וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות רמת השרון - המקומון המוביל לכל החדשות והעדכונים של העיר

בשיתוף עט תקשורת

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 11:48

באתר המקומון של רמת השרון תוכלו לנווט בקלות בין המדורים השונים הנוגעים לכל פרטי החיים בעיר המתפתחת בקצב מסחרר, כל הפעילויות, החדשות, ההטבות והידע שחיפשתם על רמת השרון באתר אחד

ערימת עיתונים. ShutterStock
מקומון/ShutterStock

רמת השרון היא עיר במחוז תל אביב. רמת השרון מונה קהילה של 46,720 אזרחים אשר רובם מתגוררים באיזור כבר כמה דורות.

באתר החדשות של רמת השרון המופעל על ידי חברת "עט תקשורת" תמצאו את כל המידע החשוב ביותר לצעירים ומשפחות כאחד. כל מה שרציתם לדעת לבדוק ולשאול באתר המוביל של רמת השרון.

מדור חינוך וקהילה

במדור הקהילה של האתר תוכלו להתעדכן בכל האירועים השונים אותם מפעילה העיריה, בתנועות הנוער, ענף הפעילות הרחב, בתי הכנסת והמרכזים הקהילתיים של העיר. ואם חשקה נפשכם לקחת חלק פעיל ולהכיר את הקהילה ופעילותה למען הנוער והמשפחות בעיר באופן יותר טוב- המדור הזה הוא חובה.

מדור עסקים ונדל"ן

בהתאם להתפתחות המהירה של העיר גדלו מספר העסקים במהירות האור, ובכל פינה היום תוכלו למצוא בית קפה שאולי לא שמעתם עליו, קונדיטוריה, חנויות ומרכזים קטנים שאולי לא הגעתם אליהם. צוות המדור ידאג לעדכן אתכם בחדשות הרלוונטיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מדור פנאי

פעילויות הפנאי אותן ניתן למצוא בעיר מודיעין הן אינסוף של אפשרויות, החל מחדר הכושר הסטודיואים והחוגים ועד לפעילויות קהילתיות והתנדבות במקומות האהובים בעיר, תמיד תמצאו מה לעשות בעיר, ובעזרת המדור תוכלו לגוון בפעילות בשעות הפנאי שלכם ולנצל כל רגע בתורה הטובה והמועילה ביותר.

רכילות

לא מעט מאנשי הברנז'ה הישראלית מתגוררים ברמת השרון המאופיינת ברמת חיים גבוהה ואיכותית. הרכילות נמצאת בכל פינה והמדור הזה ידאג שתדעו את כל הפרטים המעניינים על המי ומי אשר חיים את חייהם ברמת השרון. חלק בסיסי בכל קהילה הוא כמובן רכילות טובה כמו גם איחולי מזל טוב לשמחות של אנשי הקהילה.

חדשות רמת השרון

כמה חבל שבחדשות הערב אף פעם אין חדשות מקומיות, בדיוק מהסיבה הזאת הוקם המדור העונה על הצורך הזה באתר. בגלילה קלילה במדור תוכלו להתעדכן בכל החדשות החמות ביותר והחשובות של האזור, בדיקות קורונה וחולים מאומתים כמו גם פעילויות שונות אותן מציעה העיריה ושלל אפשרויות נוספות המתחדשות ללא הרף בקהילת רמת השרון.

בשיתוף עט תקשורת
  • עוד באותו נושא:
  • רמת השרון
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully