וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופש חופשות ותיירות גם בתקופת הקורונה

בשיתוף עט תקשורת

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 16:39

רוצים לטוס לחול או לטייל בארץ? מחפשים השראה או כיוון לטיול הבא שלכם? הגעתם למקום הנכון

טיסות חופשה חו"ל. ShutterStock
חופשה/ShutterStock

זה הזמן לחופשה כמו שצריך

רוצים לטוס בזמן החגים? רוצים סוף סוף לטייל מחוץ לארץ? או שרוצים לטייל איפשהו בישראל ולא יודעים איפה? הבעיה היא שהרבה אנשים לא יודעים לאיפה הם רוצים לטוס. וזה בסדר גמור! בשביל זה יש את האינטרנט. במקום שתחפשו שעות בגוגל אתרים לטיולים, ריכזנו פה את האתרים הכי טובים לאנשים שמחפשים טיול טוב ומעניין. ולא רק בחול! יש פה גם אתרים טובים לאנשים שרוצים לטייל פה בארץ.

חופשה בישראל

אין על ארץ ישראל. בין טיולים בהרים בצפון לטיולים במדבר בדרום, יש בארץ הכל. רוצים לטייל בארץ אבל לא יודעים לאיפה לטייל? רוצים לדעת על מקומות וטיולים מומלצים? באתר חופשה בישראל תמצאו חופשות וטיולים מגניבים וכיפיים שאפשר לעשות עם משפחה, חברים או לבד. מחפשים מלון או צימר לסוף שבע? באתר הזה יש המון מלונות וצימרים מומלצים. כבר יודעים לאיפה אתם רוצים לטייל? קראו את הכתבה באתר "תכנון חופשה בישראל" ווודאו שאתם באמת מוכנים.

טיולים בניו זילנד

רוצים לטוס לניו זילנד? רוצים ללמוד קצת על ניו זילנד לפני שאתם טסים? זה האתר בשבילכם. באתר הזה תמצאו כתבות לא רק על טיולים בניו זילנד, אבל גם חדשות חשובות ואטרקציות שאי אפשר לפספס אם אתם טסים לשם. באתר אתם גם יכולים למצוא כתבות על מקומות מומלצים וללמוד אליהם לפני או כשאתם שם! זה תמיד חשוב לדעת את ההיסטוריה של מקום לפני שמבקרים בו. מומלץ להיכנס לאתר ניו זילנד למטיילים וללמוד מה ההבדל בין טרקים באי הצפוני לטרקים באי הדרומי. לפרטים נוספים כנסו ל https://www.innewzealand.co.il

חופשה מונגשת - https://www.fly4u.co.il

הנגשה פיזית ומהותית הינה אחד הדברים החשובים עבור אנשים עם מוגבלויות בפרט כאשר מדובר בטיסות בטיולים ובחופשות. באתר הזה יש חופשות וטיולים לכולם. זה לא משנה אם אתה פצוע או אם אתה נכה, באתר הזה יש את הכל. לא רק שיש המון חופשות וטיולים בארץ, אבל אתם גם תוכלו למצו חופשות וטיולים בחול. זה אתר מעולה לאנשים שצריכים שהחופשה תהיה מונגשת. בכתבה על חופשות נגישות בדובאי לדוגמא תוכלו למצוא פרטים על מוניות נגישות, מדריך למעבר נגיש בשדה התעופה וגם אטרקציות נגישות בעיר.וכמובן מדריכים נוספים להכנת טיול לנכים ואנשים עם מוגבלויות.

הבילויים - מדור תיירות ונופש מורחב

לא מצאתם משהו באתרים הקודמים? נסו את מדור התיירות ונופש של אתר הבילויים. זה אתר מומלץ לחפש מקומות לטייל בארץ. תלכו לאתר ותחפשו את העמוד של "תיירות ונופש." יש פה גם הרבה טיולים וחופשות שאתם יכולים לעשות. אם אתם מחפשים מקום עם אוכל טוב, יש באתר הזה גם עמוד על מסעדות טובות בכל הארץ. לא רוצים לצאת בחופשה למסעדה? פה תמצאו מתכונים טעימים וקלים שאתם יכולים להכין בבית או בחופשה.

בשיתוף עט תקשורת
  • עוד באותו נושא:
  • חופשות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully