וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי תו ירוק ובדיקות לילדים - ארוחת שף אישי עד מפתן ביתכם, חוויה קולינרית מומלצת

בשיתוף נתי נייזוב

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 11:22

ארוחות שף פרטיות בבית הלקוח הן כבר לא עניין לעשירים בלבד, ובית שאת מאז פרוץ הקורונה לחיינו. השף נתי נייזוב מספק ארוחות מגוונות עם טאץ' בוכרי שלא תשכחו במהרה

מנות שף גורמה אצלכם בבית. ברק רדונסקי,
מנות שף גורמה אצלכם בבית/ברק רדונסקי

בשנתיים האחרונות, מאז פרוץ מגפת הקורונה, גדל משמעותית הביקוש להזמנת שף פרטי לארוחות אינטימיות בבית. אם לפני כן הזמנת שף פרטי נחשבה פריבילגיה של העשירים בלבד, היום יותר ויותר אנשים מגלים שהנוחות והיוקרתיות של ארוחות שף אישיות לא באמת עולה ביוקר, בעוד החוויה הקולינרית שתחוו בהחלט שווה את המחיר. פגשנו את השף נתי נייזוב, שמציע תפריט עשיר ומגוון עם טאצ' בוכרי ופיוז'ן ישראלי. היכונו להזיל ריר...

הכירו את השף האחראי על סעודות בלתי נשכחות

נתי נייזוב בן ה-28 הוא שף שנולד אל המטבח, נשם את ניחוחות הבישולים של אימו ובילה עימה לא מעט זמן בעבודתה כשפית, כמובן. באופן מקצועי שף נתי עוסק בתחום כבר 10 שנים, צבר רזומה עשיר וניסיון רב ולאחרונה התחיל להציע את שירותיו כשף פרטי לאירועים ושמחות גדולים וקטנים כאחד.

ארוחת שף אישי אצלכם בבית. ברק רדונסקי,
ארוחת שף אישי אצלכם בבית/ברק רדונסקי

"התחלתי לעבוד במטבח בגיל 14 עם אמא שלי, שהייתה בזמנו שפית במסעדת פינת השלושה", נזכר השף נתי. "כנער מתבגר פחות השקעתי בלימודים ותמיד רציתי ללמוד לבשל, בשלב מסוים אמרתי לה 'אם אני לא הולך לבית ספר לבישול, אז אני לא הולך ללימודים בכלל', אז אמא שלי הסכימה לרשום אותי לבית ספר לבישול. רכשתי השכלה מקצועית גבוהה באורט צריפין ותדמור, לאחריהם התחלתי לעבוד בבתי קפה. לאט לאט נכנסתי למסעדות, גני אירועים - בהתחלה בתור שוטף כלים, מלצר, טבח ולאט לאט הגעתי למקום בו אני נמצא היום.

"לפני 5 שנים אבא שלי עבר אירוע מוחי קשה, אני ואחיי התכנסנו יחד כדי לתת להוריי אוויר לנשימה והפכנו למפרנסים הראשיים של הבית. עד האירוע אבא עבד כנהג מונית ועד היום אינו יכול לחזור לעבודתו. למדתי המון בשנים הללו, האתגרים שהתמודדתי איתם לימדו אותי תעוזה ואומץ להתפתח אישית ומקצועית והעניקו לי איזון לחיים האלו והמון הוקרת תודה על הקיים".

במהלך השנים עבר השף נתי השתלמויות רבות בפריז, מספר קורסים מזורזים וצבר הרבה ניסיון במטבחים בארץ - קצביות, גני אירועים, חנויות דגים ומסעדות. ב-4 שנים האחרונות הוא היה השף הראשי במאריס בשוק הצפון, ולפני כן עבד כשף של קבלת פנים באולם האירועים סרווז'ה.

שף פרטי לכל האירועים - השף נתי נייזוב

מאילו מטבחים וטעמים מושפע האוכל שלך?

"בהיותי בוכרי, העדה מאד השפיעה על המנות שלי. בכל מנה שלי יש טאצ' בוכרי עם פיוז'ן ישראלי. ההורים שלי עלו מטשקנט, אמא שלי שפית מכינה אוכל בוכרי אותנטי ומגיל קטן הייתי מתגנב לסירים במטבח ושואב מהם השראה למנות מגניבות ומעניינות. אני עושה גם אירועים לעדה הבוכרית, כמובן", מסביר השף נתי.

התפריט הראשי של השף מגוון ועשיר וכולל, בין היתר את המנות הבאות:

- לחמי מחמצת על טאבון, פרנה מרוקאי על גחלים, בייגל ירושלמי ולחם שום עסיסי

- מטבלים עשירים לבחירה - שום קונפטי, פסטו בזיליקום, עגבניות מגורדות ושמן זית וממרח ארטישוק אגדי

- בין המנות הראשונות ניתן לבחור קרפצ'יו פילה בקר בחומץ בלסמי ושמן זית, כרובית צלוייה מתובלת בטחינה ליים, שווארמה הודו על לאפה פתוחה, עראייס טלה, סיגר חלקי פנים, באן אסאדו וסלט שורשים יפני, חלת אונטריב מפורקת עם איולי קארי וביצת עין נוזלית, סלט שוק וארטישוק צלוי ברוטב ויניגרט חרדל, סלט אנביד ברוטב שמפניה וויניגרט תותים, סשימי סלמון בקולי של מנגו, סשימי טונה אדומה בקרם פלפלים, פיתה טרטר במילוי מיקס דגי ים וירקות שורש, סביצ'ה סלמון בנוסח פרו עם ירוקים וטוגראשי, שווארמה דג ים על טורטיה שרטופה וירוקים, ברוסקטה כבד אווז עם ריבת שרי ניוקי אסאדו ברוטב ציר בקר ועוד

- המנות העיקריות מחולקות למנות בשר ודגים, וכוללות חזה אווז עם קרם שורשים וסלט עלים, סטייק אנטריקוט מיושן עם פרחי ברוקומיני ובטטה מדורה, צלעות טלה בייבי על סלט עלים ופירה בטטה סגולה, פילה בקר עם פירה צרפתי קלאסי וירקות גינה צלויים, דנבר קאט נתח יפני עסיסי ומשויש על קרם כרובית צימצורי וקומפי, טריו מנת בשר משולשת הכוללת פילה בקר, צלעות טלה וכבד אווז ברוטב יין ופירה קלאסי, פילה לוקוס על קרם בטטה ואפונת שלג, פילה מוסר ים על ניוקי עבודת יד איטלקי, פילה סלמון במיסו הדרים עם סלט אצות, פילה בר ים סלט ים תיכון ופילה דניס פולנטה תירס ברוקולי

- בין הקינוחים ניתן להתענג על סופלה שוקולד, מילפיי קרם פטיסייר, עוגת גבינה ופירורים ופנקייקים שמנמנים

אוכל ים תיכוני עם נגיעות צרפתיות. עומר שרור,
אוכל ים תיכוני עם נגיעות צרפתיות/עומר שרור

ארוחת שף אישית - כיצד זה עובד?

מטרת הקונספט של ארוחת שף אישי, היא חווית סעודה אחרת בליווי נוחות מירבית ולכן השף נתי מביא את המסעדה ללוקח הביתה, כולל את כל הציוד הנדרש, כך שהלקוח לא צריך לעשות כלום - מהקניות עד הכלים.

"אני עושה ארוחות שף פרטיות למגוון עצום של אירועים", מפרט השף נתי, " החל מחתונות, בר\בת מצוות, אירועים מצומצמים ל-10 אנשים, אירועי שף מגניבים סטייל אירועי גריל, אירועי סושי, דגים, טאבון ועוד. ברוב אירועים אני מגיע למקום עם מטבח קיים, אבל אם צריך לעשות אירוע בשטח אז אפשר לעשות בנייה של מבטח, להביא תנורים, גז וכל הנדרש".

השף נתי כמובן לא מתפעל לבדו את כל האירוע, הוא מגיע יחד עם צוות עובדים ומלצרים וכל הציוד הדרוש להקמת והגשת הסעודה. "אני רוצה להעביר את עצמי בצלחת, מבחינתי הטעם והנראות של המנות חשוב, אך גם האווירה. מבחינתי אני צריך לבוא ולתת מעבר לאוכל, להעניק משמחת החיים שיש לי ולתת את עצמי, טעימה מהבן אדם שאני - וכך אני מגיע, אני בא לארח ולעשות להם טעים בבטן".

מופע קולינרי בלתי נשכח. ברק רדונסקי,
מופע קולינרי בלתי נשכח/ברק רדונסקי

לסיכום, אם אתם מתכננים מפגש אינטימי עם המשפחה או החברים, חגיגות ביתיות ואירועים - עם השף נתי תהנו מראש שקט בכל הנוגע לאוכל והגשתו, מאוכל ים תיכוני עם נגיעות צרפתיות וחווית אירוח בלתי נשכחת. ,מאשקלון, דרך ירושלים ועד טבריה ונצרת - השף נתי יגיע עם צוות העובדים המנוסה, חיוך רחב ואוכל שופע ומזמין. לפרטים נוספים חייגו 0548191906 או בקרו באינסטגרם.

בשיתוף נתי נייזוב
  • עוד באותו נושא:
  • שף אישי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully