וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונליין שמונליין - האם אפשר לדבר דיגיטל בשפה שכולנו מבינים?

בשיתוף אונליין שמונליין

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 11:53

הכירו את אונליין שמונליין, משרד פרסום דיגיטלי שמייצר רעש ברחבי הדיגיטל ועושה פלאים דיגיטליים לעסקים. מבעלי המשרד ועד אחרון העובדים, באונליין שמונליין מדברים דיגיטל בשפה שכולנו מבינים - פגשנו את אופק לוי המייסד והמנכ"ל בפועל לשיחה צפופה על דיגיטל שמדיגיטל

עוגת הפרסום הישראלית. ShutterStock
דיגיטל/ShutterStock

''הרעיון התחיל מתוך צורך פרטי שלי, עבדתי אז בעולם התאטרון ואני זוכר שניסיתי לייצר איזושהי מערכת מורכבת באנטרנט, המפגש הראשוני שלי עם העולם הזה היה קשה: אנשים זורקים מושגים באוויר שאפשר להסביר בשפה פשוטה לגמרי, בוחרים לבלבל את הלקוחות. אז לקחתי את המושכות והתחלתי ללמוד, וזה מה שאני עושה היום: דיגיטל לאנשים שרוצים שידברו איתם בגובה העיניים''.

מכאן השמונליין?

''מכאן השמונליין לגמרי. חוץ מזה שזה שם קליט מאוד ואנחנו מקבלים תגובות מעולות על השם''.

איך היית מגדיר את ההתמחות של המשרד שלכם?

''אנחנו מומחים בכל מה שקשור לאונליין - אנחנו בונים אתרים, מביאים אותם לקדמת הבמה בגוגל, מנהלים עמודים ברשתות החברתיות (הסושיאל מדיה) ואפילו בונים אפליקציות''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נשמע מדהים, איפה הקאטצ'?

''חם בדובאי למות''.

משרד הפרסום הדיגיטלי אונליין שמונליין מונה גם עוד שני סניפים מחוץ למדינתנו הקטנטנה - סניף בוטיק במילאנו וסניף בדובאי.

''תל אביב מדהימה והיא לנצח תהיה הבית שלנו, אבל הדיגיטל הוא חוצה גבולות, אז למה שאנחנו נשאר רק בגבולות הארץ? השירות שאנחנו נותנים הוא מעולה בכל קנה מידה, גם בקנה המידה העולמי, אנחנו לגמרי שואפים להתרחב''.

ספר לנו על מותג אחד שהפתיע אתכם, שלא ציפיתם לו

''אנחנו רגילים לעבוד עם ברנדים גדולים כמו מכבי שירותי בריאות, ניקולודיאון, אמישראגז סולאר וכו' , רוב המותגים האלה הם מהארץ. אבל כשיונדאי דובאי יצרה איתנו קשר הרגשנו שאנחנו כבר מתקדמים לשלב אחר. עשינו להם את הסושיאל שהיה מוצלח ביותר, זה היה תענוג''.

מה תהליך העבודה שלכם כשאתם נגשים לעבוד עם עסק שטרם דרך בדיגיטל בצורה מקצועית?

''קודם כל ומעל הכל אנחנו עושים שיחת איפיון - בשיחה הזו אנחנו בעצם חוקרים לעומק את המוצר מכל הזוויות האפשריות: מי קהל היעד שלו, איזה צורך הוא בא לשרת, מה ההרגלים של הלקוחות של המוצר הזה, מה המטרות שלנו כעסק לטווח הרחוק -ממש שיחה שממפה את הצרכים, המגבלות והרעיונות של בעל העסק, ואז אנחנו תופרים לו חליפה על פי מידה''.

אופק לוי. יח"צ,
אופק לוי/יח"צ

מה קורה כשיש מגבלות תקציב?

''תמיד יש מגבלות תקציב, גם למותגים הגדולים ביותר שעבדנו איתם תהיה מגבלת תקציב מסוימת - בדיוק מהסיבה הזו אנחנו משקיעים בצוות מאוד מאוד ורסטילי שיודע לעשות את הסוויץ' בהתאם למגבלות הקיימות. חשוב לי לומר כאן בקול רם: אנחנו לא מפחדים מתקציב, הפוך! תקציב מאפשר לנו להבין את גבולות הגזרה שלנו, ולכן גם אם אתם בעלי עסקים עם תקציב יחסית נמוך אנחנו ממליצים שתגיעו, ונראה איך אפשר לסייע''.

אתה יכול לתאר לקוראים שלנו מה אחוזי ההצלחה בדיגיטל?

'' קשה לשים את האצבע מכיוון שבעיקר מדובר בעניין של אסטרטגיה. אתה יכול לבנות קמפיין שיווקי מדהים ואתר אינטרנט יפייפה ובלתי נשכח, אם הקהל שלך לא בדיגיטל, לא תצליח. וזו כבר המקצועיות שלי כבעל משרד דיגיטל ושל הצוות שלי לומר מה מתאים ומה לא מתאים, מה יעבוד ומה לא יעבוד.

"אנחנו מאוד מקפידים על שיח פתוח וכן עם הלקוחות, היו לי לקוחות שאמרתי להם ''אין לך מה לחפש בסושיאל מדיה אין לך שם קהל'' והיו לי לקוחות שהייתי צריך ''לנער'' ולהבהיר להם שבלי בניית אתר באנטרנט הם בעצם לא קיימים, אלו שיחות שמתקיימות די הרבה במטרה לקדם את העסק באמת עד כמה שאפשר, קשה לתחמן את הדיגיטל (וספציפית גוגל) , הוא רואה הכל''.

איך הדיבור בגובה העיניים שלכם מועיל לעסקים בסופו של דבר?

''אני לא מתיימר, בעל העסק מכיר את העסק שלו הכי טוב, מה יועיל לשני הצדדים אם אדבר עם הלקוח שלי בשפה שהוא לא מבין? בסופו של דבר הלקוח צריך להכיר את המושגים ואת הרעיונות הבסיסיים מאחורי המוצרים שאנחנו מפתחים ומייצרים, רק דרך שיתוף הפעולה הזה ותקשורת מלאה נוכל לייצר נכסים דיגיטליים משמעותיים''.

איזה טיפ אתה יכול לתת לעסקים בתחילת דרכם שמחפשים את עצמם בעולם הדיגיטלי?

''לא לוותר על בניית אתרים בשום אופן, ולפעול בכל החזיתות. אם אתם רוצים להגיע להכרה בקרב קהל היעד שלכם, הצטרפו למשרד פרסום דיגיטלי (היי, אנחנו אופציה מעולה) ובנו אסטרטגייה שפועלת רוחבית: סושיאל, בניית אתרים, קידום מכל הסוגים, פה לאוזן - עסקים שהם פרווה הם עסקים שנבלעים בעולם הדיגיטלי המשתנה, שיהיה לכם המון בהצלחה ואנחנו כמובן נשמח לסייע לכל דורש!''

בשיתוף אונליין שמונליין
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully