וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.מ.ש אלומיניום מסבירים: מה לבדוק כשבוחרים קבלן אלומיניום לשיפוץ הבית?

בשיתוף א.מ.ש אלומיניום

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 16:00

בחירה של קבלן אלומיניום מהווה את אחד הצעדים החשובים ביותר בשיפוץ הבית. אבל איך תדעו לבחור את הקבלן הנכון בעבורכם? בכתבה זו תמצאו מגוון טיפים שימושיים שיעזרו לכם לבצע את הבדיקות המקדימות - בכדי שתגיעו לקבלן האלומיניום שמתאים לכם

אלומיניום. דודי אלומיניום,
אלומיניום/דודי אלומיניום

בדקו חוות דעת און ליין

בעידן שבו ניתן למצוא כמעט כל דבר באינטרנט, יותר ממומלץ לבדוק חוות דעת על הקבלן ישירות מהמחשב או מהנייד שלכם. נסו לבצע חיפוש בגוגל עם השם של הקבלן, בדקו אם יש ביקורות חיוביות או שליליות עליו במדיות החברתיות ובדקו באתר "פסק דין" האם מדובר בבעל מקצוע ישר ואמין. אחרי הכל, מדובר בנכס היקר ביותר שלכם ואתם לא רוצים להפקיר אותו בידיים לא מקצועיות.

בררו מהם מחירי השוק

חשוב לבדוק מהם המחירים הנהוגים בשוק עבור העבודות שאתם צריכים. שימו לב מהם הטווחים העליונים והתחתונים של המחירים ונסו להימנע מהתקשרות חוזית עם קבלן אלומיניום אשר חורג מהם באופן מדאיג. העניין עלול להצביע על חוסר מקצועיות, עבודה לקויה או אפילו אי רצון לבצע את העבודה בפועל - כך שתמיד עדיף לנקוט במשנה זהירות.

שאלו אם הוא קבלן רשום

שאלו אם הקבלן רשום בפנקס הקבלנים ובקשו לראות הוכחות לכך. למרות שגם אנשים אשר אינם רשומים בפנקס עשויים לבצע עבודות אלומיניום, בדיקה שכזו תאפשר לכם לקבל מעטפת נוספת של הגנה. אגב, במידה והקבלן מתמהמה במתן התשובה או שאינו רוצה לחשוף את רישיון העיסוק שלו, מוטב לכם לבחור בבעל מקצוע אחר ובלבד שתישארו עם השקט הנפשי שמגיע לכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בקשו לראות עבודות קודמות

אין דרך טובה יותר לעמוד על האיכות של הקבלן מאשר פשוט ללכת ולראות עבודות קודמות שלו. כמובן שניתן לראות דברים אלו גם באתר הרשמי שלו כל קבלן, אולם ברוב המקרים עדיף פשוט לכתת רגליים ולראות כיצד כל פיסת אלומיניום הותקנה, מהו טיב העבודה וכיצד היא עמדה במבחן הזמן. זו גם הזדמנות נהדרת לפגוש לקוחות שעימם הקבלן עבד ולשאול אודות היחס והמקצועיות.

התייעצו עם מכרים וקולגות שעשו שיפוץ

במידה ויש לכם חברים או קולגות שעשו שיפוץ לאחרונה, אל תתביישו לשאול אותם על קבלן האלומיניום שלהם. במידה והעבודה הייתה איכותית - הם לא יהססו להמליץ בחום. אם העבודה הייתה ברמה נמוכה, הם ירמזו לכם (בעדינות) או יגידו לכם באופן חד וברור שכדאי לעבור לבעל המקצוע הבא ברשימה. אחרי הכל, מדובר באנשים שאתם יכולים לסמוך על חוות הדעת שלהם.

התרשמו מהאתר של הקבלן

אתרי אינטרנט איכותי אינו מהווה ערובה לעבודה נפלאה, אך הוא בהחלט יכול לרמוז כמה זמן הקבלן נמצא בשטח, עם אילו מותגים ומשרדים הוא נוהג לעבוד ומהי רמת המומחיות שלו. לחלק מהקבלנים יהיה בלוג רציני אשר בו הם יפגינו את מומחיותם ואילו אחרים יבליטו את תמונות הלפני ואחרי.

מקווים שעזרנו. בהצלחה!

בשיתוף א.מ.ש אלומיניום
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully