וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק לנקות: דיטיילינג עם טורבו ווקס

בשיתוף טורבו ווקס

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 10:45

יש שמנקים את הרכב בעצמם, יש כאלה שמנקים את הרכב במכוני שטיפה - ויש את מי שמגדיל ראש ופונה לדיטיילינג. בדיטיילינג יורדים לפרטים הקטנים ביותר ומוציאים מכונית שנראית כחדשה

דיטיילינג. טורבו ווקס,
דיטיילינג/טורבו ווקס

לא מעט אנשים מחפשים את הדרך הטובה ביותר לשמור על הרכב שלהם נקי ומדוגם כמה שיותר. בעוד שישנם אנשים שיסתפקו בניקוי ושטיפה עצמאיים, ישנם שיגדילו ראש וישטפו את הרכב באופן מקצועי, וישנם אנשים שיחשבו אפילו עוד יותר בגדול ויבחרו בדייטלינג עבור הרכב שלהם. דייטלינג מהווה את המערך המקצועי הרלוונטי לצורך שימור ושיפור המצב הקוסמטי של כל רכב. בכתבה זו נסביר לכם על התהליך ונכיר לכם את חברת טורבו ווקס בבעלות רומן שובין, שהיא אחת החברות המובילות בישראל לעבודות דיטיילינג.

מהו דייטלינג?

דיטיילינג הוא מונח שהפירוש שלו באנגלית הוא ירידה לפרטים. כאשר העיסוק הזה מתייחס לעולם הרכב, מדובר בעצם על אוסף פעולות שמבצע איש המקצוע (הלא הוא הדיטיילר), על מנת לשמר את המצב הקוסמטי של הרכב ולגרום לו להיראות כאילו הוא יצא כרגע מהמפעל לייצור מכוניות. התהליך מונע פגיעה בשכבה החיצונית של הרכב ומשווה לו מראה נוצץ ואסתטי.

להבדיל ממכוני שטיפת רכבים אשר מבצעים פוליש-ווקס או כל עבודת ניקיון אחרת, אשר מקדישים לרכב משהו כמו שעת עבודה. דיטיילינג אמיתי יורד לפרטים הקטנים ביותר ומשך זמן העבודה יכול להגיע אפילו ל-20 שעות עבודה, שכן מדובר בניקוי יסודי מאוד של הרכב תוך שימוש בחומרים מיוחדים, וכן תהליכי ניקוי וחידוש מקצועיים אשר מתבצעים הן מחוץ לרכב והן בתוך הרכב על מנת שהרכב יהיה מושלם מכל הבחינות.

מהם היתרונות של דיטיילינג לרכב?

אם החלטתם ללכת על דיטיילינג לרכב שלכם, אין החלטה טובה מזו. לתהליך יש כמה יתרונות מרכזיים: ראשית כל, הוא שומר על המצב האסתטי של הרכב. ככל שמשתמשים יותר ברכב נוצר בלאי טבעי שמשפיע גם על המראה החיצוני שלו.

טיפול דיטיילינג יסודי ומעמיק מבטיח שמירה מקסימלית על החזות של כלי הרכב ועל המראה הטבעי שלו לאורך זמן רב, בין היתר בעקבות שימוש בחומרים מקצועיים ואוטמי צבע מיוחדים שמחזיקים לטווח רחוק.

שנית, התהליך מאפשר למקסם את המחיר שניתן לדרוש תמורת הרכב במידה ומעוניינים למכור אותו. אחד השיקולים בקביעת מחיר המוסכם למכירת רכב הוא המצב החיצוני שלו. רכב מוזנח שלא נראה טוב, יתומחר באופן אוטומטי במחיר זול יותר בניגוד לרכב שנראה מאוד טוב מבחינה חיצונית ופנימית.

יתרון נוסף הוא מניעת הצורך בביצוע טיפולים יקרים יותר בשלב מאוחר. לא פעם אנשים דוחים את הצורך ללכת לטפל ברכב שלהם מבחינה אסתטית ולנקות אותו עד שזה מגיע למצב שכבר גם פעולות ניקיון לא מספיקות והמצב של הרכב לא טוב מבחינה חיצונית גם לאחר ביצוע כל הפעולות האפשרויות. טיפול דייטלינג לרכב מהווה השקעה ישירה בתשתית. כדאי לבצע אותו כמה שיותר מוקדם על מנת שהוא יגן על הרכב לאורך זמן ויאפשר להימנע מהצורך בטיפולים יקרים בהמשך.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

איזה טיפולים יכלול דיטיילינג של טורבו ווקס?

ישנם טיפולים רבים ומגוונים בתחום הדיטיילינג , הנה כמה מהם:

1. שטיפה יסודית של הרכב, הסרת מתכות ושמנים, הסרה של יתושים וחרקים, ניקוי יסודי של הצמיגים, החלונות והג'אנטים, חידוש הפלסטיקה ויישום של וקס נוזלי

2. ביצוע פוליש דו שלבי או תלת שלבי לצורך ניקוי, הברקה והסרה של כתמים ולכלוך ברכב

3. תיקון למעטה החיצוני של הרכב באמצעות טכניקות שונות, כאשר המטרה היא להגיע למצב הצבע שהיה לרכב כאשר הוא יצא מהמפעל

4. הגנה לצבע של הרכב על ידי ציפוי ננו לרכב. מדובר על ציפוי שיוצר שכבת מעטפת שמגינה על הרכב מפני נזקים ואוטם צבע ווקס

5. דיטיילינג פנימי לרכב שמטרתו היא לנקות את הריפודים והשטיחים, פלסטיקה, רצפת הרכב והדלתות וכל זה באמצעות מכשור מתקדם ואיכותי

רוצים לשמוע עוד ולבצע עבודת דיטיילינג שלא תשכחו? היכנסו לאתר של טורבו ווקס, התרשמו מהעובדות השונות והתקשרו ל-054-7243804

בשיתוף טורבו ווקס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully