וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואי ללמוד את המקצוע הכי נחשק ומתגמל בענף הקוסמטיקה

בשיתוף גילי נוי

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 14:13

גילי נוי זכתה לכינוי "גברת משי". מיד לאחר החגים ולראשונה - היא תאפשר לנשים שרוצות לפתוח עסק עצמאי, ללמוד ממנה ומבתה ולהפוך למקצועניות באפילציה, השיטה המוכיחה את עצמה כמסירת שיער לצמיתות. זו הזדמנות ללמוד מהאוטוריטה של הענף

גילי נוי. ארקדי רסקין,
הקליניקה של גילי נוי/ארקדי רסקין

גילי נוי מחזיקה בקליניקה המובילה בישראל בתחום האפילציה המתקדמת. היא נחשבת למדענית, חוקרת ומומחית בעלת ניסיון אדיר בתחום. גילי פיתחה שיטה מקורית ממנה נהנות ונהנים מאות לקוחות בחודש. לקראת החגים פותחת גילי מסלול שיאפשר לנשים שרוצות להיות עצמאיות, ללמוד מקצוע נפלא, מפרנס ומתאים לעבודה מכל מקום, כולל מהבית ובשעות שנוחות להן.

גילי במקצוע כבר שלושה עשורים. היא זיהתה בצעירותה את ייעודה, למדה אפילציה והחלה לעבוד כעצמאית ובעלת עסק גדול, בתחום הסרת השיער בלייזר עם אלפי לקוחות.

גילי חשה צורך להעביר הלאה את הידע העצום שלה, כדי שנשים וגברים יוכלו לשנות את איכות חייהם ופנתה להוראה בתחום האפילציה. היא החלה ללמד במכללה לקוסמטיקה רפואית במשך 12 שנים כמורה לאפילציה. במקביל, גילי ייבאה מכשור אפילציה חדשני מקנדה.

לפני שנה, הרחיבה גילי את קליניקת הבוטיק שלה בפריים לוקיישן - בן גוריון 10 ברמת גן, ממש מול מגדלי ב.ס.ר 1,2. זאת במטרה לאפשר לנשים ללמוד את התחום שמביא פרנסה נהדרת ולא להיות תלויות במעביד. פשוט לפתח קריירה בהתאם לתנאים המתאימים להן.

כמי שמנהלת גם את הפורום להסרת שיער בפורטל הנחשב "תפוז", גילי רוצה להכשיר כמה שיותר נשים שאוהבות לטפל וחושקות לפתוח עסק סביב המקצוע המבוקש.

בחמש שנים האחרונות היא מטפלת בקליניקה שלה לצד ביתה בטיפולי אפילציה מתקדמים. לקוחות שפגשנו בקליניקה מגיעים לצורך טיפול בשיעור יתר בפנים לגברים ונשים. הטכניקה שפיתחה גילי מסייעת בטיפול בפלומת שיער בהיר וחסר פיגמנט, ובאזורים הורמונליים כמו כתפיים וגב שמצבם החמיר בעקבות הלייזר והגילוח. בקליניקה גם מעצבים גבות לצמיתות באפילציה, מטפלים בשיער השפם ועוד.

גילי נוי. ארקדי רסקין,
גילי נוי ובתה/ארקדי רסקין

בעזרת המכשור המדעי והטכניקה החדשנית, טיפולי הסרת שיער באפילציה קבלו ממד חדש ומתקדם. לקוחות מעידים כי הטכניקה והשיטה החדשנית של גילי מסירה שיער לצמיתות, לעומת טיפולי הלייזר המסורתיים הארוכים. את התורה הזו תלמד גילי באהבה.

גילי עצמה מעוררת התפעלות והערצה. הגישה שלה לאנשים חברית, מסורה וניכר בה שיש לה לב עצום. היא אוהבת להשקיע בפרויקטים גדולים, מקומות בגוף שקולגות נרתעות מלגעת בהם כמו שיער גב, כתפיים ושאר מקומות גדולים בגוף. גילי ניגשת בסבלנות ובמקצועיות ולעיתים טיפול באזור שכזה יימשך מספר שעות.

"זה מאתגר אותה והיא מדייקת מאוד. כשאני מגיעה אליה אני מבינה שגילי רואה במקצוע שלה עבודת אמנות", מספרת נועה לקוחה וותיקה. "אני ממליצה לכל אישה ששואפת להיות קרייריסטית ואוהבת לעסוק במקצועות הקוסמטיקה ולטפל, ללמוד מהסמכות הכי גבוהה בענף".

כבר מדלת הכניסה ניכר בקליניקה שפה מדובר בסיפור אהבה. המקום מעוצב להפליא, חם, מקצועי ומאפשר להרגיש חופשי ונוח.

טיפולי עיצוב שיער עורף, גבות ופאות מתנהלים בשלווה ובזריזות מפתיעה. ניתן לחוש ביחס האישי, ביתי ובאכפתיות שגילי ובתה ליהיא מעניקות.

בימים אלו, ערב החגים, נשים רבות מגיעות לקליניקה ומבקשות להירשם ללימודים שיתחילו בסתיו הקרוב.

גילי מספרת: "אני אוהבת לעזור לאנשים. אני רואה במקצוע ובטיפול באיזורי גוף גדולים ואינטימיים שליחות. אני מכירה את התחושה של הלקוחות שאינם מעזים ללבוש בגד ים. מי שסובל משיעור יתר, חי עם תחושת החמצה וזה משפיע על הביטחון העצמי ועל התוצאות שלו בכל תחומי החיים. השיטה חדשנית ומתאימה לאזורים גדולים. הטיפול אינו כואב, בטח שלא בהשוואה לטיפולי הסרת שיער בלייזר ובשעווה שנמשכים זמן רב. שיטת האפילציה התפתחה שנות אור. הסרת שיער לצמיתות באזור גוף גדול יכולה להימשך 3 עד 12 טיפולים, הכול תלוי במצב שיער המטופל. כשאדם מסיים סדרת טיפולים, מביט על גופו ואומר לי שהוא נולד מחדש וחזרה אליו שמחת החיים, אני בשיאי".

ואכן - על קירות הקליניקה ובאלבומים מצאנו עשרות עדויות של לקוחות שהשתמשו בכל הסופרלטיבים והמחמאות על מנת להודות לידי הקסם של המטפלות המנוסות.

כאמור, מיד לאחר החגים, החליטה גילי נוי לפתוח שוב את מרכז ההכשרה המקצועי שלה לטובת קורסים באפילציה מתקדמת.

מרכז ההכשרה יפעל מתוך כיתת הלימוד שהשיקה בקליניקה המורחבת. שם מצאנו 6 מיטות טיפול. במקום ייערכו קורסים בני 4 חודשים, 16 מפגשים של 3.5 שעות למפגש. התלמידות יקבלו הכשרה תיאורטית ומעשית, יתנסו על עצמן, על החברות האחרות ללימודים ובהמשך גם מול לקוחות המקום.

גילי: "זה יהיה מרכז ההכשרה המקצועי בישראל. מי שתסיים את הלימודים, תתמקצע ברזי המקצוע בצורה הכי עכשווית ומתקדמת. נעבוד מהרגליים ועד הפנים ונלמד לבצע עבודה מושלמת".

גילי מציגה מודל כלכלי מבטיח לנשים אחרי צבא שרוצות ללמוד מקצוע רווחי ולהיות עצמאיות ולנשים שרוצות להחליף מקצוע ויש להן את התשוקה לטפל.

קוסמטיקאית שרוצה להרחיב את מגוון הטיפולים שלה, תוכל להנגיש לקהל לקוחותיה טיפול אפילציה ייחודי בפנים בזמן קבלת טיפול יופי.

"בקורס אנו נלמד למי ומתי ניתן לעזור. למשל, לא ניתן יד לתופעה מסוכנת שלפיה נערות בגיל צעיר מורידות לצמיתות את השיער. לצורך הסרת שיער לצמיתות, חייבים בשלות הורמונאלית. נערה שטרם חוותה שנתיים של מחזור נשי מסודר, תסבול מכך שהשיער יצמח מחדש תוך שעלול להיגרם לה נזק בעור, שהרי תעלות השיער עדיין אינן מפותחות ועלולות להצטלק".

"זו הזדמנות נדירה לבנות עסק עצמאי. במרכז ההכשרה יש תוכנית לימודים עשירה. אלמד את כל שלבי התפתחות השיערה, אחיזת ידית, ישיבה ויציבה מותאמת ארגונומית ועוד. בסוף הקורס יש מבחן מעשי והתלמידות מקבלות תעודת הכשרה מקצועית. בנוסף, הכנסנו לקורס שיעורי שיווק ומכירות כדי לסייע לתלמידות לגייס לקוחות. אאפשר למצטיינות להשתלב בקליניקה בתחילת דרכן".

המודל הכלכלי לוקח בחשבון שטיפול בן חצי שעה של הסרת שיער יניב למטפלת המתחילה הכנסה של 200-480 שקלים. לפיכך, עבודה מהבית כמה שעות ביום אמורה להניב הכנסה חודשית של 20 עד 25 אלף שקלים בחודש, סכום שיממן בחודש אחד את עלות הקמת העסק שכוללת: קורס וציוד כמו עגלה, מכשיר אפילציה, תאורה ומיטה.

גילי: "זהו מקצוע מבוקש ומאוד מתגמל. פרנסה מכובדת, עם אפשרות לעבודה מקליניקה או מהבית. הוצאות נמוכות ופוטנציאל השתכרות גדול. תמיד יהיה ביקוש לטיפולים. אנו חיים בעידן שעיר יותר בשל צריכת המזון המעובד ומוזרק בהורמונים. התיעוש והטכנולוגיה המתקדמת פועלת לרעתנו בעניין זה. טיפולי לייזר לא יפתרו את שיעור היתר, השיער הלבן או השיער הבהיר והוא הרבה פחות יעיל ולעיתים מחמיר את המצב באזורים הורמונאליים".


לפייסבוק של גילי נוי

בשיתוף גילי נוי
  • עוד באותו נושא:
  • הסרת שיער
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully