וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקומונים ואתרי החדשות של חברת עט תקשורת

בשיתוף עט תקשורת

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 15:24

חברת עט תקשורת היא בעלת אתרי חדשות ומקומונים בכל רחבי הארץ שמביאים את כל המידע העדכני והמעניין ביותר של הערים: קרית מלאכי, בית שמש, רמת השרון, חדשות בת ים, הצפון, הדרום, ראשון לציון והסביבה, בית קטן בערבה, המושבים, השרון, גדרה, מודיעין, רעננה וצור יגאל

אילוסטרציה של עיתונים. ShutterStock
עיתונים/ShutterStock

האתרים אותם מפעילה חברת עט תקשורת המתמחה בהקמת אתרים וקידום אורגני מביאים מידע עדכני וחשוב על לא מעט אזורים בישראל. כך למשל במקומון חדשות בת ים תוכלו למצוא את החדשות המעניינות ביותר על העיר.

בין המדורים באתר: מדור קהילה בו תמצאו שלל כתבות על הנוער האיכותי של העיר בת ים, הסטודנטים ועוד. בין השאר באתר קיימים מדורים נוספים ובהם: מדור התרבות המציע שפע של פעילויות מעניינות ומופעים המתרחשים בעיר. מדור הנדל"ן, העסקים המקומיים, צרכנות וספורט, ואיך אפשר בלי קצת רכילות.

במדור הרכילות המעניין במיוחד, נוספה השבוע כתבה קשה אך חשובה אודות התעללות בכלב. העיריה בבת ים לא אדישה למקרים מהסוג הזה וטיפלו במקרה במלוא הרצינות הנדרשת, האדם המתעלל נעצר.

במקומון חדשות קרית מלאכי תוכלו לגלות על התפרצות מחלת הקורונה בעיר, מהו מזג האוויר בעיר הדרומית ואיזה פרוייקט חדשני קידם אגף הנוער העירוני.

להישאר מעודכנים על המפה

חפשו כבר עכשיו את המקומונים הייחודיים והישארו מעודכנים בחדשות הרלוונטיות למקום מגוריכם. האתרים פועלים כמעט בכל הגזרות החשובות בארץ והכתבות מגוונות ומציעות מגוון רחב של מידע ועדכונים שוטפים על החיים בערים הגדולות בישראל.

בצפון ובדרום

באתרים של עט תקשורת מושג ה"פריפריה" שייך לעבר. היום הערים הרחוקות נחשבות למובילות הייטק, רפואה, חינוך ועוד. באתר הצפון תוכלו למצוא כתבות על כל האירועים החשובים, אם מדובר בפסטיבלים ומקומות תיירותיים ואם בכלכלה המקומית ובהתפתחות דור העתיד של הצפון. מהצפון תצא הבשורה.

כמו כן תוכלו למצוא באתר הדרום חדשות מעודכנות לא רק בחודש פברואר בזמן דרום אדום הדרום משגשג, פעילויות פנאי בשפע, תיירות, צרכנות ועולם קולינרי עשיר הם רק חלק מהשפע שמציע הדרום, כנסו לאתר ותהנו משלל המלצות חמות על כל מה שכדאי להכיר ולדעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ערי המרכז

ערי המרכז משתנות בתדירות גבוהה ומתפתחות מהר. כל הפרויקטים הכי חדשים, הנדל"ן אשר צפוי להצליח, הקהילות המשגשגות והפעילויות העירוניות, נמצאים בכתבות האתר. כנסו עוד היום כדי להישאר מעודכנים בכל מה שקורה ממש מתחת לאף בעיר שלכם. בין אם אתם גרים ברעננה או מודיעין, חולון או ראשון לציון, וודאי יש דברים שלא ידעתם על קיומם, וחבל. דרך האתר תמצאו את כל מה שיכול להיות רלוונטי לחיים שלכם בעיר.


קבלו את הרשימה המלאה של המקומונים המתעדכנים מדי יום ע''י עיתונאים מוכשרים

חדשות קרית מלאכי

חדשות בית שמש

חדשות רמת השרון

עירוני בת ים

חדשות הצפון

חדשות הדרום

חדשות ראשון לציון והסביבה

חדשות בית קטן בערבה

חדשות המושבים

חדשות השרון

עירוני גדרה

מקומון מודיעין

מקומי

דתי רעננה

חדשות צור יגאל

בשיתוף עט תקשורת
  • עוד באותו נושא:
  • מקומונים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully