וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרית הריון U מומלצת

בשיתוף הריונית

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 16:41

ישבתי על הספה מסתכלת באינסטגרם ועוקבת אחרי ידוענית מוצלחת. היא נראית מיליון דולר בהריון מתקדם ואומרת שקשה לה לזוז בלי הכרית הזו. את האמת לעומתי חשבתי שהיא זזה מעולה, אבל אם הכרית הריון הזו טובה לה, בטח גם לי. יצאתי לבדוק את כרית הריון U של הריונית

כרית הריון U. הריונית מוצרי הריון ולידה,
כרית הריון U/הריונית מוצרי הריון ולידה

מה זו בכלל כרית הריון U ולמה היא מומלצת?

כרית רכה וגדולה בצורה U (האות באנגלית) היא מלאה במילוי רך ומפנק ומצופה בציפית כותנה מלטפת שאפשר להוציא בקלות ולהחזיר כדי לכבס, הכרית גדולה ונוחה מאוד וממש מושלמת לנשים בהריון שצריכות לתת מנוחה לגופן ולמצוא תנוחה נוחה כשהבטן בולטת, הכרית משמשת גם ככרית הנקה ותמיכה לאשה לאחר הלידה.

אחרי שמתחילים להשתמש בכרית לא מבינים איך חיים ככה קודם, זה לא רק נוחות, זה צורך הכרחי לכל מי שרוצה להמשיך את חייה כרגיל ולא לתת לחוסר נוחות לבלגן לה את החיים אז בואו ניגש לעניין

5 סיבות עיקריות למה את חייבת כרית הריון U:

1. שינה רצופה נטולת הפרעות- לפני שתרגישי שכבר הרבה זמן לא ישנת, ואת עייפה וכל רגע צריכה להחליף תנוחה, התינוק בבטן מתוק ממש, אבל הוא בועט במרץ בדיוק כשאת ממש אבל ממש עייפה ולהחליף תנוחה עם בטן נהיה קשה כמו שינוי תרגיל ביוגה ל"כלב מביט מטה". הכרית תאפשר לך פשוט לישון, בדיוק כמו שכולם עושים מסביבך כל כך בקלות.

2. נשימה איכותית יותר, תינוק בריא יותר- כשהבטן ההריונית יוצאת זה אומר שהעובר גדל (או אולי עוברית) ומתחיל ללחוץ גם על איברים פנימיים, את שמה לב לזה למשל כשחסר אוויר, צריך לקחת נשימה עמוקה, עם כרית הריון U הנשימה תשתפר, כדאי להניח את חלק הגוף העליון על הכרית ולישון כשאזור החזה מוגבה מעט, כך ירד הלחץ מהסרעפת וכשתנוחי הנשימה תשתפר, נשימה איכותית מועילה מאוד להתפתחות העובר בבטן, החמצן שמגיע אליו הוא רק החמצן שאת מכניסה, אם תשפרי את הנשימה שלך תוכלי לתת לו יותר חמצן שיעזור לו להתפתחות טובה.

3. תפקוד טוב לאורך היום- בטח לא עצרת את החיים שלך כדי "להיות בהריון", אם עבדת קודם אז כמובן שאת ממשיכה, אם החיים שלך היו עמוסי מטלות ותפקידים אז עכשיו הכול ממשיך רק שאת גם בהריון והגוף שלך צריך מנוחה. כן , בלי להתכחש לזה, אז לפחות כשאת כבר מגיעה למצב של מנוחה מתישהו, בלילה או על ספה בסלון, נוחי באמת, תני לגוף שלך להחליף כוח ולנוח. כרית הריון U יעילה מאוד בהרגעה והפגת מתחים. נוחי עליה ותרגישי הבדל. טיפ קטן, מדיטציה או כמה דקות של דמיון מודרך יכולים לשפר מאוד את חווית הרוגע שלך כשאת שוכבת או נשענת על הכרית והמשך היום שלך יכול להראות הרבה יותר פרודוקטיבי, איכותי.

4. הקלה בכאבי גב ונפיחות ברגליים- יש נשים שלא כואב להן כלום כל ההיריון, לא נפוח להן ברגליים, הגב לא זועק הצילו. יש כאלו? נדיר. אבל אם את לא שייכת לאותן נשים, (הגיוני בסך הכל) אז יתכן שהרגליים שלך כואבות אחרי עמידה אפילו לא ממושכת, והגב שלך כואב בסוף היום, או כבר באמצע, וחשוב מאוד שתביני שיש מה לעשות. מנוחה והרמת רגליים אפילו מספר דקות ביום יכולה להקל על הכאבים לכל היום, אז בזמן שאת שוכבת או יושבת, הניחי את הרגליים הכואבות בהגבהה על הכרית. היא מספיק גדולה כדי שתוכלי גם להישען עליה וגם להניח רגליים, ותני לכאב לעבור ותקומי עם הרגשה נהדרת כמו חדשה.

5. כרית הנקה שימושית ביותר לאחר הלידה- עכשיו את בהריון ואחרי הלידה נשמע לך אולי רחוק כמו תקופת האפוקליפסה עוד מיליוני שנים, אבל זה ממש לא. מקסימום תלדי עוד תשעה חודשים, בטח הרבה פחות, ואחרי לידה יש תינוק או תינוקת - מדהימים ככל שיהיו הם צריכים טיפול ואמא שיכולה לנוח טוב, ואם תבחרי להניק וגם אם לא, תוכלי להיעזר בכרית ולהניח עליה את התינוק בזמן שאת מאכילה אותו (את חייבת ללמוד להניק בשכיבה על הצד, זה מדהים!) עם הכרית תרגישי שממש נעים וכיף לך, ומהנה לתינוק לא פחות ממה שהאמא נהנית. לכן כרית הריון U היא מאוד שימושית לאחר לידה, בנוסף היא יכולה לשמש ככרית מגן מסביב לתינוק כשאת מניחה אותו במיטה לידך.

אין כמו לראות מה אומרות נשים שמשתמשות עם כרית הריון U:

"שינתה לי את חווית ההיריון, פתאום הבנתי שאני לא חייבת לישון גרוע כל לילה ולקום עייפה כל בוקר, ההיריון הזה הרגשתי סוף סוף כיף להיות בהריון" (הודיה ב., 26 אמא לשניים, מבשרת ציון )

"לא האמנתי שמה שיכול לעזור לי זו כרית, סבלתי מכאבים באגן מטורפים עד שאובחנתי שיש לי סימפיוליזיס לקח זמן, האחות במעקב סיפרה לי שהיא השתמשה בכרית הריון U ובאמת ניסיתי, השינוי היה מטורף, ישנתי עם הכרית כשרגל אחת מעל והשנייה מתחת לכרית, הרגשתי הקלה מאוד גדולה, מאז לא מוותרת על הכרית גם כשכבר מזמן אני לא בהריון. (שירה ג., הריון ראשון, באר שבע)

אז רק אומר בסוף בקצרה: וואלה הופתעתי לגלות את כרית הריון U שממש עוזרת וכיפית, לא ידעתי בכלל שאני חייבת כזו כרית הריון, בא לי לשלוח תגובת תודה למהממת באינסטגרם שפתחה לי עולם, אז אם אין לך כזו כרית, אל תחכי רגע, את תתאהבי, בטוח.

הכרית המדוברת היא של חברת הריונית

בשיתוף הריונית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully