וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיצי ריח וכמה הם תורמים לאווירה בבית העסק

בשיתוף Aromaray

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 8:57

תרים אחר כל מני דרכים יצירתיות לשווק ולמתג את בית העסק? רוצים להנעים את שהותם של העובדים והלקוחות שלכם בחלל העסקי? הדרך לעשות זאת היא באמצעות מפיצי ריח. אותם עזרים הפכו לנדבך משמעותי באסטרטגיה השיווקית של עסקים שונים, וחלקם אף הפכו אותם למעין כרטיס ביקור

מפיץ ריח. freepik,
מפיץ ריח/freepik

מדוע מפיצי ריח תורמים לאווירה בבית העסק? ראשית, משום שהם מנטרלים כל מני ריחות רעים למיניהם, ובכך מסייעים ביצירת אווירה נעימה וכיפית. כאשר העובדים ששוהים בחנות במרבית שעות היום חשים שבעי רצון, הם יעילים יותר לחברה ומייצרים תפוקה משמעותית, ועל ידי זאת מביאים לבניית מוניטין העסק. באותה נשימה, אותם ריחות מרעננים ומבושמים מושכים לקוחות פוטנציאליים חדשים, ומותירים בהם רושם של איכות, יוקרה ומקצועיות.

מחשבה ויצירתיות לשדרוג העסק או החנות

אם אתם נכונים לשפר את חוויית הלקוח שנכנס בפתח בית העסק שלכם, או לחלופין מעוניינים בשדרוג החלל העסקי, יש להיעזר בהרבה יצירתיות ופתיחות מחשבתית. לצד הריהוט והשיפוץ, צריך גם לבחור בריח מסוים שייזכר בקרב הלקוחות ויעמיק בהם את הזיקה למותג שלכם. בין אם מדובר בחלל קטן ובין אם בגדול יותר, כלי העזר האולטימטיבי הוא מפיץ ריח. חברת מפיצי ריח Aromaray למשל, מציעה לקהל הלקוחות העסקיים מפיץ ריח ייעודי לעסקים. ניתן להתקין את מפיץ הריח בכל חלל בעלות נוחה ומשתלמת.

בחירה בריח הנכון עבור בית העסק שלכם

לצד כל היתרונות הגלומים במפיצי הריח, לכם כבעלי עסק יש את האפשרות לבחור בסוג הניחוח שתתקינו במכשיר, זאת בהתאם לריח שאתם אוהבים וכן בהתאם למידת הקשר בינו לבין סוג השירות או המוצר שהעסק בא לקדם. זאת אומרת, ניתן יהיה ליהנות מריח טוב שיתאם את אופי העבודה, וגם למטב את חוויית העובדים וקהל הלקוחות. כך למשל אם בית העסק שלכם הוא חנות פארם המוכרת מוצרי איפור וקוסמטיקה, כדאי לבחור בריח מבושם ומתקתק, שמשדר יוקרה ואסתטיקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מפיצי ריח לעסק: שילוב של חיסכון ויעילות

מפיצי ריח לעסק נחשבים לחסכוניים וליעילים באותה הנשימה: היעילות מתבטאת בכך שאין צורך בהקפדה מתמדת על ריסוס הספריי, והחיסכון מתבטא בכך שאת המכשיר קונים פעם אחת בלבד, ואילו הדבר היחיד שיש לעשות זה לחדש אחת לכמה חודשים את המיכל. אם פעם נהגו להשתמש במפיצי ריח ידניים לעסקים, היום מרבים להשתמש בסוג החשמלי, אשר מפזר בישום באופן אוטומטי ומנטרל ריחות רעים.

באילו בתי עסק משתמשים במפיצי ריח?

מפיצי ריח לעסקים הפכו נפוצים בקשת רחבה מאוד של בתי עסק, החל מהמגזר הפרטי ועד למגזר הציבורי. בתוך כך, ישנם מספר סוגים של בתי עסק שבהם נוהגים במיוחד להשתמש במפיצי ריח לעסקים:

- קליניקות: הנפש וניחוחות שזורים זו באלו, בדרך שעד היום מנסים לחקור ולהבין. כאשר מטופל נכנס לחלל שאותו אופפים ניחוחות נעימים, הוא יכול להעמיק את תחושת הרפיון והשלווה, ולחוש הרבה יותר נינוח מבדרך כלל. לריחות יש השפעה, במודע או שלא במודע, על שיתוף הפעולה של המטופל עם המטפל, וככל שהריח נעים ומרענן יותר, כך סיכויי ההצלחה של הטיפול עשויים לעלות.

- ענף האירוח והמלונאות: סדינים מבושמים, שירותים ריחניים וחלל עם ניחוח משכר - אלו הם הדברים הראשונים שהגוף שלנו שם לב אליהם כשאנחנו נכנסים לחדר בבית מלון. בעלי עסקים בענף המלונאות הבינו את החשיבות, ולכן נוהגים להשתמש במפיצי ריח שישרו ריח טוב באופן תמידי.

- בתי מסחר: ככל שהריחות יהיו טובים יותר, כך הלקוחות ישהו בחלל יותר זמן ויגדלו סיכויי הרכישה.

בשיתוף Aromaray
  • עוד באותו נושא:
  • ריחות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully