וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לבחור ריהוט משרדי בשנת 2021

בשיתוף אילן גבאי

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 16:06

שנת 2021 בעיצומה ואתם ודאי רוצים לדעת מהם החידושים בעולם העיצוב של ריהוט משרדי

ריהוט משרדי. freepik,
ריהוט משרדי/freepik

כיום הזרקור בתחום הריהוט עבור משרדים הוא על ריהוט משרדי בהתאמה אישית. המשרד המסורתי הכולל חדר סגור ובו שולחן וספריה השתנה מעט וכיום אנו רואים יותר חללי עבודה פתוחים, שולחנות עבודה מודולריים ועיצוב בסגנונות שונים, ממש כמו שמעצבים בתים. הדגש הוא על יצירת אווירה משרדית נעימה היוצרת חשק לעבוד בצוות. ב-2021 אנו נראה גם משרדים מסורתיים וגם משרדים בסגנון הפתוח.

איך בוחרים ריהוט עבור חללי עבודה פתוחים?

חללי עבודה פתוחים הפכו עם השנים לצורת העבודה המקובלת. יותר ויותר חברות עובדות בצורה זו על מנת לייצר שקיפות ועבודת צוות פורייה. על מנת לייצר מרחב עבודה פתוח, יש לשכוח את המשרד המסורתי האפרורי ולהבין ששם המשחק כאן הוא מודולאריות. הכוונה כאן מתייחסת אל ריהוט משרדי בהתאמה אישית המאפשר שינויים בזמן אמת. אם יש צורך בעבודת של צוות גדול למספר ימים, לא תהיה בעיה לייצר שולחן עבודה גדול ממספר שולחנות עבודה מודולריים המתחברים באופן מושלם זה לזה ובכמה צורות. כדי לייצר את המודולאריות הזו יש צורך בבעל מקצוע המספק ריהוט משרדי בהתאמה אישית.

מתי כדאי לבחור בנגרות אישית עבור רהיטי העסק?

עסק זקוק לשירותי נגרות בהתאמה אישית כאשר הוא מעוניין להכניס אווירה קצת שונה מאווירת העבודה הרגילה והמונוטונית. ב-2021 הטאצ' העיצובי הוא חשוב והוא מעביר מסר על העסק. עסק שחשבו על העיצוב של הריהוט המשרדי שבו הוא עסק שלקוחות ירצו להיכנס אליו וירגישו את האווירה המיוחדת שבו. גם העובדים מרגישים זאת וזה ניכר בשירות שהם נותנים והעבודה שהם מבצעים. אצלנו בחברת אילן גבאי תוכלו לעצב את המשרדים שלכם כמו שחלמתם שהם יהיו. אנו מבצעים עבודות נגרות עבור עסקים ברמה עיצובית גבוהה מאוד ועל פי תכנון אדריכלי שיותאם אישית לצרכים שלכם והעיצוב שדמיינתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כיסאות המספקים נוחות וסטייל

אחד הפריטים החשובים במשרד מסורתי או משרד בסגנון הפתוח הוא הכיסא. כסאות משרדיים חייבים להיות קודם כל נוחים עבור העובדים וכיום גם מומלץ להתאים אותם לסטייל העיצובי של המשרד. אם מדובר במשרד צעיר המותאם לעיצוב המודרני של שנת 2021, הרי שאתם מחפשים כיסאות מנהלים במראה חדשני ועם גווני צבע חזקים ומלאים המשדרים אווירת חדשנות. אם מדובר במשרד עורכי דין ששם המשרד המסורתי עוד קיים עם נקודות עיצוב מודרני חדשניות, כיסאות מנהלים שחורים עם משענת גבוהה ונוחה הם בדיוק מה שנחוץ לכם. אצלנו תוכלו לבחור ממגוון הכיסאות ומגוון הבדים.

שולחנות נוחים לכל מטרות העסק

שולחנות משרדיים הם ללא ספק לב המשרדים וכיום אנו רואים את הצורך שלהם לא רק בתוך חדר המשרד, אלא גם בחדרי ישיבות, חללי העבודה הפתוחים, אזור האוכל של חברות ושולחנות עבור אזור ההמתנה. לכל מקום כזה יש צורך בשולחן בסגנון אחר וכאשר עושים זאת באמצעות נגרות אישית, אין בעיה לייצר את השונות בין השולחנות עבור החללים השונים.

נכתב באדיבות אילן גבאי - ריהוט משרדי

בשיתוף אילן גבאי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully