וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולים לרשת של האינטרנט

בשיתוף עט תקשורת

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 15:40

תחום הקמת האתרים והקידום האורגני כבש את עולם הדיגיטל בשנים האחרוונת לאור היכולת למדוד תוצאות ויחס של עלות מול תועלת בין ההשקעה בפרסום לבין התוצאות קבלו רשימה של אתרים שיסייעו לכם לעשות סדר בתחום

אינטרנט מהיר. ShutterStock
אינטרנט/ShutterStock

המדריך לעולם הדיגיטל הישראלי

בעולם דיגיטלי יש חשיבות גדולה למקום ולמיקום שלך. על מנת להתקדם בתחום יש לבנות תמהיל מדויק המשלב אסטרטגיה נכונה, שיווק, פרסום ושימוש באמצעים דיגיטליים המותאמים אישית. בין התחומים הקיימים בשוק הדיגיטל בולטים במיוחד התחומים של קמפיינים מבוססי אינטרנט, קידום אורגני seo, בניית אתרים וקניית קישורים לצורך קידום אורגני בגוגל ובמנועי החיפוש.

קיימים כיום עשרות אתרי תוכן מובילים ונכסים דיגייטליים המשמשים כפלטפורמות פרסום לקידום אורגני ולמטרות שיווקיות. מטרתם הינה לקדם את האתר של הלקוח בגוגל באמצעות קישורים למילות מפתח נכונות שמייצרות גם תנועה לאתר לאורך זמן במנועי חיפוש ותנועה של גולשים ולקוחות פוטנציאליים וגם נוכחות חשובה ונדרשת ברשת.

קבלו המלצות על חמישה אתרים שיסיעו לכם להגדיל את הנוכחות שלכם ברשת.

אינדקס האתרים לבעלי אתרים ועסקים

אחת מהדרכים הטובות ביותר להשיג קישורים חינם לאתרים הינה באמצעות אינדקסים ברשת. אחד מהאתרים האלו הוא www.indexweb.co.il המציע קישורים חינם לבעלי אתרים ובעלי עסקים ומרכז את רשימת אתרי האינטרנט ברשת לפי תחומים וקטגוריות.

פורטל האפליקציות - www.mves.co.il

אפליקציית מובייל או בעברית יישומון הינה למעשה יישום מחשב המיועד לשימוש בסמארטפונים או טאבלטים וזמינים במגוון פלטפורמות להפצת יישומים שהבולט שבהם הוא Google Play של גוגל. את האפליקציות ניתן להוריד הן למכשיר הסלולרי האישי והן למחשבים אישיים ולמחשבים ניידים. חלק מהיישומים הם חינמיים, בעוד שאחרים מוצעים למכירה. פורטל האפלקיציות תוכלו לקבל מידע על אפלקיציות מומלצות לפי תחומים וקטגוריות שונות.

הכל על דפי נחיתה

www.lilachschuster.co.il הינו פורטל המציע כתבות ומאמרים על הקמת דפי נחיתה ודיוורים ישירים המהווים את אחד הכלים המועדפים כיום הן לשיווק ברשת והן לשימור לקוחות בעידן החדש.

www.segevscher.co.il הינו אתר דיגיטל נוסף מומלץ שיסייע לכם למצוא את הדרך בנבכי עולם הדיגיטל הישראלי.

גלישה נעימה

בשיתוף עט תקשורת
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully