וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כבר לא חלום - שופינג מכל מקום ובכל שעה

בשיתוף פירסינגס

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 14:58

לא אחת אנחנו שומעים על אנשים שפשוט נמנעים מלהגיע אל הקניון. זה לא בגלל התקופה או הקורונה, אלא בגלל שלא כולם פשוט מרגישים בנוח להסתובב בין החנויות, לעשות מדידות, ועוד. יחד עם זאת, העולם השתנה לחלוטין וישנן אופציות רבות יותר לבצע קניות אונליין במגוון תחומים

פירסינגס. יח"צ,
פירסינג/יח"צ

שופינג של בגדים או נעליים אכן מצריך סיבוב בקניון או בעיר, מסע מדידות ועוד. אך ישנם אביזרי אופנה שלא מצריכים זאת. ואפשר בעצם לעשות שופינג איכותי ולרכוש אותם מכל מקום בעולם, ובכל זמן.

עגילים - הם לא רק אביזר אופנה, אלא אמירה

אם אתם פחות מרגישים בנוח ללכת לקנות בקניון פריטים, גם אם הם לא פריטי ביגוד או נעליים, חנות האונליין של פירסינגס מציעה לכם להתרווח וליהנות משופינג אונליין. חנות עגילים בוטיקית נעימה ונוחה שמציעה לכם רכישה באונליין של הליקס, פירסינג, הליקס זהב ועוד מגוון של עגילי זהב.

ברכישה בחנות אונליין תוכלו להיות ראשונים בקופה, לקבל את המבצעים ללא המתנה. אין צורך להכנס אל תוך הקניון ולהמתין בתור ובכלל, תוכלו ליהנות מחוויית קניה עם הקפה הביתי, או העוגה הביתית שהכנתם הרגע. כאשר אתם ישובים על הכורסא הנוחה שלכם ובמזגן.

העולם הדיגיטלי אוהב את כולם

העולם הדיגיטלי כבר מזמן לא שייך רק לצעירים. יש בו טכנולוגיה מאפשרת לכל סוגי הגילאים, ולכל האוכלוסיות, כולל הנגשה לבעלי מוגבלויות. כך שלמעשה לרכוש הליקס באוזן או לחפש חנות עגילים אונליין זה כבר מזמן לא פרויקט מסובך.

כמו שהעולם הדיגיטלי אוהב את כל סוגי האוכלוסיות, הוא גם אוהב את כל סוגי המוצרים. לכם פירסינג הוא מוצר שקל לרכוש אותו ברשת, באונליין. מהרגע שכבר עשיתם אותו, אתם רק צריכים לבחור את סוג העגיל. ויש לכם כבר את המוצר אצלכם כעבור זמן מה, ועם קצת סבלנות נמנעתם מפעולת שופינג שאו לא מתאפשרת בשל התקופה, או שהיא פחות אהובה עליכם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הליקס - נעים להכיר

פירסינג היא פעולה היסטורית שנולדה עוד בתור טקס תרבותי בטקסים בשבטים הקדומים, למעשה, זהו טקס דתי. והוא בן מאות שנים. פירסינג בין אם רגיל, ובין אם הליקס נמצא ומלווה אותנו תרבויות שלמות, ושנים רבות, ולא סתם, כי הוא לא רק טרנד אופנתי אלא תרבות שמצהירה אמירה והוא יכול להיות יוקרתי ממש כמו יהלומים משובצים על טבעות, או שרשראות מעוצבות לצוואר.

גם בתחום העגילים והפירסינגים תוכלו למצוא הליקס משובץ אבני חן או הליקס זהב.

את ההליקס מבקשים לעשות בני נוער, בגירים, וגם אנשים מבוגרים יותר אך ורק בגלל שזוהי אופנה מרגשת של עגילים. אפשר לעשות אותו במקומות כמו חנות עגילים אך מומלץ לוודא שהם אכן סטריליים ומורשים לעשות זאת.

זיהום הוא אחד הדברים הבעייתיים בהחלמת כל סוג פירסינג. וודאו שאת הפירסינג עצמו אתם מבצעים אצל חנות פרסינגים איכותית, סטרילית ומומלצת. ולאחר מכן את השופינג עבור הליקס זהב או כל סוג של הליקס תעשו כבר אונליין בנוח.

אם אתם כבר אחרי חירור ההליקס ופשוט מחפשים את העגיל המתאים, סקרנו עבורכם את הסוגים העיקריים:

הליקס - הליקס הוא פירסינג שקרוי על שם השפה החיצונית של האוזן וזהו פירסינג מבוקש שגם גברים וגם נשים אוהבים אותו במגוון של גילאים. כשאתם בוחרים הליקס באוזן יש לכם את האפשרות לבחור הליקס קדמי, עגיל הליקס זהב או עגיל הליקס משובץ אבני חן. מדובר בעגיל שיכול להפוך להיות מאד יוקרתי, ומוסיף המון שיק בנוסף להצהרה האופנתית שלו.

הליקס כפול - בעוד שעגיל הליקס רגיל הוא למעשה חור אחד בחלק העליון של האוזן, עגיל הליקס כפול הוא כאשר ישנם שני חורים, או שלושה (ואז הוא כבר הליקס טריפל).

הליקס קדמי - הליקס קדמי הוא הליקס הממוקם בסחוס החיצוני של האוזן. בהליקס הקדמי אפשר לעשות גם רגיל, גם כפול וגם טריפל.

עגיל קונץ' - ממוקם בחלק החיצוני הנמוך של האוזן. קצת כמו הליקס נמוך. ניתן לשים עגיל חישוק שמחבק את האוזן או להתאים עגיל צמוד לעיטור החלק הפנימי של האוזן

עגיל רוק - זהו עגיל שהאופן המומלץ עבורו הוא עגיל בננה פשוט. ישנם כאלו שעונדים אותו גם עם עגיל חישוק. הוא ממוקם בחלק העליון הפנימי של האוזן, ובאיזור יחסית צר של הסחוס.

חנות עגילים איכותית אונליין - יש דבר כזה

כשאנחנו מדברים על אופנת הפירסינג אנחנו מדברים על אופנה מאד מגוונת. חנות פירסינג המאפשרת מגוון של עגילים כמו הליקס, הליקס קדמי, טראגוס, רוק, דאיית, קונץ', צמוד ועוד. בעידן של היום קל מאד לבחור מתוך אפשרויות רבות אונליין, ולגם ליהנות מרכישה קלה של כל סגנונות האופנה שאנחנו אוהבים דרך הרשת.

כיום חנות עגילים היא לא רק חנות שחייבים לצאת מהבית אליה על מנת ליהנות מעגילים או מרכישה של הליקס או כל פירסינג אחר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לוודא שאתם בוחרים חנות שמוכרת עגילים איכותיים. פירסינגס היא חנות תכשיטים בדיוק כזאת. שם תוכלו למצוא מגוון עגילים שעשויים מחומרים מעולים ועוברים בקרת איכות קפדנית כך שתוכלו לישון טוב בלילה!

זו דרך נהדרת ליהנות משופינג בין אם אתם באמצע העבודה, החופשה, או סתם בבית ומתחשק לכם אתם יכולים להרגיש בנוח מול המחשב הביתי, או הסמארטפון ולבצע רכישה אונליין.

עולם שלם אונליין מחכה לכם

עולם הרכישות אונליין הוא כבר ממש לא טרנד חולף! וניתן למצוא הכול דרך המחשב. היום כבר מאוד מקובל לקנות דרך האינטרנט את כל סוגי התכשיטים. מעגילי כסף פשוטים ועד עגילי זהב ויהלומים. ואנחנו חייבים להודות שבתקופה הנוכחית, זה אפקטיבי מאד! בייחוד שבפגישות זום בעיקר רואים לנו את האוזניים!

וזה ברור שגם חובבי השופינג המושבעים פחות רוצים להסתובב ולהתקהל במקומות עם הרבה אנשים. כך, שלעשות שופינג בחנויות אונליין הפך לפתרון קל ונוח.

מה הליין שלכם?

בפירסינגס יש מבחר קולקציות של עגילי הליקס. אבני חן, קריסטלים, אופלים, פנינים, יהלומים? או אפילו תכשיטי כסף או עגילי זהב פשוטים ועדינים? כשמדובר בתחום של פירסינג תוכלו למצוא מגוון אדיר של עיצובים המתאימים לכם בין אם אתם אנשי עסקים מחוייטים ובין אם אתם מסתובבים ביומיום בלוק קז'ואל או אפילו אם אתם ילדי טבע שבכל רגע נתון מרגישים בנוח עם התכשיטים שמבטאים בכם יצירתיות ומקוריות.

בחנות תמיד יש מבחר של דוגמאות ועיצובים שניתן לענוד לבד או בשילוב עם עגילים נוספים. עגילים הם הפריט שייתן לכם את הפאנצ' האחרון ללוק שבחרתם. ולדעת לבחור את העגילים שירימו לך הופעה היסטרית זאת אמנות! ואם יש לכם כמה חורים, יש לכם אפילו יותר מקום לאוזן עמוסה בסטייל עם סטים של עגילים שיגנבו את ההופעה.

חוויית קניה נוחה באונליין, ומחירים מיוחדים

כשאנחנו מדברים על עולם התכשיטים יש כמובן טווח מחירים רחב. וכשאנחנו מדברים על פירסינגס דעו כי זה הרגע ליהנות ממבצעים, איכויות, וטווחי מחירים שלא תמצאו במקומות אחרים. כל אלו הופכים את חוויית הרכישה באונליין לאפילו יותר מהנה.

אנחנו מאמינים שקניית תכשיטים ועגילים זו הדרך שלכם ליהנות ממי שאתם. אלו הפריטים הקטנים שנותנים לכם להרגיש טוב עם עצמכם ומעלים לכם את הביטחון, כשאתם יודעים שאתם נראים מעולה! והכי חשוב פירסינגס זה ההוכחה שלהשקיע בעצמך לא חייב לעלות מיליונים.

אז תשקיעו בעצמכם, תיהנו מכל רגע והפכו כל שניה שיש לכם למתנה. ותדעו שבאונליין יש עגילים איכותיים שתוכלו לפנק את עצמכם בטוב ביותר. מבלי להרגיש שאתם צריכים לשבור קופת חיסכון!

בשיתוף פירסינגס
  • עוד באותו נושא:
  • פירסינג
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully