וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל קבוצת דראקו: "פיתחנו את הסטרימר המושלם לעידן החדש בטלויזיה. עם GOtv כל טלויזיה הופכת לטלויזיה החכמה המתקדמת ביותר"

בשיתוף קבוצת דראקו

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 14:19

אם סטרימרים נתפסו עד היום כמכשיר לחובבי גאדג'טים, באה GOtv והופכת את החוויה לכל כך פשוטה ונוחה. הוסיפו לכך ביצועים מעולים, והסטרימר החדשני הופך לרכיב ליבה בסלון שלכם. בדקנו ושוחחנו עם מנכ"ל דראקו, גלעד נתיב

GOtv. דראקו,
GOtv/דראקו

מה אתם כבר רוצים אחרי יום ארוך? לצאת לריצה? אימון TRX? ערב חברים? כל זה נחמד. אבל ברוב הערבים אנחנו פשוט רוצים להשתקע בספה, להדליק את הטלוויזיה, ולתת לה לסחוף אותנו לעולמות אחרים. טלוויזיה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, ולכן אנחנו רוצים שהיא תהיה נגישה ופשוטה ככל הניתן. בדיוק כמו המיקרו, המקרר, ומכונת האספרסו - דברים צריכים לעבוד בשבילנו, ולא להיפך.

סטרימר חכם באמת

בחברת דראקו מבינים אותנו, אוהבי הטלוויזיה, היטב. לכן הם דאגו לפתח את הסטרימר החכם והידידותי ביותר בשוק - ה- GOtv, המבוסס על מערכת הפעלה אנדרואיד 10. דראקו אחראית על פיתוח וייצור חלק גדול מהנתבים והממירים של חברות התקשורת הגדולות, ומוצר שלה היה כנראה גם בסלון שלכם. החברה הזו מכירה את צרכני הטלוויזיה מקרוב, ולכן אין זה מפתיע שדווקא היא משיקה את GOTV שמחזיר את הפשטות לממשק שבין האדם לטלוויזיה שלו.

שאלנו את גלעד נתיב, מנכ"ל קבוצת דראקו, איזו בשורה אתם מביאים לשוק?

"יש היום הרבה סטרימרים שקוראים לעצמם חכמים. למעשה, כל מכשיר שמתחבר לרשת מקבל את הכינוי הזה, כולל קומקומים שרק מחמים מים. אבל מתוך ההיכרות שלנו עם השוק, הבנו שאנשים מחפשים סטרימר חכם באמת, שעובד עבור המשתמש. כזה שיהיה פשוט להפעלה, יתמוך בכל המאפיינים ישר מהקופסא, ויספק את הביצועים הכי טובים. לדוגמא, ה- GOTV מספק סטרימינג ב- 4K בקלות, כי לא התפשרנו בשום מקום על ביצועים. בפיתוח שלו הסתכלנו גם על הצרכים היום, וגם קדימה".

מאפיין קטן, אבל אחד שמדגים את המחשבה שהוקדשה לאיכות הצפייה שלנו, הוא כניסת האינטרנט הקווי. בעוד סטרימרים רבים מספקים חיבור WiFi בלבד, חיבור הרשת הקווי מבטיח צפיה חלקה ויציבה יותר, גם בחדרים שרחוקים מנקודת האינטרנט.

גלעד מוסיף "היה לנו חשוב שהלקוח ירגיש שהסטרימר מתחבר לטלויזה באופן מלא, ושילבנו בו תכונה ייחדית של שלט חכם. בעזרת השלט של הסטרימר GOtv ניתן לשלוט בקלות גם על הטלויזיה וכך להנות מחוויה צפיה מלאה."

גלעד נתיב, מנכ"ל דראקו - מפתחת GOtv. דראקו,
גלעד נתיב, מנכ"ל דראקו - מפתחת GOtv/דראקו

GOFAR: סטרימר שישרת אתכם שנים קדימה

החומרה החזקה של GOtv נבדקה ואושרה על ידי גוגל לשימוש בגרסת אנדרואיד 10, המתקדמת ביותר בישראל. הוא גם מוכן לגרסאות הבאות של מערכת ההפעלה. אם תבדקו סטרימרים אחרים בשוק, גם חלק מהמובילים ביניהם, תופתעו לגלות שהם מפעילים גרסאות ישנות בגלל מגבלות החומרה שלהם. המשמעות היא, בין היתר, שבסטרימרים כאלה תופענה מגבלות בשימוש באפליקציות של ספקי תוכן בינלאומיים בעתיד ויחסרו בהן מאפיינים מתקדמים.

GOtv" נבדק ואושר לשימוש גם על פי הדרישות המחמירות של נטפליקס ואמזון פריים, שרוצות להבטיח שהצופים שלהן מקבלים את החוויה שלהם כמו שתוכננה להיות. מאחר ואנו לא מתפשרים על ביצועים, הלקוחות שלנו גם יודעים ש- GOtv תעבוד בעתיד גם עם גרסאות חדשות של אנדרואיד, וגם תהיה תואמת לספקי התוכן שצפויים להיכנס לשוק הישראלי, כמו דיסני+, HBO ואחרים", מוסיף גלעד.

אחרי שצללנו לתוך הקופסא השחורה והאלגנטית של GOtv, אפשר לקחת צעד אחורה ולהתרשם מהמחשבה שהוקדשה לחווית השימוש. ההפעלה של המכשיר היא קלה ופשוטה. למעשה היא כל כך נוחה, שכיף לקחת אותו לכל מקום, כמו לסופשבוע בצימר - רק לחבר אותו למסך ול- Wi-Fi ולקבל את כל התוכן שאנחנו אוהבים- כך שהטלוויזיה שלך הולכת איתך.

המחשבה על ידידותיות למשתמש מתבהרת במיוחד כאשר לוקחים ליד את השלט. בולטים בו שני כפתורי כיבוי והפעלה, האחד לסטרימר והשני לטלוויזיה, כך שאין צורך ללחוץ על כפתור נוסף (ובטח לא להחליף שלטים) כאשר רוצים להפעיל ולכבות את המכשירים. המערכת החכמה גם יודעת לזהות לבד את סוג הטלוויזיה וזאת בזכות ציוד השלט בטכנולוגית אינפרה אדום. כחלק מכך, מהנה לגלות שכפתורי עוצמת השמע שולטים בטלוויזיה עצמה, כך שלא נתקלים במצב נפוץ ומעצבן בו מגבירים מכשיר אחד, אבל לא שומעים כלום כי המכשיר השני בעוצמה שקטה.

תכנון חכם נוסף שנובע מהיכרות המפתחים עם הקהל הישראלי אפשר למצוא בכפתורי קיצור הדרך לשירותי התוכן הפופולריים בישראל: Netflix, Amazon Prime, YouTube וחנות האפליקציות של Google - באם חשקה נפשכם להוריד כל אפליקציית תוכן הזמינה בה- מסוג הדברים שגורמים לך לשאול, למה לא חשבו על זה קודם? במקום לחזור לעמוד הבית, לדפדף בין השירותים, אתה פשוט מזנק למיקום שרצית להגיע אליו. חכם אמיתי, כבר אמרנו?

GOtv. דראקו,
GOtv/דראקו

מה היתרונות הנובעים מכך ש- GOtv הוא פרי פיתוח ישראלי?

גלעד: "מעבר לכך שהסטרימר נבדק אל מול כל ספקי הטלוויזיה הרב ערוצית וספקי התוכן הישראלים, ה-GOtv מגיע עם מוקד תמיכה בעברית. ההתקנה היא מאוד פשוטה, ואחרי שמתקינים נדיר שצריך תמיכה. אבל לפעמים בכל זאת דברים לא מסתדרים, ואז זה פשוט כיף לדעת שיש מישהו שדואג לך. אפשר ליצור קשר בטלפון או בוואטסאפ, ולהתחיל לצפות במהירות. מבחינתנו זה חלק בלתי נפרד מחוויה פשוטה וידידותית לכל משתמש".

מה אתה יכול לספר על השוק כרגע? מי בכלל רואה טלוויזיה?

גלעד: "כיום, למרות עלייה מסיבית בשימוש במכשיר הסלולאר, מכשיר הטלוויזיה היה ונשאר הלב וכוכב הבידור בבתים".

"בהתאם לנתוני המחקר הבינלאומיים - צפייה בתכנים לפי דרישה (VOD או סטרימינג) הפכה פופלארית לפחות כמו הטלוויזיה המסורתית (לינארית בשמה המקצועי) ומרבית הצופים משתמשים כיום ביותר מ-2 פלטפורמות סטרימינג בנוסף לשירותי הטלוויזיה המסורתיים. ברוב המקרים מדובר על צפייה של שלוש שעות יומיות לפחות. לא מדובר רק בנטפליקס ושירותים אחרים, שחלקם עדיין לא הגיעו או נמצאים בחיתולים בכל הקשור לישראל. גם את המוזיקה שלנו בבית רובנו צורכים דרך אפליקציה כזו או אחרת, שלא לדבר YouTube שכבר מזמן הפכה לפלטפורמת צפייה ושמיעה קבועה לכל דבר".

"לאור זאת, סטרימר חזק שיכול לדלג במהירות בין הפלטפורמות השונות ובין התכנים, ולהביא אותם אל המסך ללא שיהוי הופך להיות פריט חובה, אפילו אם לצופה יש גם טלוויזיה חכמה. מעברים איטיים הם המקור לתסכול הצופים ואת זה ניתן לפתור".

GOtv. דראקו,
GOtv/דראקו

ורגע, למה בכלל GOtv? מאיפה הגיע השם?

גלעד: "השם מגיע מארבעת העקרונות המרכזיים שראינו לנגד עינינו כשהתחלנו לעבוד על הסטרימר.

פשטות - GO זו פעולה פשוטה וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים לשדר, משוכלל, אבל פשוט. להפוך כל טלוויזיה לחכמה או חכמה יותר בצורה פשוטה ונוחה למשתמש. רוצה להפוך את הטלוויזיה לחכמה? פלאג אנד פליי - פשוט לך על זה.

חופש - חשבנו על ללכת וללכת רחוק. להתחבר לכל עולם התוכן העצום שקיים כיום. האפשרויות של בחירת הפלטפורמות כיום רבות ומגוונות וסטרימר חזק יכול לתת גישה מצוינת אל כולם

ורסטיליות - סטרימר הוא לא רק האמצעי לחיבור לתכנים, זה העבר. היום סטרימר חכם ייכול לשמש כפתח כניסה לעולם מדיה מגוון- תכנים, מוסיקה, משחקי אונליין ואפילו למידה מרחוק.

קלות- להפוך את המוצר להכי נגיש וקל לתפעול . זה מה שמוביל אותנו. אז עבדנו על סטרימר עם ההתקנה הקלה ביותר שיש והחלטנו להקים שירות תמיכה בארץ, בעברית ובזמינות מירבית".

GOtv. דראקו,
GOtv/דראקו

ה-GOTV רק הושק, אבל מה התוכניות שלכם להמשך?

"אי אפשר לחשוף יותר מידי, אבל אנחנו בהחלט הולכים להרחיב את מגוון היכולות לשימושים חכמים נוספים בבית. כבר כעת המכשיר תומך ביכולות לימוד מרחוק ולמעשה יכול להפוך את הטלוויזיה למחשב לטובת הלימוד מרחוק (בתוספת מצלמת רשת), ונרחיב את היכולת הזו לאור הדרישה הגוברת ובהתאם להתפתחות במערכת החינוך, בעקבות ההתמודדות עם הקורונה. בעתיד יתווספו פיצ'רים נוספים".

כמה זה עולה?

אם בעבר סטרימר נתפס כגאדג'ט לחובבי טכנולוגיה, אפשר בהחלט לסכם ולומר שה- GOtv, עם החוכמה שהוטמעה בו, שם אותו כמרכיב ליבה במערכת הבידור הביתית. הדברים נכונים במיוחד לאור עלות של עד- 330 ₪ בלבד. אפשר לומר שה- GOtv הוא חובה למי שהשקיע במסך הטלוויזיה שלו כמה אלפי שקלים, מגלה לאחר שנה או שנתיים שהמערכת החכמה שלה אינה עדכנית, ורוצה עדיין לחוות את הצפייה שהוא אוהב ואף מעבר לכך.

טלויזיה בוחרים לפי איכות המסך ומוסיפים את הסטרימר GOTV שתהיה הכי חכמה שיש.

מתנה מושלמת - לשנת הלימודים ולחגים

GOTV בהחלט עומד לככב בעונת החגים הקרבה כמתנה. בזכות פשטות ההפעלה והתמיכה המובנית בכל השירותים, וגם בזכות מחיר נוח, הוא מתנה מצוינת להעניק לחברים, הורים ובני משפחה. הרי כולנו רוצים שהטלוויזיה שלנו תהיה יותר חכמה ותתחבר לעולם החדש בקלות.

למידע נוסף: GOtv.co.il

בשיתוף קבוצת דראקו
  • עוד באותו נושא:
  • סטרימר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully