשות שאיננו מודעים להם. אני עובדת עם רשימה של למעלה מ-3000 מצבים שמציפים בנו רגשות שונים. הגוף של המטופל מוביל אותי באיזה מצב או סיטואציה שבה השדה של המטופל משתנה כתוצאה מתנודה רגשית. אחרי האבחון, אנחנו מציפים את הסיטואציה והרגש, מבינים איזה חסמים או דפוסים זה יצר במהלך חייו ומשחררים מה שלא משמש אותו עוד.

כלומר, המטופל אחראי על שחרור הרגש שחוסם אותו, ובחירת רגש תומך אחר, ואני תוך כדי, מלווה את הניקוי אנרגטי של אותו רגש מהשדה ותיקון אנרגטי עם בחירת הרגש המיטיב עימו. אני משתמשת במגנטים שמאפשרים פתיחת שערים אנרגטיים והזרמת אנרגיה. כך, הגוף חוזר לתדר המיטיב לו ומגיע לריפוי.

המטופל לומד תוך כדי התהליך הזה, תקשורת חדשה עם הגוף שלו. אני מלמדת אותו להקשיב לגוף ולקחת אחריות על המצב הבריאותי שלו. זה נעשה גם בתרגילי דמיון מודרך, שבהם אנחנו מדברים עם החלקים בגוף שאינם מתפקדים טוב. אלה תהליכים מאוד עוצמתיים עבור המטופלים."

דוגמה?

"הייתה לי מטופלת עם אלרגיות ורקע של אסטמה בילדות. נעזרתי בטכניקה של life-alignment עם השאלות שאנחנו שואלים את הגוף וזה לקח אותנו לגיל 5, אז היא חוותה התקף אסטמה ראשון. דרך הדמיון המודרך הגענו לזיכרונות מהתת מודע שהמטופלת לא זכרה במודע: הלכנו אחורה כמה שעות לפני אותו התקף והגענו לזה שהיא שיחקה, בחנה את גופה עם ילדה אחרת והיה מבוגר שנכנס לחדר וצעק עליהן. זה שיבש לה את כל תפיסת הגוף והאלרגיה שימשה לה כעין הגנה. כל פעם שהיא הייתה במצב של קושי חברתי, אינטימי, ברגעי סטרס ובמצבים בהן הייתה צריכה להשמיע את קולה, לעמוד על שלה (ולא עשתה זאת) היו לה אלרגיות, ואז היא הייתה מגיעה אליי.
ברגע שטיפלנו בזיכרון העבר, היא שיחררה את החוויה הרגשית שנוצרה שם, והיא הפנימה את ההכרה שהגוף שלה בסדר ושמה שהיא מחליטה ועושה זה בסדר. היא בחרה בקבלה שלה ושל גופה ובחוויית חיים מעצימה וחופשית. האלרגיות נרגעו. אני גם ,כמובן, משלבת עבורה תהליך תזונתי. כי זו ההזנה הפיזית שלנו. (לאחר תיקון ההזנה הרגשית.)

עברתי התמחות של שנתיים בטיפול וליווי אנשים מאותגרי סרטן. יש טיפולים מותאמים למחלה, שכוללים צמחי מרפא, פטריות מרפא, תוספים, תזונה מתאימה לחיזוק המצב, כמובן תמיכה ברפלקסולוגיה ואיזון חיים, דמיון מודרך שנותן רגעי שקט ומקום בטוח שלפעמים כל כך חסרים בשגרה עם המחלה. יש מקרים, בהם אני מספקת תמיכה בטיפול הקונבנציונלי. יש שבאים כי הם קיבלו מהמחלה קריאת השכמה ורוצים ללמוד ולהבין יותר את עצמם ומה הגורם למחלה. כמה שהקורונה השתיקה את זה: מגפת הסרטן, היא עדיין המגיפה הגדולה בעולם."

כמה זמן אורך מפגש?

"כל מפגש אורך שעה וחצי. ברוב המקרים, אנשים שמתחילים תהליך, מגלים את עצמם וגם לאחר שהבעיה שאליה הגיעו- נפתרה, הם ממשיכים כדי לטפל בבעיות נוספות שלא הגיעו בגללם במקור.
במהלך הטיפול יש שינויים תזונתיים שאינם בהכרח רק בתפריט אלא גם באופי האכילה. למשל, אדם שבקושי אכל במשך היום כי הוא וורקוהוליק ואכל בבת אחת הרבה בערב: עבר בעזרתי שינוי דרסטי, של אכילה בבוקר. הוא גם התחיל לאכול אוכל טבעי, לא מעובד והקפיד לאכול משהו כל שלוש שעות. המטופל הזה, התחיל לבשל לעצמו את האוכל שלו, שזה חלק מהחיבור של אדם לבריאות שלו. חיבור למקור שלו.

העבודה שלי היא שליחות לפתוח לאנשים את העיניים לאופציות הנוספות שיש להגיע לריפוי שלם.
השיטות בהם אני משתמשת לאבחון ולטיפול הן משלימות לעולם הרפואה. אלה טכניקות שהרופאים הקונבנציונליים לא מכירים."

לקביעת טיפול התקשרו לבר: 050-9390071

פייסבוק

אינסטגרם

מועדון המטפלים

כתובת הקליניקה 1. וולפסון 11, נתניה
2. הפיקוס 38, שדה יצחק
3. טיפולי בית או מפגשים בטבע.

בשיתוף בר רובינשטיין
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully