וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכונים ומסעדות - כל מה שטעים בישראל

בשיתוף פורטל המתכונים והבשר

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 16:05

עם פריחת העולם הקולינרי הושקו בישראל אתרי מתכונים ומסעדות בהם תוכלו למצוא את כל המידע הקולינרי הרלוונטי ביותר והעדכני ביותר בישראל. החל ממתכונים ועד לסקירות סכיני שף וסוויד

עישון בשר. ShutterStock
בשר/ShutterStock

הכירו את פורטל המתכונים והבשר- https://www.nysteakhouse.co.il/

אתר המתכונים והמסעדות מציע שפע רחב של קולינריה, מסעדות, מתכונים, המלצות וביקורות ומסדר לכם את כל מה שרציתם לדעת בתחום במקום אחד. החל ממתכונים דרך מידע על סוגי סטייקים וההבדלים ביניהם וכלה בסדנאות בשר מומלצות.

קרניבורים? זה בשבילכם

אם אינכם חלק משבט הג'ירפות והטבעונות ובשר חם הנצלה על המנגל הוא כל מה שאתם חושבים עליו בזה הרגע, הגעתם למקום הנכון. באתר המסעדות והמתכונים תוכלו למצוא מידע נרחב ומקיף על כל סוגי הבשר, נתחים, דרכי בישול וצליה וירידה לפרטים הקטנים ביותר בעזרתם של המומחים בהם נעזרנו להכנת הכתבות. זה הזמן שלכם לקחת את המנגל לרמה הגבוהה ביותר, להציג לחברים דרך חדשה של אוכל ביתי. לא עוד סטייק שרוף, מעתה תוכלו להיכנס לאתר המסעדות והמתכונים וליהנות מבשר איכותי ממש כמו במסעדת השף הקרובה לביתכם.

יום הולדת הנה בא - ואני בשר רוצה

בעלך צפוי לחגוג יום הולדת בקרוב? יום נישואין או אולי בר מצווה לילד הקטן במשפחה, כך או כך סדנאות בשר הן הדבר הבא בתחום האירועים בישראל. כדי לשדרג את החוויה שלכם למקסימום דאגנו לכם להמלצות והסברים על התחום החדש ארש פרץ כסערה לחיינו בישראל. מי השפים המוצלחים ביותר בתחום, איפה כדאי לארגן אירוע מהסוג הזה וכמה כל הטוב הזה יעלה לכם? ואיך למצוא מתכוני בשר טובים כל זאת ועוד במדור החדש אירועי בשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

נפנף ביום העצמאות או מכשיר מיוחד לבישול איטי?

מאז קום המדינה עברו הרבה מים בירדן, בעצם לא הרבה אבל המפלס יחסית יציב. חווית המנגל והכנת הבשר הביתית השתדרגה פלאים ולכן אם אתם עדיין תקועים במנגל פחמים ונפנף ומוצאים עצמכם עומדים שעות רבות להכנת הבשר והנקניקיות השרופות בזמן שכל השאר יושבים ונהנים, אנו פה לבשר לכם - לא עוד.

היום יש שלל מוצרים לבשר ולמנגל, ההיקף הוא אדיר וכדי שתדעו בדיוק מה מתאים לכם ואם זה שווה את ההשקעה הכספית, מומלץ להיכנס למדור המוצרים לבשר ולמנגל ולגלות, כמו שאמר אלאדין, עולם חדש.

כנסו לאתר המתכונים והמסעדות שלנו ולא תתאכזבו, אולי אפילו תחזרו לבקר בו בכל פעם שתרצו להרחיב את הידע, לחדש ולהתחדש בעולם הקולינרי אשר מציעות הפרה והתרנגולת, ואולי עוד כמה חיות.

המלצות נוספות על אתרים של מסעדות בתחום:

באתר https://www.elgauchoeilat.co.il/ תוכלו למצוא מידע על המסעדות הטובות בעיר אילת הנחשבת למקום נופש מועדף על הישראלים. אם אתם שומרים כשרות במסעדות אל תפספסו את https://www.agadirkosher.co.il/ ואם בכל זאת בא לכם לגוון עם קצת מתכונים חלביים אל תפספסו את בייגלס אתר הבייגלס של ישראל https://www.sambagels.co.il/ ובו מתכונים חלביים מומלצים.

בשיתוף פורטל המתכונים והבשר
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully