וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאים? הכירו את מדיקל לידרס - משרד פרסום פורץ דרך לרפואת שיניים ואסתטיקה

בשיתוף מדיקל לידרס

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 10:31

חן בריק ואדוארד בראון, פתחו את מדיקל לידרס - משרד שיווק ופרסום המתמחה במרפאות. "מכירים לעומק את תחום הרפואה"

חן בריק ואדוארד בראון. מיטל אזולאי,
חן בריק ואדוארד בראון/מיטל אזולאי

כל רופא שמתעסק ברפואת שיניים ואסתטיקה בארץ יודע - על מנת להיות מוכר בתחום ולייצר קהל לקוחות גדול חשוב להיות נוכח ברשת וכי שיטת העבודה הוותיקה 'מפה לאוזן' כבר לא יעילה ואפקטיבית כמו פעם. על מנת להצליח, יש לצבור מוניטין חיובי ופידבקים של לקוחות מרוצים, לבצע שיווק ופרסום נכון במנועי החיפוש ומדיות חברתיות שונות.

בזמן שרוב חברות השיווק והפרסום הדיגיטלי מעניקות שירותים למגוון רחב של מגזרים ותחומים, גילינו חברת קידום המתמחה בשיווק ופרסום רופאים בתחום רפואת שיניים ואסתטיקה בלבד. מה יתרונותיה של מדיקל לידרס המתמחה בייצוג רופאים לעומת משרדי פרסום כלליים וכיצד הם עוזרים ללקוחותיהם להגיע למטופלים חדשים, בכתבה שלפניכם.

למה לרופאי שיניים ואסתטיקה לפנות למשרד שיווק המספק שירותי קידום ופרסום לרופאים בלבד?
פנינו לחן בריק ואדוארד בראון, אשר הקימו יחדיו את מדיקל לידרס, בניסיון להבין את הייחודיות של המשרד וכיצד נולד הרעיון להתמקד בנישה ספציפית זו.

"היינו שני עצמאים שנפגשו לפגישה עסקית ומשם יצאנו למסע משותף." מספר חן. "שנינו באים מעולם השיווק, עבדנו כשכירים בחברות שיווק גדולות מול לקוחות גדולים וידועים והחלטנו למקד את עצמנו בשיווק לנישות ספציפיות של רפואה, מתוך הבנה כי תחום זה דורש שיווק שונה והבנה של צרכי הלקוחות. לרשתות החברתיות ולמנועי החיפוש תפקיד חשוב בהצלחת המרפאה והוא - להציג את שירותי הרופא לקהל הרחב, ליצור נוכחות ותדמית חיובית ברשת, להציג פידבקים חיוביים ממטופלים ועוד.

"על פי סקרים ומחקרים שבוצעו בישראל בשנים האחרונות, רוב הישראלים מחפשים מידע אודות רופאים ומרפאות שיניים ואסתטיקה באינטרנט. כך שהיום אנשים אשר מחפשים ובוחרים רופא שיניים או אסתטיקאי, יעשו בדיקה מקיפה בגוגל וישאלו בכמה קבוצות פייסבוק המלצות על רופאים ספציפיים - אם אין לרופא מסויים תדמית חזקה ונציגות מספקת בדיגיטל (אינטרנט), ככל הנראה לא יהיו לו מספיק הוכחות חברתיות אשר ישכנעו את המטופל לבחור דווקא בו, גם אם הופיע ראשון בתוצאות החיפוש בגוגל.

"פנייה למשרד שיווק ייעודי לרופאים מאפשרת לאותם רופאים להעביר את הטיפול בשיווק המרפאה למשרד אשר מבין בתחום ואף לחסוך זמן וכסף רב - משמע יותר זמן להתמקד בעבודה, יותר תשומת לב למטופלים וכך יותר הצלחה. בשונה מחברות שיווק אחרות, אנו מכירים לעומק את תחום הרפואה, יודעים בדיוק מה מותר ואסור לפרסם בהתאם לכללי האתיקה ושמירת חיסיון המטופלים ומכירים את המתחרים ואת האסטרטגיה השיווקית האופטימלית בתחום זה".

מדיקל לידרס - משרד פרסום חדשני לרפואת שיניים ואסתטיקה. מדיקל לידרס,
מדיקל לידרס - משרד פרסום חדשני לרפואת שיניים ואסתטיקה/מדיקל לידרס

כיצד אתם הופכים רופא למותג נחשק, כזה שכולם רוצים לקבוע אצלו תור?

"המשרד נותן דגש על בניית מוניטין חיובי ותדמית חזקה וכן מייצר אמון בין המותג למטופל - זו הדרך להפוך כל מרפאה לעסק משגשג ומצליח. מדיקל לידרס מעניקים מעטפת שירותים רחבה הרבה מעבר לשיווק דיגיטלי ואנו אף נותנים טיפים והמלצות להתנהלות הנכונה במרפאה, אשר מייצרת שינוי דרמטי לטובה ומגדילה את הרווחיות של הקליניקה.

"לאור הניסיון הרב שצברנו, אנו מבינים את הקשר שבין תוכן רגשי המייצר אמון בקליניקה לבין סגירת עסקאות בפועל ופועלים באופן מתמיד ליישום התובנה." מוסיף חן. "במדיקל לידרס יודעים בדיוק מה צריך לעשות כדי לגרום לאותו מטופל להחליט לבחור את המרפאה שתעשה לו את השינוי הגדול בחייו ומיישמים זאת בהצלחה רבה.

"בשלב הראשון אנחנו מאפיינים את הלקוח, מבינים את היעדים והמטרות ובונים אסטרטגיה כדי להשיג את אותם היעדים והמטרות. בשלב השני אנו מבינים את הייחודיות של אותה הקליניקה כדי שאותה ייחודיות תהיה מוצגת בדרך הטובה ביותר, כדי ליצור בידול חזק בעיני מטופלים חדשים.
בשלב השלישי אנו עמלים על הפקת תוכן מנצח והקמת קמפיינים תוך מדידות ושיפור שלהם לאורך כל הדרך עד להשגת התוצאה הרצויה והשגת היעדים.

"אנו מתמקדים ביצירת תוכן אותנטי ואמיתי אשר נוגע בכל הנקודות הרגישות של המטופלים ומייצר את הרופא כאוטוריטה בתחומו במגוון רחב של ערוצי תקשורת. אנו מציגים את הלקוחות המרוצים של כל רופא, סיפורים משנים חיים, המלצות חמות בכל המדיות האפשריות וכו'. כל אלו מאפשרים לנו ליצור לידים איכותיים ולהביא לקוחות חדשים עד דלת המרפאה מבלי לבזבז כסף מיותר על שיווק ופרסום שגוי ולא מותאם לתחום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טעימה קטנה - סיפור הצלחה אחד מיני רבים

"הגיע אלינו רופא שיניים ממרכז הארץ לאחר שהוא זיהה ירידה בכמות המטופלים החדשים שהגיעו למרפאה משיווק בדיגיטל. אנחנו זיהינו את הבעיות הרבות בנכסיו הדיגיטליים (דף פייסבוק, גוגל מיי ביזנס, קמפיינים ממומנים בפייסבוק ובגוגל וכן באתר האינטרנט של המרפאה), כתבנו תוכנית מסודרת בשילוב אסטרטגיה ארוכת טווח ("תוכנית טיפול" בשפת הרופאים) במטרה לשפר את הנראות של הפרסומים, לחזק את המיתוג ולחשוף את המותג לכמה שיותר אנשים רלוונטים. לאחר מספר חודשים חלה עלייה בכמות הפניות ושיפור משמעותי באיכות הפניות, כיוון שהקהל שנחשף לתוכן קיבל לאורך זמן תוכן עם ערך בשילוב המלצות המטופלים, בדגש על קמפיינים לבניית מוניטין חיובי ועוד. בשורה התחתונה, הקהל קיבל תוכן שהוא צריך (ללא ידיעתו, בתת מודע) כדי לעזור לו לבחור את אותו רופא".

חן בריק ואדוארד בראון. מיטל אזולאי,
חן בריק ואדוארד בראון/מיטל אזולאי

לסיכום, מדובר במשרד פרסום חדשני המכתיב חוקים חדשים בשוק ומספק שירותי שיווק ופרסום לעשרות רופאים. המשרד ממוקם בתל אביב, אך נותן מענה לרופאים מכל אזור בארץ ומעניק חשיפה למטופלים ישראלים וכן תיירות מרפא מחו"ל. לפרטים נוספים בקרו באתר.

בשיתוף מדיקל לידרס
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully