וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחש לחוליות

בשיתוף עודד שלם

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 14:06

עודד שלם (39) נולד עם מגע של קסם בקצות אצבעותיו. כשזה מגיע עם אהבה בלתי נגמרת לאנשים ורצון עז לעזור להם להפסיק לכאוב, מתקבלת התוצאה המופלאה שהוא מביא. סיפורו של מטפל רב תחומי שעושה מהפיכה אדירה באיכות חייהם של הסובלים מכאבי גב, צוואר ושלד באופן כללי

עודד שלם. רעות שלם,
עודד שלם/רעות שלם

עודד שלם עבד כטכנאי מחשבים כאשר גילה את התשוקה האמיתית שלו. זה קרה לאחר שלמד מסז' רפואי והחל לעזור לחברים שסבלו מפציעות ספורט להפחית את הכאב. כישרון טבעי במגע והבנה נסתרת של תורת הגוף הכואב.

שלם לא נשאר אדיש לתוצאות שהביא ומיהר ללמוד את תחום הטיפול לעומק. תוך ארבע שנים הוא למד והתמחה בעיסוי שוודי, עיסוי רפואי, עיסוי ספורטאים והשלים את אלה בלימודי אבחון וטיפול לפציעות אורתופדיות. עד מהרה הובהר לו שהוא מצא את ייעודו. בלילות הוא חלם שתהיה לו קליניקה ושאנשים עם בעיות בחוליות השלד יבואו אליו לטיפול.

בשנים האחרונות מטפל עודד באנשים מגילאים שונים במיוחד אלו שסובלים מכאבי גב תחתון, כאבי צוואר ועורף ובעיה של הקרנות עצביות של כאב לרגל. השיטה החדשנית שהמציא עודד שלם בנויה על טיפול משולב שכולל טיפול באמצעות פולס חשמלי, טיפול בכוסות רוח ומגע ישיר עם נקודות הכאב בצורה יעילה וממוקדת.

"הרבה אנשים מתרגלים לחיות עם כאב ומתמכרים לתרופות. בעיות של כאבי צוואר, עורף, גב תחתון וכו', נפוצות מאוד. את השיטה שלי בניתי בעקבות תחקור מאות לקוחות שניתחתי וחקרתי את אופי הפציעה שלהם ואת אופי התנהלותם בחיי היום-יום. בגדול, מרבית הפציעות נגרמות כתוצאה מישיבה ממושכת, משקל עודף וחוסר פעילות פיזית. מי שנפגע בגבו, אסור שיוותר ויתרגל לחיות עם הכאב. יש דרך מהירה ויעילה לצאת מכאבים כרוניים".

לקוחותיו של עודד מעידים בשבחו. ברק רום, איש יחסי ציבור, עיתונאי ושדר ספורט הגיע לקליניקה של עודד שלם ברמת גן בעקבות המלצה שקיבל מאדם שהוא לא מכיר ושראה אותו בבית קפה והבחין כי הוא סובל מכאב גב.

ברק: "עודד שלם נתן לי פתרון מהיר, יעיל ומדויק שלא קבלתי אצל שום מטפל אחר והאמינו לי שניסיתי הרבה מאוד טיפולים ומטפלים בדרך אליו. עודד שלם לימד אותי לשבת נכון, טיפל ביציבה שלי, עבר איתי על לוח זמנים של הפסקות בישיבה ונגע בנקודות הכאב בכל האמצעים. הוא העמיד אותי מחדש על הרגליים. ממצב שבו התחלתי להתייאש וחשבתי שמעתה אני אחיה לנצח עם כאבים, יצרתי לדרך חדשה."

מי שסבל מכאב והגיע לעודד שלם, לא חוזר לאחור ומקפיד על טיפול חודשי משמר. הרבה אנשים מבינים שזה מונע את הצרות, אבל דוחים את השימור אם אין כאבים חזקים וזו טעות.

עודד שלם: "הטיפול המשמר מאתר בעיות לפני שהן מתפתחות לתופעות כרוניות כמו פריצות דיסק, בלט וכאבים עצביים. אם זה כבר קרה, ניתן לשמר את המצב ולהקל מאוד על התופעות והכאב, אבל עדיף להגיע כשמקשיבים לגוף ודואגים לעבור טיפול תקופתי".

החלום של עודד שלם הוא לחשוף את שיטת הטיפול שלו ולהקים רשת קליניקות בכל רחבי הארץ.

לפני שנפרדנו הוא מגלה: "את המקצוע שלי חייבים לאהוב. אני כאן כדי לעזור. העשייה שלי והשיטה שלי נבנו מהנשמה".


לאתר של עודד שלם

בשיתוף עודד שלם
  • עוד באותו נושא:
  • כאבים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully