וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלת מכאבים בנרתיק? הפיתרון שיעלים אותם לתמיד

בשיתוף ד"ר איתן לויטס

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 14:22

נשים רבות סובלות מוגיניזמוס, מחלה הגורמת לכאבים בנרתיק המקשים על החיים התקינים. פתרון יעיל וחדשני לבעייה מגיע דווקא מעולם האסתטיקה הרפואית

כ-6% מכלל הנשים בעולם סובלות ממחלת וגיניזמוס - כיווץ שרירי נרתיק בלתי רצוי הגורם לכאב רב וקושי לבצע חדירה מלאה, בדיקות אצל רופא נשים ואפילו שימוש בטמפונים. עם זאת ואף על פי השכיחות הגבוהה יחסית של המחלה, הנושא לא מדובר מספיק ולא כולן מכירות את הפתרון האפקטיבי והמהיר לטיפול בכאבים בזמן יחסי מין. מהו הפתרון הייחודי וכיצד הוא עזר לאלפי נשים בעולם להיפטר מהכאב לתמיד, בכתבה שלפניכם.

ד"ר איתן לויטס - מומחה ברפואת נשים, פוריות ואסתטיקה רפואית. יאיר אבלסון,
ד"ר איתן לויטס - מומחה ברפואת נשים, פוריות ואסתטיקה רפואית/יאיר אבלסון

פתרון לכאב משני עולמות - רפואת אסתטיקה וגניקולוגיה

הפתרונות הוותיקים לוגיניזמוס מתחלקים לשני אפיקי טיפול מרכזיים - ניתוח בהרדמה מלאה (עם החלמה ארוכה ולא סימפטית) או טיפול פסיכיאטרי. לאחרונה נמצא פתרון חדשני, מהיר ויעיל לטיפול בוגיניזמוס על ידי טכניקות של אסתטיקה רפואית באמצעות הזרקת בוטוקס לשרירי הנרתיק. הבוטוקס למעשה משתק את השריר וברגע שהשריר משותק ורפוי - אין התכווצויות והאישה משתחררת ממעגל הכאב. השיטה צברה תאוצה וביקוש רב בטורקיה, דובאי ובארצות הברית והגיע גם לישראל.

פנינו לד'"ר איתן לויטס, רופא מומחה ברפואת נשים, פוריות ואסתטיקה רפואית, אשר בזכות ההכשרות שלו בשני עולמות אלו מעניק מגוון פתרונות אסתטיקה רפואית בדרום הארץ ומעניק פתרון קל וזמין לכל אותן הנשים הסובלות מכאב תמידי בעת קיום יחסי מין.

ד"ר איתן לויטס בן 35, נשוי לרופאת אונקולוגיה ואב ל-3, למד רפואה בבודפשט, הונגריה ומשם המשיך להתמחות בבית חולים סורוקה בתחום גניקולוגיה, מיילדות ופוריות. כיום ד"ר לויטס עובד כרופא בכיר ביחידת פוריות בבית החולים בלינסון ובקופת חולים כללית באזור הדרום כרופא פוריות ורופא נשים כללי - עושה טיפולי פוריות וגם מעקב הריון.

"יש הרבה נשים שהולכות לפסיכיאטרים ולוקחות תרופות ואפילו שותות כדי להשתחרר על מנת להצליח לקיים יחסי מין ופה יש טיפול אמיתי שבסופו של יום מנתק את המעגל וזה ממשיך וזורם ומסתדר", מסביר ד"ר לויטס. "יש הרבה זוגות שאף לא מצליחים להיכנס להריון, כי לא מצליחים לקיים יחסי מין מלאים. מדובר בבעיה אמיתית, היו לי כמה נשים שלא מצאו פתרון ובסוף עשו להן הזרעה עם קטטר כי הן לא הצליחו לסבול את החדירה.

"בעזרת טיפול זה אפשר להביא לשיפור באיכות החיים, מדובר בפתרון של בעיה שנשים חיות איתה שנים ומתביישות לדבר עליה. אפילו בתור רופא נשים, לא פעם אני צריך להוציא את המידע הזה לאחר אינספור שאלות. חשוב לייצר מודעות לבעיה ולהסביר שיש פתרון - לבוא, לעשות הבחנה, לראות את מקור הבעיה ולפתור את הבעיה באותו הרגע".

תהליך הטיפול

בהתחלה יש להגיע לייעוץ אצל מומחה שמבין בתחום ומכיר את הבעיה ושיטת הטיפול החדשנית, אשר צריך לבצע הבחנה למקור הבעיה. אם המקור הוא התכווצות חזקה של שרירי הנרתיק ונשללת כל בעיה אחרת - אפשר לעשות את ההזרקות.

מדובר בסבב אחד של הזרקות בוטוקס, אשר ב-97% מהטיפולים מחזיק לנצח. הבוטוקס למעשה מנתק את מעגל ההתכווצות- כאב- טראומה של האישה. גם כשיורד אפקט הבוטוקס, לאחר 4-5 חודשים, המטופלת כבר לא מתכווצת, כי היא התרגלה שהיא יכולה להיות משוחררת וזה כבר לא כואב, לכן מדובר בטיפול חד פעמי המשלב טיפול פיזי ונפשי בו זמנית.

"כל הטיפולים הגניקולוגיים מתבצעים במרפאה פרטית בעומר, כאשר אני היחיד שנותן מענה טלפוני למטופלות - אין מזכירה רפואית ולא מדברים עם אף אחד אחר וזאת כדי למנוע חוסר נעימות. גם ככה מדובר במצב עדין, לכן מדובר במרפאה דיסקרטית, מקום מאוד נעים, מאוד פרטי ולא לובי עם 70 אנשים במקום הומה אדם", מדגיש ד"ר איתן לויטס.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

לא רק רופא נשים ופוריות

מעבר לטיפול בוגיניזמוס ועבודתו כרופא בכיר בבית חולים ורופא נשים ופוריות בכללית, לד"ר לויטס מספר מרפאות פרטיות בתחום האסתטיקה הממוקמות בקרית גת, ירוחם, ערד, נתיבות ובאר שבע.

"תמיד רציתי לעסוק באסתטיקה בנוסף לרפואת נשים, אבל ההתמחות הייתה כ"כ אינטנסיבית שלא הגעתי לזה", מפרט ד"ר לויטס. "ברגע שסיימתי את ההתמחות, התחלתי עם האסתטיקה - עברתי מספר קורסים בארץ לפיסול אף, הזרקות מתקדמות, עיצוב פנים, שיפור איכות העור, חוטים, מזותרפיה, חומצה היאלורונית ועוד. לפני הגל הראשון של נגיף הקורונה בארץ, הייתי אמור לטוס לאוסטריה לקורס מתקדם של הזרקות על גופות, אך בדיוק יצא איסור יציאה מהארץ וזה פחות הסתדר".

במרפאותיו ניתנים מגוון טיפולים רחב, עם שיטות ייחודיות שפיתח עם השנים ואינספור לקוחות מרוצים. במרפאות הפרטיות של ד"ר איתן ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולי אסתטיקה, ביניהם ניתן למנות:

● הזרקת בוטוקס- דיספורט עם הג'ובפן
● חומצה היאלורונית לפיסול שפתיים

פיסול שפתיים במראה טבעי. ד"ר איתן לויטס,
פיסול שפתיים במראה טבעי/ד"ר איתן לויטס

● פיסול ועיצוב האף - בחומצה היאלורונית.

פיסול אף בצורה סימטרית. ד"ר איתן לויטס,
פיסול אף בצורה סימטרית/ד"ר איתן לויטס

● קו לסת כולל אלנסה לתוצאות של 3 שנים- עיצוב והדגשת קווי הלסת, שימוש בקנולה לתוצאות יפות לאורך זמן
● החזרת נפח ללחיים ותיקון אסימטריה- הזרקת חומצה היאלורונית כדי להשיב נפחים שאבדו עם השנים ותיקון אסימטריות בפנים ואיזון הצדדים למראה רענן וסימטרי.
● מילוי נפח ברקות למראה צעיר- סימן היכר של גיל מתקדם הינו רקות ריקות. השבת הנפח מחזיר את הצורה היפה ומדגיש את הסינרגיה בין חלקי הפנים.
● העלמת כתמים בעור, כולל סביב העיניים ובגפיים בעזרת חומר מהפכני- קסלה רידם.
● מזותרפיה מסוג ציטוקר 532 לשיפור מרקם העור.
● העלמת שקיות מתחת לעיניים והקניית מראה רענן בקורס טיפול ייחודי
● הזרקת דיספורט/בוטוקס להעלמת קמטים ומתיחת המצח, צידי העיניים ובין העיניים. כמו כן לתיקון חיוך חושף חניכיים.
● תיקון חיוך גבוה (חושף חניכיים) - מדובר בטיפול די פשוט, אשר לוקח שניה וחצי בדיוק. מזריקים בוטוקס באזור מאוד ספציפי בפנים וזה פותר את הבעיה לתקופה ארוכה יותר מ-5 חודשים (זמן ההשפעה של בוטוקס) מאחר והשריר נורא נלחש ואחרי זריקה אחת בלבד לרוב אין צורך לחדש את ההזרקות באותה תדירות של טיפול דומה במצח. מדובר בפתרון קל ופשוט לעומת ניתוח עם החלמה ארוכה, שטפי דם, כאבים וצלקות.

מילוי שקעי עיניים ותיקון חיוך גבוה חושף שיניים - כי אין סיבה לא לחייך חיוך מכל הלב. ד"ר איתן לויטס,
מילוי שקעי עיניים ותיקון חיוך גבוה חושף שיניים - כי אין סיבה לא לחייך חיוך מכל הלב/ד"ר איתן לויטס

● טשטוש והעלמת צלקות פצעי בגרות בשיטה ייחודית עם פרפוסקין המהפכני.
● הזרקות וניגינליות למילוי נפחים, עיצוב ושיפור מראה לנשים אשר רוצות להרגיש בנוח ורעננות, לאחר הלידות או בזוגיות חדשה.
● הצרות הנרתיק לא ניתוחית בשיטות ייחודיות.
● Lip flip - הזרקת בוטוקס לשפתיים לתגבור עיצוב השפה עם חומצה היאלורונית ועידון החיוך.
● שימוש במכשיר הננו פלסמה המהפכני. לשיפור איכות העור, טיפול באקנה פעיל, טיפול בהרפס בשפתיים ונרתיק וטיפול בקונדילומות ונגעים בעור כולל בנרתיק ובפין, מיצוק העור ומתיחתו. הרמת עפעפיים.

"אני עושה שפתיים בשיטה מסוימת אשר דורשת יחסית מעט חומר ונותנת נפח יפה ובשרניות, בדגש על טבעיות. פיסול אף אצלי במרפאה נעשה בשיטה המחלקת את האף למספר חלקים ובסוף הכל מתחבר למבנה אחד מושלם. כשמסתכלים על האף האור נשבר בצורה ישרה וזה נראה מאוד סימטרי ונעים לעין.

לסיכום, מדובר ברופא מומחה בכיר מסוג די נדיר - יש מעט מאוד גניקולוגים שיודעים לטפל בבוטוקס בארץ, אשר מעבר למקצועיות גם רגישים למטופלות שלהם ומעניקים יחס אישי וידיע שתמיד יש עם מי לדבר. לפרטים נוספים בקרו בדף פייסבוק, אינסטגרם או חייגו 0547806900.

בשיתוף ד"ר איתן לויטס
  • עוד באותו נושא:
  • כאבים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully