וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה הערבית המיתולוגית באזור הכנרת שאסור לכם לפספס

בשיתוף תנורין

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 16:44

מסעדת תנורין, על כביש 90, צומת מושבה מגדל באזור הכנרת, היא מסעדה ותיקה ומוכרת בסביבה. אלפי סועדים ביקרו בה במשך שנים רבות - תיירים ומשפחות שגרות באזור או הגיעו לכנרת או לטיול באחד הנחלים ברמת הגולן. יצאנו לבדוק מה סוד המקום ששרד במשך יותר משני עשורים

מסעדת תנורין - נוף עוצר נשימה, אירוח אדיב ואוכל טרי. מסעדת תנורין,
מסעדת תנורין - נוף עוצר נשימה, אירוח אדיב ואוכל טרי/מסעדת תנורין

הכירו את הבעלים - האחים האני וזוזו חנא

מסעדת תנורין נפתחה לפני 21 שנה, על ידי שני אחים יוסף (זוזו) והאני חנא המתגוררים בכפר ראמה. "השם תנורין הוא של שמו של כפר לבנוני פסטורלי בצפון לבנון שהמשוררת הידע פיירוז שרה עליו מרוב יופיו", מסביר זוזו, האח הצעיר מבין השניים. "משמעות השם בארמית הוא תנור ייחודי בצורת קונוס היושב בתוך האדמה".

מדובר במסעדה מיתולוגית באזור, השוכנת למרגלות הר הארבל, שעברה תקופות טובות ופחות טובות, החזיקה מעמד ועדיין קיימת ומארחת משפחות וקבוצות מדי יום. את המסעדה מנהל בפועל האח הבכור, האני, כאשר היא שייכת למסעדת 'מגדלנה' הממוקמת בעברו השני של הכביש, על שפת הכנרת ונחשבת לאחת ממסעדות שף הערביות הראשונות והטובות בארץ.

תבשילי בשר ביתיים. מסעדת תנורין,
תבשילי בשר ביתיים/מסעדת תנורין

מה בתפריט?

מדובר מסעדה אותנטית המגישה אוכל ערבי גלילי, ים תיכוני, עם דגש על מאכלי כנרת. בין המנות המבוקשות ביותר תמצאו את הדגים של הכנרת, דגים טריים מדי יום.

אחת ממנות הדגל של המסעדה היא פלטת דגי כנרת - בורי, מושטים וסרדינים על האש או מטוגנים. כמו כן, לצד הדגים תהנו ממגוון סלטים טריים, עשבים מהסביבה והרבה ירוקים - גרגר נחלים, טבולה, סלט הפתוש המסורתי ועוד.


לצד הדגים והסלטים ירוקים יש מגוון בשרים על האש ומאכלים ביתיים כמו ממולאים, עלי גפן, שיח אל מחשי ועוד. כמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של סוגי ערק מקומיים ולבנונים כמיטב המסורת הלבנונית, מלאבי בסירופ תמרים ותה מתוק עם נענע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מגוון סלטים טריים המוגשים בנדיבות, כמיטב המסורת. מסעדת תנורין,
מגוון סלטים טריים המוגשים בנדיבות, כמיטב המסורת/מסעדת תנורין

קהל מבקרים רחב ומגוון - תיירים, קבוצות ומשפחות

המסעדה מכילה עד 250 איש ומיועד לקבוצות גדולות החל מטיולים מאורגנים בארץ, תיירות חוץ של צליינים שמגיעים לארוחה קדושה של הדג מושט סן פיטר, משפחות עם ילדים וזוגות שמגיעים לטייל בצפון וסביב הכנרת וטבריה ובעצם כל מי שנוסע לנחלים וערים לכיוון צפונה, דרום רמת הגולן וכל האתרים סביב הכנרת.

מסעדת תנורין - מסעדה גלילית אותנטית המגישה מאכלי ים היישר מהכנרת. מסעדת תנורין,
מסעדת תנורין - מסעדה גלילית אותנטית המגישה מאכלי ים היישר מהכנרת/מסעדת תנורין

לסיכום, אם אתם באזור טבריה והכנרת וחשקה נפשכם באוכל לבנוני מסורתי בטעמים ביתיים, אירוח אדיב ונוף עוצר נשימה - אתם חייבים לבקר במסעדת תנורין הממוקמת בצומת מגדל. המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע, ראשון - שבת בין השעות 12 בצהריים עד 10 בלילה. לפרטים נוספים והזמנות חייגו 04-6712896 או בקרו בפייסבוק.

בשיתוף תנורין
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully