וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעות אירוסין בהתאמה אישית מבית גיספן תכשיטים

בשיתוף גיספן תכשיטים

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 10:56

זהב צהוב, לבן, אדום או המראה הקלאסי - כל סוגי טבעות האירוסין מחכים לכם בגיספן תכשיטים, עם צוות שידע לעזור לכם לבחור את הטבעת המושלמת. לכם נותר רק לבחור את המקום המתאים ולכרוע ברך

טבעות אירוסין. גיספן תכשיטים,
טבעות אירוסין/גיספן תכשיטים

אין אירוע מרגש יותר מהצעת נישואין. לאחר תקופה מסוימת שבה אתם יוצאים והאהבה ביניכם פורחת, אתם מרגישים שמגיע הרגע להתמסד, ואז הוא מוציא את הטבעת. כל אחד מציע נישואין במקום אחר. יש הבוחרים לעשות זאת במסעדה יוקרתית, ואחרים במקומות משמעותיים יותר לזוג כמו פארק או גן חיות. כך או כך, כדי להציע נישואין, יש צורך בטבעת אירוסין מושקעת, מעוצבת ויוקרתית, כזו שמוצאים רק בחנות תכשיטים מקצועית.

טבעות אירוסין קונים אצל מומחים

כאשר רוצים להציע נישואין לבחירת הלב ולהפתיע אותה באמת, אתה חייב להתעניין בטבעת אירוסין איכותית ויוקרתית. טבעות אירוסין כאלה ניתן למצוא בחנות התכשיטים של רמי גיספן שנמצאת ברמת גן, קרוב לבורסת היהלומים. בחנות ניתן למצוא מגוון רחב של טבעות מסוגים שונים וגם ליהנות מעיצוב הטבעת בהתאמה אישית, לפי הדרישות ובהתאם למגבלות התקציב.

אלה כמה מבין סוגי הטבעות שכדאי להכיר:

טבעות אירוסין מזהב צהוב - זהב צהוב הוא הזהב הקלאסי שכולנו מכירים בעל הצבע הזהוב המשדר יוקרה. ניתן למצוא טבעות נישואין בעיצובים שונים דוגמת טבעת מזהב צהוב עם חריטה של עלים, טבעת בעלת טקסטורות, טבעות חלקות ועוד.

• טבעות אירוסין מזהב אדום - מדובר בטבעות מיוחדות שאי אפשר שלא לשים אליהן לב. הזהב האדום הוא זהב מיוחד בעל צבע בוהק הדומה מעט לנחושת. אם רוצים להפתיע את האישה באמת, טבעת נישואין מזהב אדום היא כל מה שאתם צריכים. הטבעות מגיעות כחלקות או טבעות משובצות באבנים יקרות דוגמת יהלום או ספיר. השילוב בין הזהב האדום לטבעות יוצר את המראה המושלם.


טבעות אירוסין מזהב לבן - טבעות מסוג זה מתאימות יותר לנשים בעלות טעם עדין בתכשיטים. הזהב הלבן הוא למעשה זהב בעל צבע כסוף, והן יוצרות את המראה העדין בשילוב אבני חן דוגמת יהלום. טבעות מסוג זה מתאימות לנשים שאינן אוהבות לבלוט במיוחד מצד אחד, ומצד שני ישמחו לקבל מתנה יוקרתית.

• טבעות אירוסין בסגנון הישן והטוב - מדובר בטבעות בעלות מראה וינטאג' או טבעות בסגנון הקלאסי. טבעות האירוסין האלה מתאימות לאנשים רומנטיים במיוחד שאוהבים לחזור לתקופות קדומות יותר. לטבעות אלה מראה עתיק והן יוצרות תחושת שלמות מיוחדת.

טבעות אירוסין. גיספן תכשיטים,
טבעות אירוסין/גיספן תכשיטים

טבעות אירוסין בהתאמה אישית

בטוח ראיתם כמה סוגי טבעות האירוסין יש. אז שתדעו אצל רמי גיספן ניתן למצוא את הטבעת המושלמת או לחלופין ניתן לבחור טבעות אירוסין בהתאמה אישית.

בחנות התכשיטים המקצועית והיוקרתית כל לקוח מקבל יחס אישי, תוך התאמת הטבעת לפי התקציב המסוים שיש לכם וגם לפי גודל האצבע. על מנת להעצים את גודל ההפתעה, קיימת אפשרות להתאים את גודל הטבעת לפי תמונה בלבד, כך שההפתעה תהיה גדולה יותר, ולא יהיה צורך לחזור לחנות כדי לערוך מדידה מחודשת. כמו כן, כאשר נכנסים לחנות, אין צורך למהר. תוכלו לערוך סיור בין סוגי הטבעות השונים כדי לבחור בסופו של דבר את הטבעת המתאימה ביותר.

ומה עושים אם אני לא ממש מבין בטבעות?

זה טבעי. לא כל הגברים הם מבינים גדולים בתכשיטי נשים, אך כל גבר שמציע נישואין לאהובתו רוצה להפתיע את אהובתו בדרך היצירתית ביותר שיש. כדי לבחור טבעת אירוסין מושלמת ניתן לעשות כמה דברים:

ראשית, אפשר להתייעץ עם החברות של האהובה, שכן הן מכירות יותר את טעמה האישי.

שנית, ניתן להציץ בקופסת התכשיטים של בת הזוג בזמן שהיא בעבודה ולצלם את הטבעות שלה. לאחר מכן, כשהצילומים בידיכם, תוכלו להגיע לחנות התכשיטים של רמי גיספן כדי להראות אותו לצוות, על מנת שזה יוכל לעזור לכם לבחור את הטבעת המתאימה ביותר. עם הטבעת בידיכם, כל שנותר לעשות הוא לקחת את האהובה למסעדה יוקרתית, לחוף הים או לכל מקום ששניכם אוהבים, לכרוע ברך והשאר היסטוריה.

גיספן חנות תכשיטים ברמת גן

רחוב הרקון 11, רמת גן

לאתר החברה

בשיתוף גיספן תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully