וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלקוחות שלי שכחו מה זה מזרק לפנים"

בשיתוף רויטל קוסמטיקה מתקדמת

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 13:47

רויטל ביטון, קוסמטיקאית בכירה שמטפלת כבר שנים בהצלחה בבעיות עור חמורות, מספרת ששילוב של טכנולוגיה מתקדמת וקוסמטיקאית טובה ומנוסה מקפיץ בפער ניכר את תוצאות טיפולי הפנים והגוף, ואפילו מחליף את טיפולי ההזרקות לפנים במקרים רבים, עם תוצאות דומות ואף טובות יותר

כל טיפול מתחיל באבחון שלי וכולל לרוב שימוש בטכנולוגיה, רויטל ביטון. יח"צ,
כל טיפול מתחיל באבחון שלי וכולל לרוב שימוש בטכנולוגיה, רויטל ביטון/יח"צ

"אני פריקית של טכנולוגיה", מצהירה רויטל ביטון, שגייסה את מיטב הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת עבור הטיפולים שהיא מבצעת. היא קוסמטיקאית מוסמכת בכירה שמתמחה בטיפולי פנים לכל סוגי העור, בפתרון בעיות עור רבות, בהסרת שיער לצמיתות, והסרת קעקועים. בקליניקה שלה בנתיבות יש לא פחות משישה מכשירים חדשניים שנועדו להציע פתרונות בטכנולוגיה מתקדמת. ביטון מסבירה: "הטכנולוגיה מקפיצה את תוצאות הטיפול. כל טיפול פנים מתחיל באבחון שלי. הוא כולל את הטיפול הקלאסי שאני מבצעת בידיי, אבל אין ספק שמכשור פותר בעיות עור באופן עמוק. למשל, יש כאלה שרוצות מתיחת פנים טובה אבל לא רוצות מזרק. אז יש לי מגוון טכנולוגיות והרבה מאוד לקוחות שהחליפו את הזריקות במכשירים שלי ושכחו מה זה מזרק".

מגוון המכשירים מאפשר לה להציע ללקוחות טיפולים של מיטב הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לטיפולים לפנים ולגוף ולשלל בעיות. אחד הבולטים שבהם הוא אינמוד, מכשיר ידוע מארה"ב שגם קים קרדשיאן מכירה מקרוב. הוא כולל מגוון ידיות להרכבה של הקוסמטיקאית שמותאמות למגוון טיפולים: ידית פרקשונל למיצוק הידוק והצערת העור בטכנולוגיית RF, ידית פרקטורה שמטפלת בקמטים, קמטוטים, צלקות אקנה, הצערת העור, פיגמנטציה, חידוש עור, רפיון העור, נימי דם, טקסטורה ומרקם כמו נקבוביות פעורות, וגם ידיות לטיפולי גוף - ידית להסרת שיער ללא כאבים שמותאם לטיפול גם בקיץ, ולטיפול בסימני מתיחה.

רויטל מדגימה - טיפול הוליוודי פילינג קרבונה

מכשיר נוסף שיש לה מעניק טיפול הוליוודי של פילינג קרבונה - פחם, שמטפל בחידוש הטקסטורה של העור וצמצום נקבוביות פעורות ללא כאב וללא זמן החלמה עם תוצאות כבר מהטיפול הראשון. המכשיר BLIGHT שנמצא בקליניקה ומעניק טיפול פוטותרפיה פועל בטכנולוגיה של אנרגיית אור מוכחת קלינית המעודדת יצירת קולגן ומאיצה תהליכי חידוש, ומעניקה הרגעה ושיקום לבעיות עור שונות כמו אקנה דלקתי, פיגמנטציה הורמונלית, סבוריאה, ורוזצאה.

עוד בקליניקה של ביטון: אופטימס, מכשיר לייזר מהפכני, הסוד של רופאים ומפורסמים כמו קים קרדשיאן, שמעניק טיפולים בהצרת היקפים, צלוליט, התחדשות הידוק ומיצוק העור, הסרת שיער בלייזר וטיפולי פנים למגוון בעיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לקוחות מגיעים גם מרחוק. אלירן ביטון מראשלצ שהגיע לטיפול בנתיבות. רויטל קוסמטיקה מתקדמת. יח"צ,
לקוחות מגיעים גם מרחוק. אלירן ביטון מראשל"צ שהגיע לטיפול בנתיבות. רויטל קוסמטיקה מתקדמת/יח"צ

ביטון היא מומחית ותיקה לכל בעיות העור, שלקליניקה שלה הגיעו במהלך השנים מגיעים מטופלים עם בעיות חמורות שהצליחה לרפא במו ידיה, תוך שהיא נעזרת גם בטכנולוגיה, שיתוף פעולה שהיא מגדירה כ"מבורך ותורם למטופל". העמודים שלה ברשתות החברתיות מלאים בתודות על הצלחות בטיפול בבעיות עור רבות, שלעיתים המטופלים לא מצאו להן מזור שנים עד שהגיעו אליה. ביטון מספרת שעם כל הטכנולוגיה נדרש כאן גם טיפול אישי ומקצועי שלה כקוסמטיקאית מומחית ומנוסה. מטופל שמגיע לקליניקה שלה עובר בתחילה אבחון של מצב עורו, תשאול רפואי והתאמת טיפול שמותאם לנתוניו ולרצונותיו. מלבד מכשור מתקדם היא משתמשת במיטב התכשירים מבית חוה זיגבוים, KB פיור ודרמלו סופי.

הגשימה חלום ילדות להיות לסייע לאחרים. טיפול לפני ואחרי - רויטל קוסמטיקה מתקדמת. יח"צ,
הגשימה חלום ילדות להיות לסייע לאחרים. טיפול לפני ואחרי - רויטל קוסמטיקה מתקדמת/יח"צ

ביטון, אמא לבן ובת בוגרים וסבתא לנכדה. חלמה מאז ילדותה לעסוק בקוסמטיקה. היא מספרת שהיו לה נמשים רבים כילדה, בתקופה שלא היתה מודעות כמו היום לקרם הגנה, וגם לא היה גוגל. לכן היא חיפשה בספרות פתרונות עבור הנמשים והתאהבה בתחום. לאחר שנישאה והפכה לאמא צעירה עבדה במשך שנים בדואר, אך עדיין לא שכחה מהו חלומה. "אנשים מסביבי לא הבינו למה מעניין אותי קוסמטיקה כשאני עובדת מדינה עם תנאים מסודרת". דווקא תאונת עבודה במהלך העבודה בדואר שפגעה ברגלה, הכריעה את הכף. "עברתי תקופה ארוכה של שיקום שבמהלכו לא עבדתי. ואז נרתמתי לעשות משהו עבור עצמי - למדתי את תחום הקוסמטיקה במיטב המכללות, התמסרתי ללימודים והקדשתי את כל הזמן להתמקצע ולהעשיר עוד ועוד את הידע".

סייעה לפתור בעיות עור חמורות שלא זכו למרפא עד שהגיעו אליה. טיפול לאקנה דלקתי לפני ואחרי - רויטל קוסמטיקה מתקדמת. יח"צ,
סייעה לפתור בעיות עור חמורות שלא זכו למרפא עד שהגיעו אליה. טיפול לאקנה דלקתי לפני ואחרי - רויטל קוסמטיקה מתקדמת/יח"צ
רויטל קוסמטיקה מתקדמת. יח"צ,
רויטל קוסמטיקה מתקדמת/יח"צ

לפני כעשור השיקה את הקליניקה שלה באזור התעשייה בנתיבות, שבזכות ידיה הקסומות והטכנולוגיה הפכה למבוקשת בקרב לקוחות, גברים ונשים בכל הגילאים. ביטון מספרת בסיפוק: "עכשיו כשהילדים גדלו זה הזמן שלי. כל כולי בעסק ואני נהנית שלקוחות שהגיעו אליי עם בעיות חמורות שולחות לי הודעות של 'וואו, איך הפנים שלי נראות'. דבר שממלא אותי בשמחה זה שלקוחות שלי שהיו רגילות להזריק הפסיקו, כי הן מצאו פתרונות בטיפולים שלי ונהנות מעור מוצק וזוהר ללא זריקות. לא פעם מגיעה לקוחה שמכורה לזריקות, ואחרי טיפול או שניים היא מבינה שהיא כבר לא צריכה את המזרק. גם הטיפול יוצא לה יותר זול, וגם הטקסטורה נראית 'וואו' וטבעית, ללא מחט".

רויטל קוסמטיקה מתקדמת, החרש 420 נתיבות.

טלפון: 050-3340034.

פתוח א'-ה' 10:30-20:00.

פייסבוק

אינסטגרם

אתר אינטרנט

בשיתוף רויטל קוסמטיקה מתקדמת
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully