וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת ולתמיד. המומחים מרמת אביב שמטפלים בכאבים כרוניים. מהשורש

בשיתוף מרכז רפאל

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 18:57

עבור לא מעט אנשים כאבים כרוניים כבר הפכו להיות חלק משגרת החיים. הפתרון הכמעט יחידי שמוצע להם - הוא טשטוש הכאב ולא ריפוי אמיתי. מרכז רפאל שהביא להחלמתם של למעלה מ-11,000 מטופלים מכאבים, מביא את המטופלים לכדי פתרון הכאב מהשורש וסוף לסאגת הכאבים שמלווה אותם

מרכז רפאל. מאיה אלון,
מרכז רפאל/מאיה אלון

"כבר ניסיתי כל טיפול אפשרי וכלום לא עזר. כנראה זה כאב שאצטרך ללמוד לחיות איתו". המחשבה הזו, לצערנו, נפוצה מדי בחלק ניכר מהאוכלוסייה בארץ (ובעולם). מדובר באנשים הסובלים מכאבים כרוניים או אקוטיים ונאלצים "לסחוב" את הכאב שלהם. כאב שלא נותן להם מנוח. הם קמים איתו בבוקר והולכים (או לפחות מנסים) לישון איתו בלילה. התפקוד היומיומי שלהם נפגע, איכות החיים שלהם נפגעת, עד לרמה בה הפעולות היומיומיות הנחשבות פשוטות, הופכות למשימה מאתגרת ובעיקר כואבת עבורם.

האתגרים מתחילים בקשירת שרוכים ועד לאכילה

פעולת קשירת שרוכי הנעליים, הגורמת לכאב חד בגב התחתון, עלייה של מספר מדרגות, הגורמת לכאבי ברכיים שרק מתחזקים עם כל טיפוס מדרגה, הרמת שקיות בדרך הביתה מהמכולת, מלווה בכאבים חריפים בכתפיים ובצוואר ואפילו פעולות פשוטות כמו לעיסת אוכל הופכת לבלתי אפשרית, בגלל מיגרנה חזקה. אותם הכאבים גורמים לאנשים לחיות בלופ בלתי נגמר וסאגה ארוכה ומתמשכת. סאגה שיכולה להימשך חודשים על גבי חודשים (ולעיתים אף שנים), וכוללת כיתות רגליים מרופא אחד לשני, ממומחה א' למומחה ב', מצילום רנטגן לצילום CT, ומטיפול אחד לטיפול אחר, מבלי שהמטופל מוצא מנוח ומזור לכאביו.

מרכז רפאל. מאיה אלון,
מרכז רפאל/מאיה אלון

סוד ההצלחה מתחיל באבחון מדויק - שיטת רפאל

מציאת הסיבה האמיתית לכל מה שאינו כשורה בגוף, שמכאיב ומשפיע על התפקוד ועל אורח חיים תקין, שמדיר שינה מעיני הסובלים- זהו סוד ההצלחה של שיטת רפאל.


לבדיקת התאמה ואבחון מקיף ומקצועי ע"י המומחים של מרכז רפאל המרכז האינטגרטיבי לבריאות עמוד השדרה בתל אביב אנא בחרו את קבוצת הגיל שלכם:

במרפאה בתל-אביב המונה כ-12 מטפלים מומחים תגלו סוף סוף את הסיבה האמיתית לכאבים תוך 45 דקות של אבחון מקצועי המתבצע על ידי מומחה לבריאות עמוד השדרה ומומחה מתחום הרפואה הסינית בשיתוף פעולה מקצועי.

שיטת רפאל פותחה בהתבסס על ניסיון של אלפי מקרים והיא שיטת אבחון טיפול ייחודית רב-מערכתית, אשר פותחה על ידי ד"ר רפאל פרטר, כירופרקטור ומומחה בעל שם עולמי בתחום הטיפול הטבעי,
אחרי שחקר את תפקודי הגוף, את מקור הכאבים, ומהי הדרך הבריאה ביותר להחזרת הגוף לקדמותו, יצר ד"ר רפאל את השיטה המיושמת כבר מעל ל-35 שנה, בקשת רחבה של בעיות רפואיות, ביניהן: כאבי גב ובעיות מפרקים, כאבי ראש ומגרנות, בעיות עיכול ומעיים, הפרעות קשב וריכוז, דלקות אוזניים נשנות, טיפולי פוריות ותמיכה בהיריון, פציעות ספורט, קשיי גיל המעבר והגיל השלישי, קשיי שינה, חרדות, פחדים, כאבי צוואר וכתפיים, קושי בנשימה, טיפול בתינוקות וילדים עם בעיות התפתחות מוטורית, טונוס, ברונכיט, סטרידו ועוד

שמים סוף לסאגה המתמשכת ומציאת הסיבה האמיתית סוף סוף לכאבים.

למעלה מ-11,000 מטופלים, בניהם גם ספורטאים בכירים, שהגיעו לריפוי והחלמה מלאה מכאבים כרוניים. הצלחת השיטה שעזרה לאלפי אנשים בישראל לחזור לתפקוד מלא ולחיים נטולי כאבים, מתבססת על אבחון מדויק של מקור הבעיה, לצד בניית תוכנית טיפולית אישית, על ידי צוות מטפלים שכל אחד מהם מומחה בתחומו. בכל מפגש תקבלו טיפול מקיף שמתייחס לכאב הנקודתי שלכם בכל הרבדים - עמוד השדרה, שרירים, מפרקים, מערכת עצבים, מערכות פנימיות ועוד.

שיטת הטיפול של מרכז רפאל מקנה לא רק הקלה בכאבים ובסימפטומים בגינם המטופל הגיע, אלא גם פתרון לשורש הבעיה - ובמקרים רבים, הקטנת השימוש והצורך בתרופות או באמצעים כירורגיים.


לבדיקת התאמה ואבחון מקיף ומקצועי ע"י המומחים של מרכז רפאל בתל אביב
אנא בחרו את קבוצת הגיל שלכם:

בשיתוף מרכז רפאל
  • עוד באותו נושא:
  • כאבים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully