וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SMART PLUMBERS מציגים - ייבוש תת רצפתי מהיר בישראל

בשיתוף SMART PLUMBERS

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 15:51

ייבוש תת רצפתי בטכנולוגיהSMART HPV מבוסס וואקום לריכוז הנוזלים והלחות. אז מתי צריך, איך זה מתבצע וכמה כסף זה חוסך לכם?

ייבוש תת רצפתי SMART HPV. יח"צ,
ייבוש תת רצפתי SMART HPV/יח"צ

לאחר נזילה מצנרת מים, דלוחין, איטום או הצפה ישנה הצטברות של רטיבות כלואה מתחת לריצוף אשר נשארת ספוגה במצעים חול/סומסום ולכן גם לאחר תיקון מקור הנזק הרטיבות ממשיכה. עד היום היו שלל פתרונות שיפוץ וייבוש בעזרת תותחי חום וכדומה אשר גרמו להוצאות כספיות גבוהות וחוסר נוחות מכיוון שלא ניתן לגור בזמן התהליך בבית.

כיום בעזרת SMART HPV מבוסס וואקום ניתן לבצע ייבוש רטיבות כלואה מתחת לריצוף ללא הרס, ללא חימום וללא מעבר דירה. פעולת הייבוש החכמה שלנו תשאב את הלחות ואת הרטיבות מתחת לריצוף ותעביר בתצורה אוטומטית את הכול לצנרת הביוב הביתית. פעולת הייבוש החכמה גורמת לייבוש מהיר עד פי 5 משיפוץ ועד פי 3 מייבוש סטנדרטי.

4 שלבים לפתרון הייבוש החכם של SMART

1.בדיקת אחוזי לחות למצע חול/סומסום לפני תהליך ייבוש

2. בניית תוכנית ייבוש תת רצפתי מותאמת אישית ללקוח

3. התקנת מכונות הייבוש תת רצפתי

4.בדיקת אחוזי לחות בסוף הייבוש על מנת לקבל את התקן

1.בדיקת אחוזי לחות למצע חול/סומסום לפני תהליך ייבוש

בדיקת אחוזי לחות למצעים, התקן בחול הוא 6% לחות ובסומסום 3% לחות. הבדיקה תתבצע דרך קידוחי כוס יהלום 40 מ"מ במקומות נסתרים לדוגמא מתחת לארון, שידה, שטיח, מאחורי דלת וכדומה. משם תילקח דגימה ולאחר מכן בדיקת המצעים תבוצע על יד מכשיר למדידת אחוזי לחות לפי התקן הישראלי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

2. בניית תוכנית ייבוש תת רצפתי מותאמת אישית ללקוח

בבניית התוכנית לייבוש תת רצפתי נשאלות השאלות האם הלקוח ומשפחתו מתגוררים בבית או רוצים לגור בתהליך הייבוש ולפי בדיקת אחוזי הלחות ידע הצוות בשטח להתקין את מערכות הייבוש החכמות במיקומים נכונים על מנת להאיץ את תהליך הייבוש ללא שבירת שגרת החיים וללא מעבר דירה.

3. התקנת מכונות הייבוש תת רצפתי

ההתקנה תבוצע על ידי חברתנו ויתקינו מכונות ייבוש תת רצפתי SMART HPV ההתקנה תבוצע על ידי הצבת מכונות ייבוש וחיבורם לקידוחי כוס יהלום 40 מ"מ על ידי צנרת גמישה ומדולרית. חיבורי כוס יהלום 40 מ"מ יבוצעו במקומות נסתרים כמו בבדיקות אחוזי לחות במקומות נסתרים מן העין מתחת לארוך, מקרר, ספה וכדומה. במידת הצורך נוסיף מכשירי ייבוש נוספים לפי הצורך בתוכנית.

4.בדיקת אחוזי לחות בסוף הייבוש על מנת לקבל את התקן

התקן כאמור 3% אחוזי לחות בסומסום ו6% לחות בחול. אנו לא נעזוב את תהליך הייבוש ולא נסיים ללא הגעת הדירה לרמת הלחות התקנית. הבדיקה תתבצע על ידי לקיחת דגימה מן הפתחי כוס יהלום 40 מ"מ ובדיקתה במכשיר למדידת אחוזי הלחות.

אנו ב- SMART PLUMBERS נפסיק את תהליך הייבוש רק אחרי הגעה לאחוזי הלחות אשר עומדים בתקן.

בשיתוף SMART PLUMBERS
  • עוד באותו נושא:
  • רצפות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully