וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודיעין עיר העתיד והמקומון המוביל לכל החדשות והעדכונים של העיר

בשיתוף עט תקשורת

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 11:38

באתר המקומון של חדשות מודיעין תוכלו לנווט בקלות בין המדורים השונים הנוגעים לכל פרטי החיים בעיר המתפתחת בקצב מסחרר. כל הפעילויות, החדשות, ההטבות והידע שחיפשתם על העיר מודיעין באתר אחד

בניינים בעיר מודיעין. ShutterStock
מודיעין/ShutterStock

העיר מודיעין הוקמה בשנת 2003 באיחוד עם היישובים מכבים ורעות. מאז היא לא מפסיקה להתפתח ולשגשג בקצב מטורף. היום העיר מונה קהילה של כ-92,406 אזרחים אשר החליטו להצטרף לעיר העתידנית שיש בה הכל מהכל.

במקומון של חדשות מודיעין המופעל על ידי חברת "עט תקשורת" תמצאו את כל המידע החשוב ביותר לצעירים ומשפחות כאחד. כל מה שרציתם לדעת לבדוק ולשאול באתר המוביל של העיר מודיעין.

מדור הטבע והטיולים

בין המדורים באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הטבע הפראי מסביב לעיר מודיעין ובתוכה, הפארקים, האריכיאולוגיה ואתרי המורשת של העיר כולם מרוכזים במקום אחד לנוחיותכם.

מדור קהילה

במדור הקהילה של האתר תוכלו להתעדכן בכל האירועים השונים אותם מפעילה העיריה, בתנועות הנוער, ענף הפעילות הרחב, בתי הכנסת והמרכזים הקהילתיים של העיר, ואם חשקה נפשכם לקחת חלק פעיל ולהכיר את הקהילה ופעילותה בעיר באופן יותר טוב המדור הזה הוא חובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מדור שכונות

העיר מודיעין התחילה בקטן, כמה שכונות בודדות במעלה הגבעה, אך תוך פחות מ-20 שנה גדלה והפכה להיות לאחת מהערים הגדולות בישראל. שכונת הפרחים, הציפורים, עמק האלה, עמק החולה, עמק דותן, שמשוני קייזר ועוד רבות. המדור מרכז חדשות ועדכונים לגבי כל שכונה ושכונה, תוכלו לברר היכן העסקים החדשים והמובילים, מרכזי החינוך והפנאי ועוד.

מדור עסקים במודיעין

בהתאם להתפתחות המהירה של העיר גדלו מספר העסקים במודיעין במהירות האור, ובכל פינה היום תוכלו למצוא בית קפה שאולי לא שמעתם עליו, קונדיטוריה, חנויות ומרכזים קטנים שאולי לא הגעתם, צוות המדור ידאג לעדכן אתכם בחדשות הרלוונטיות. מעבר לכך, מרכזי העסקים בתוך העיר ומחוצה לה גם הם מתפתחים בקצב מסחרר, מפעלים של רשתות גדולות ומשרדי ענק עם שמות מוכרים בעולם העסקים העתיקו את מגוריהם לסביבת העיר העולה, גם הם הבינו שהעתיד כבר כאן, בעיר מודיעין.

מדור פנאי

פעילויות הפנאי אותן ניתן למצוא בעיר מודיעין הן אינסוף של אפשרויות, החל מחדר הכושר הסטודיואים והחוגים ועד לפעילויות קהילתיות והתנדבות במקומות האהובים בעיר, תמיד תמצאו מה לעשות בעיר, ובעזרת המדור תוכלו לגוון בפעילות בשעות הפנאי שלכם ולנצל כל רגע בתורה הטובה והמועילה ביותר.

בשיתוף עט תקשורת
  • עוד באותו נושא:
  • מודיעין
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully