וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אמן דיגיטל - החברה החדשנית שהופכת רעיונות למוצרים פורצי דרך

בשיתוף אמן דיגיטל

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 14:03

עם תמהיל של מקצוענים בכל האספקטים של עולם הדיגיטל - החל מאסטרטגים, דרך אנשי ה-UX וה-UI וכלה במפתחים, אמן דיגיטל מצליחה למקסם את הפוטנציאל של כל הנכסים הדיגיטליים של לקוחותיה

קבוצת אמן. יח"צ,
אמן דיגיטל/יח"צ

אחת החברות הבולטות בעולמות הטרנספורמציה והאסטרטגיה הדיגיטלית היא אמן דיגיטל, אחת מחברות-הבת בקבוצת אמן. אמן דיגיטל מתמחה בפתרונות דיגיטל, פיצוח אסטרטגיות ושילוב ביניהם בצורה המביאה למיקסום הפוטנציאל של כל נכס דיגיטלי. החברה הוקמה מתוך מיזוג שתי חברות ותיקות בקבוצת אמן ופועלת בהתאם לחזון המביא את החוזקות של כל חברה, לקדמת הבמה.

התוצאה היא לקוחות מרוצים הנהנים מכל השירותים תחת קורת גג אחת: ליווי, יעוץ, עיצוב, אפיון ופיתוח נכסים דיגיטליים. העבודה מתבצעת תוך מתן חשיבות לאסטרטגיה, אפיון ועיצוב חווית המשמש, באמצעות יצירת מסעות לקוח בתפירה אישית.

ההון האנושי של אמן דיגיטל

אחד מהדברים המייחדים את אמן דיגיטל, הוא התמהיל המושלם בין אנשי אסטרטגיה, לאנשי UX (חוויית המשתמש, שבאופן טבעי, מגיעים מרקע של הנדסת אנוש, עיצוב מוצר ופסיכולוגיה קוגניטיבית) לבין אנשי ה-UI (הפן הוויזואלי של חווית המשתמש, שביניהם בוגרי בצלאל, HIT ושנקר, והם מגיעים מרקע של עולם הדיגיטל והמיתוג הווירטואלי). כל אנשי הצוות עוברים תהליך סינון קפדני וההתממשקות בין עולמות התוכן האלו, מגובה במעטפת טכנולוגית שכוללת מנהלי מוצר, מפתחים בעלי יכולות Full Stack, frontend ו-backend מובייל ווב, מפתחי אפליקציות נייטיב וריאקט נייטיב, בודקים, מנהלי פרויקטים ומנהלי לקוחות - שכל אחד מהם, אחראי לאספקט המקצועי שלו ומחויב להשגת המטרה המשותפת - יצירת הדור הבא והמתקדם יותר של נכסים דיגיטליים.

הייחודיות שעושה את ההבדל

אמרתם נכס דיגיטלי? אמרתם אמן דיגיטל. הניסיון העצום של החברה בתכנון, אפיון ופיתוח אתרי אינטרנט ואפליקציות משוכללות, בנוסף על בחירת האנשים המוכשרים והיצירתיים ביותר בתחומם, מבטיחות את הבסיס המתאים ביותר ליצירת נכס דיגיטלי מניב, מרשים ואיכותי.

הלקוחות של אמן דיגיטל נהנים ממעמדה כמקור ידע נרחב בעולם העסקי, הטכנולוגי והשיווקי,
שכן החברה מלווה ומייעצת לארגונים וחברות כחלק מהאסטרטגיה העסקית שלהם ומציפה את הצורך ביצירת אפליקציה, אתר מותאם או מערכת חדשה בארגון, לאחר בדיקת כדאיות מקצועית. בנוסף, עוסקת אמן דיגיטל באיתור טכנולוגיות וחברות הזנק שיכולות להביא ערך מוסף ללקוח, תוך יצירת שיתופי פעולה בין לקוחותיה המגיעים מתחומי העיסוק השונים לצורך מיקסום היכולות של כל אחד מהלקוחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קבוצת אמן. יח"צ,
אמן דיגיטל/יח"צ

קצת על הלקוחות שלנו

במהלך שנות פעילותה, ליוותה אמן דיגיטל חלק מהעסקים, הארגונים והמותגים המובילים בישראל ופיתחה את אתרי החברות הקמעונאיות הגדולות בישראל, אתרי חברות הביטוח המובילות בארץ, אתרים ומערכות לבנקים ולבתי השקעות, לחברות תיירות, לחברות ייעוץ בקניית רכב ועוד אתרים רבים ומגוונים, הן מבחינת תחום עיסוקם והן מבחינת רמת המורכבות של הפתרון הנדרש כדי להפוך אותם למותג חזק ונוכח.

גישת המצוינות של אמן דיגיטל - גם בתוך הארגון

גישת המצוינות, ההשקעה והיסודיות של אמן דיגיטל אינה מוכוונת ושמורה רק ללקוחות החברה, אלא מיושמת, הלכה למעשה, גם "אינהאוס". אמן דיגיטל הקימה אקדמיה פנים-ארגונית שמטרתה להעשיר ולסקרן את העובדים באמן, ללמוד וללמד כל הזמן.

עובדי החברה ממשיכים לחקור, ללמוד ולגלות דברים באופן תמידי והם אף דואגים לשתף בידע החדש את כל הצוות, את לקוחות החברה ואף את הקהילה כולה, באמצעות הרצאות בפורומים מקצועיים שונים.

אמן דיגיטל מתייחסת לכל פרויקט כאל מסע ואל כל לקוח כאל שותף למסע, המאפשר לה להתפתח ולהתמודד בהצלחה מרובה עם אתגרים חדשים ומלהיבים.

בשיתוף אמן דיגיטל
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully